praegu on jama majas igaljuhul. sain uue rihma. yks vend r22kis kudas panna asjad. et v2ntv6ll esimsele kriipsule, nukv6llil oli mul kriips olemas aga plokil mitte niiet panin kriipsu keskele enda meelest. sihuke koht kust hakkab esimese pyti sisselasket avama. ja jagaja sa pandud esimsele pytile. AGA ASI EI LAULA!!!!!!! kyynal on märg, aga t66le ei l2he. ise arvan et syyd v2ga metsa. algul ajab ringi mootorit siis korraga on karpa pentsust jumala l2bim2rg ning siis hakkab nagu karpa 6husiibri juuest õhku v2lja l66ma pauguga. seda iga natu aja tagant. aga t66le ei l2he. KAS SEE NORMAALNE ,ET SIIBER ON LAHTI ILMA ET MINA GAASI V6I MIDAGI VAJUTAKS. ennem oli natukene lahti aga peale eilset proovimist on jumala laiali. AIDAKE!!!!!! endal juhe koos. :S SIERRA MEHED V6IKSID N6U ANDA KASV6I NIIPALJU ET KUS KOHAS ON NUKV6LL JA KUS JAGAJA TÄPNE ASUKOHT!!!!!!!!!!!!
ei rihm 100% õigesti ma õhtul nyyd avastasin,et sõber oli väntvõlli valesse asendisse keerandu ennem kui rihm peale l2ks. nyyd paigas ja yle kontrollidud. peaks olems okey nyyd. aku on autol p2ris 6htal,eile 6htul k2is laadima tuttava juures (endal laadijat ei ole) ja täna siis kui tahtsin nyyd katsetada on aku jumala nullis. kuskil 11 aegu tuleb vend siis tolle akuga vb kui viitsin proovib t66le loodan et asi funksib. ennem igatahes veel klappe ega midagi esssu ei keeranud
et selline küsimus kas üv ja kindlustus ka sellel on. Lugesin siit välja et load käes aga sellest pole midagi kirjas 8)
hetkel on ainult autokool l2bitud. arki looda j2rgmine kuu j6uda ülevaatus ja kindlustus just natuaega tagasi l6ppesid. neid ei hakka ennem tegema kh kui s6itma saab. seega alles jaanuaris kuna siis saan 18 hetkel asi seisab garages kuna t66le ei l2he:S rihm peal ja k6ik "peaks" olema nii nagu targemad inimesed rääkisid,aga natukene laseb ringi siis t6mbab karpa t2is ja k6ik. hakkab karpast pentsu v2lja l66ma. ise tegin t2na veel vist kindlaks ,et bensiin ei j6ua silindrisse. ainult jama.:S
eks igayhel oma arvamus. tulesid kyll kurjemaks tegema ei hakkka. ei ole viitsimist aga jh auto tõõtab rihm paika ja koha tõõtas nyyd olen vahepeal v6im kh saanud juurde 2x200w selle sillan ja panen supakale esijalgu peaks k2rama kyll.
mul väikesel OHC mootoril oleksid kohe kepsud kotis kui ma sinna nitro paigaldaks :lol: mõni lada näeb niisama kh tagatulesid aga tänud
nii vahepeal sain siis autosse võmu kh kätte. võim on 2x200w plaanis võim sillata ja panna subwooferile taha (too 350w) kysimus rahvalt nende twiitrite kohta. mul olemas kaks tykki aga kõlaril juhtmele taha yhendades nad kumbki häält ei tee. kas asi lihtsalt pekkis v6i tahab selline asi midagi vahele kh sinna juhtmele? aga muidu võim ja supakas lõhub sierrat normaalselt eks kui talvotsa 2ra sõita siis vast j2eb juba lahjaks, aga esijalgu kärab kyll
nii vahepeal sai siis leiutatud ,et makk omadega õhtal :S mängib ning siis ei mängi enam. SEEGA KELLEL ON MAKKE ÜLE SIIS PAKKUGE !!!! mp3-mega peaks kindlalt olema AGA eriti oodatud koos usb otsaga/mälukaartiga aku on kh täiesti õhtul :S praegu 6nneks ei s6ida aga kahe kuu pärast sõitma hakkan siis kindlalt vaja ennem uus aku osta. :S PAKKUGE KA AKULAADIJAID
vahepeal siis asjad niipalju edasi arenenud,et eile k2isin ARK-is teooriat tegemas. See siis läbi reedel on sõidueksam. 8) auto seisab garages ja värki,mingiaeg sai puhtaks kh pestud. v6rreldes eelmise seisuga on kohe tunduvalt puhtam nv. vast kui aega saan vahetan rihma pinguti 2ra.
nii asjad on nüüd vahepeal arenendu paremuse ja ka teiselepoole lubade kohapealt : esiteks arki on teooria juba ammu tehtud. ühe korra kukkusin sõidus juba eelmisel kuul läbi (juhe jooksis suht kokku eksamil ) see kolmap. 8.12.2010 uuesti sõitma hommikul, vast joppab sierrast: vahepeal seisnud niisama gareges. kuulanud mussi jne.. vahetasin hammasrihma pinguti ära mingiaeg. peale seda hakkas ta mul jälle näkku n*ssima bensiinipump ei lõõnud enam. sai togitud ja klopitud seda. aga lõpuks jäin mina peale ja pump hakkas jälle tööle :lol: 8) nüüd jamab tühikäigu "siiber" jama see,et algul auto tõõtab ilusti ja kõik timm, mingi paari minuti pärast hakkab tühikäigu siiber avanema ( no ta peabki kui gaasi anda) AGA jama selles,et ta ei lähe enam kinni. jäeb lahti auto sureb välja ja enam tõõle ei lähe. paremal juhul sain sealt samast löörist korra leeki näha. sai targema vennaga räägitud ja uuritud aga veel ei midagi. auto seisab natukene 30min umbes ja klapp kinni vajunud ise + tõõtab nagu uus jeeee võtan täna karpa käsile vast saab asja järgmine probleem on bensiinipaak ajab alt natukene läbi. ükskord olin helde ja valasin 2.5 l bensiini paaki mõtlesin et sierral kh siis rõõmupäev vms aga mida kuradit bensiin auras vist ennem ära kui paaki jõudis. igatahes siis valasin ujuki augu kaudu 2l juurde ja paak kohe bensiini täis kuna täna veel tartu siis vb viin ühe tagaratta tartu äärde remonti ( see koht kohe peale raudteed tartust välja tulles võru poole minnes. nime ei tea kahjuks ) radika parandus vedelikku ostan kh vast fixusest ja vedelikku radikasse akna oma kh kui raha palju peaks üle jäema aga see praeguseks kõik. kui auto täna korralikult tõõle saan siis lähen lund nautima
niiiiii selle karpa veal leidsin üles tühikäigu mootoril oli üks kõrv murdunud mis karpa "gaasi" seadmega ( no see see osa kus gaasi toross küljes) teen tolle korda ja siis paarutama
nii väike up siis selle näol,et sain täna ARK-is sõidetud ja nüüd lubaga poiss. s6itma saan järgmise aasta algusest
nii rahvas, sain siis sierra pöörde. Igasugune jama oli karpaga:S vaja veel bensiinipaaki alt lappida. jagutuse systeemi teha leketest vabaks. supakas peksab niihästi,et pagasnikus olev luuk kust benssinipaagi ujuki juurde peaks saama ei püsi enam kinni. väljast kuulates oleks selline tunne nagu päkaikk lõhuks autoall :lol: