Esiporikat polnudki küljes . Amordid kindlasti sirged ja lenks tundub ka sirge olevat Killswithc on küljes ja see lülitab välja mootori,aga ei peata masinat millel on hoog sees.
Eestis, seal kardirajal harjutamisel, millest fb mitmeid pilte oli, kas seal kuidagi tagurehv kiirelt ei kulunud? Kui võistlustel sama rehviga edasi sõitsite võiski rehv liiga ära kuluda? Ei ole ekspert, aga lihtsalt jäi nagu silma. Jah, tean et kiirused suured, ja rehv saab palju koormust, aga lihtsalt küsin.
ilmselgelt rehv kulub kui ta töötab, mingite kulumatute plastmass rehvidega väga ei sõida ju sest pidamist pole.
Raplas trennis töötas rehv väga hästi ja pidamine oli super. Muidugi Riia rada on hoopis erinev Rapla rajast nii oma kiiruselt kui ka pinnakattelt. Rapla rada on rohkete teravate kurvidega kus rehv saab suuremat koormust,Riia 333 rada on aga pikkade laugete kurvidega kiire rada ja seal ei lähe rehv selliselt tööle nagu Raplas, vaid kulub murenedes ja lausa läigib pealt. See ei olnud aimult meie rolleril nii vaid kõigil, võibolla oli see tingitd sellest,et rada oli liivane,kes teab. Ega me sinna võitma ei läinudki, vaida vaatama milline on meie tase ja saama võistluskogemusi. See oli meile alles viies võidusõit ja kui nii võtta siis ega me suurtest ässadest valgusaastatega maha ei jäägi arvestades,et võistlesime nende kodurajal
Selle hooaja esimene Eesti võistlus seljataga, tulemuseks 3. koht. Masin pidas võistluse kenasti vastu ilma ühegi probleemita ja mineku poolest ei jäänud millegi poolest alla Lätlaste masinatele. Sõidutehnika muidugi lonkab hetkel täiega ja julgus on kuhugi kadunud, ju on selles oma osa ka Läti 333 raja kukkumisel. Hetkeseisuga on järgmiste võistlusteni pikem vahe sees,katsume selle aja jooksul kõvasti trenni teha,et saavutada paremaid tulemusi. Võistlustest pilte leiab siit: http://www.supermoto.ee/2009/?leht=8&galID=31
Kiirenduses pani su Jog ikka ära(stardis vähemalt) aga nh eks see lätlane oli ikka k6va vastane kah. Muidu olite v2ga tublid!
Kiirensus on hea ja tagasirgel läks ka Lätlastel eest ära,aga pidurdusmaad ja kurvitehnika lonkab hetkel täiega. Muidugi Läti võistlejate vastu on hetkel keeruline saada ka,nad on asjaga tegelenud juba aastaid ja tunnevad ennast rajal väga kindlalt.
Eile sai Aravetel väike treeningpäev tehtud,pilte ja video leiab Camexi Facebook lehelet: http://www.facebook.com/pages/Camex/110329372338832