Mul oligi algul oli sees 80 ja ostsin ss 70 aga sellega kui hakkasin gaasi panema poos kinni ja ostsin 75 sellega oligi nii et hoitsin gaasi põhjas ja töristasin 30 mingi ttõmmet ei tulnud. Panin 85 0-30 veidike uimab ja 30 tuleb tõmme. Aga kui ma viin ap-sse timmima ss seal nendel pole ju vedrusid ja siukseid asju?
Seda ma tean erinevaid düüse proovisin selle pärast et teada saada millisega kõige paremini töötab ja ss hakkan alles segukruve jne näppima et veel paremini tööle saada. Sellel pole mõttet kui iga düüsiga hakkan segukruvi jne provima räige aeg läheb luhta ja tulemus on mitte midagi.
ohh jumal küll kari dibiilikuid siin, va z0ne, vb mõni veel ehk, kõigil mingi oma arusaam vist 2t mootorist ja variaatorist, lihtsalt kui timmi tahad, siis loe sitaauguni välismaa foorumitest, sest et siit sa küll mingit tarkust eisaa, scooter nations, scooterinvasion jne võisiis ausalt vii kellelegi timmida...
topend jääb samaks, kiirenduses vb mingi 0,5sekki võidad, benas kaotad kõvasti persega vaevalt väga erinevust tunned
17,5 on küll, mul 14mm ja ei kurda( tuul ega miski ei kõiguta) :lol: , ning penakulu ka väga super väike. Pigem aja 17,5 timmi ja korras ( kui sa 19mm karpat just väga odavalt ei saa siis võid proovida )
Okei jätan ss 17,5 karpa aga krt mul kuuskandil nuudid kulunud raisk ei saa vario kaant lahti, kui saaks kudagi lahti prooviks ise multivari peale panna :|
jõhker scooter tuning, varjo kaantki ei saada lahti, miks sa arvad et jahutustaldriku ss saad :lol: a ta mõtles kuuskanti mitte polti nagu ma aru sain :roll:
Tra mida sa sonid et ma ei saa lahti. Mul keermed maas lihtsalt, haige taun kujutad endale midagi ette...