Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 See mõra pole sinna ise tekkinud. Ilmselt on üritatud variaatorit koduste vahenditega lahti keerata ja selle käigus on plokk ära lõhutud.
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 no se mõra...., kuid vaata kuidas seda mootorit porditud . tõenäoliselt kusakilt vana omanik lugenud, et portides saab jõudu juurde, ei saadud magneetot maha ja kohe kuvaldaga kallale mindud.
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 miks ta ei peaks töötama ? Ilmselt oli pillil hull vibratsioon sees kuna magneeto tasakaalust väljas?
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 lol se tükk väljas sealt suht ulme. tundub jah et oleks mingi asjaga kõmakas pandud või lõhki keeratud :lol:
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 Kuna õhkjahutusega mootoriplokk on paar aastat uuem ,siis ilmnesid ka erinevused. Nimelt reduktori hammasrattad ja võllid on vägagi teistsugused võrreldes vanaga. Selleks,et kasutada vanema tüübi reduktorit tuli karterites lõigata uued laagripesad. Enne ( pilt võetud netist kuna omal läks kiireks ja kaamerat polnud käepärast ) Pärast
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 Ehk siis niipalju kui ma sinu jutust aru saan, et panna nt streedi reduktor istuma tuleb teha uued augud?
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 Streedi (C364, oli vist selle mootori "kood") reduktori sobitamiseks kaa kindlasti jah. Lisaks mainin veel ära, et 50cc piaggiotele olen näinud vist nelja erinevat versiooni võllide paksustelt ja pikkustelt jms.
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 Seda ma tean et trummelpiduril ja ketaspiduril on erinevad võllid. Ja long ja short plokil kh vist on erinevad?
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 Aga pean sulle petumust valmistama. Ma mõned ajad tagasi ostsin ühe pika trummel ploki, millel oli täpselt sama reduktor mis mu mõlemal ketasplokil (ja pritseplokil)... Aga see selleks, nagu näete , siis kui on vastavad tööriistad ja oskused olemas, siis saab kõik mured lahendatud. Kuid siiski, kas täies pikkuses Malossi tuuning on oluline? Oleks võinud miskit muud proovida ehk?
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 Trummelpiduriga runnerile näiteks ei istunud streedi see rattavõll sisse. Eks siis on jah mitu erinevat versiooni olemas vist.
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 Keda huvitab,siis tegin pildid kuidas näeb välja vanem ja uuem ülekanne. Muidugi üks suur erinevus seiseneb ka selles,et vanemal variandil ei toetu sidurivõll variaatorikaanes, vaid on nagu minarellil. Vasakul vanem,paremal uuem.
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 Väike UP! Puhtaks küüritud mootoriplokk ootab silindriava suuremaks lõikamist ja külgülevoolukanalite sobitamist. Malossist jõudsid kohale mõned jupid, silinder, väntvõll, klapid VL 16. Paari nädalapärast jõuavad kohale sumpa, overarange vario, sidurikomplekt ja ilmselt ka süüde.
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 Malossi süüte ja kindlasti ostan tutika. Paar aastat tagasi ostsin kasutajalt Flipslide uue Malossi süüte mis pidi olema väidetavalt uus,ainult korra külge proovitud. Kuna mul seda kohe vaja ei läinud,siis seisis see aasta riiulis, kui külge panin siis selgus tõsiasi,et süüte CDI oli omadega läbi. Pakkusin Flipslide'le,et ostame asemele uue CDI ja teeme kulud pooleks,aga tema polnud asjast huvitatud. Sellistest ärikatest on mul nüüd oma arvamus ja rohkem ma enam elekrilisi asju kasutatult ei osta, vähemalt ma ei maksa raha enne kui olen saanud proovida ja veendunud,et asi on korras.
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 Nädalavahetusega sai natuke asja edasi arendatud. Paika sai aetud silindri ülevoolude kõrgused ja ära koristatud portides olevad valujäägid. Karteritel silindriava suuremaks lõigatud,et silinder peale mahuks,sest Malossi Team silindritel on silindrihülss jäetud tugevusepärast alt paksem. Karterid samuti porditud. Ülevoolukanalite kõrguse mõõtmine. Silindriava lõikus. Porditud karterid.
Re: Põrguvärk Projekt ZIP SP1 Jube vägev oleks olnud pilt "enne" ja "pärast" portimist. Aga kas porditud pind sile ei pea olema? Pildil tundub kuidagi krobeline.