Re: PedakROX-i Yamaha aerox `00 Help siis sidurivedrud,survekaga nii,et laguses kiirendab hästi siis järksu lampi kiirus langeb mingi 10 peale või jääd seisma,siis survekas asi. Aga kui ei kiirenda sul siis sidurivedrud läbi.
Re: PedakROX-i Yamaha aerox `00 Help No mul kiirenduse ega selle asjaga pole probleemi aga lihtsalt sp kahtlustan vedrusid et alguses kui masina kokku panin ss käis räigelt edasi gaasiga tagale jne, segukruvi tuli ära. Ostsin segukruvi panin tagasi ja enam ei käi samahästi edasi ja ei usu et asi on segus, kuigi iial ei või teada :roll:
Re: PedakROX-i Yamaha aerox `00 Help Võimalus ju proovida järjest, segukruvi sisse 2,5 tiiru lahti annad hagu, siis 4 tiiru jne kuni sulle perf tundub . Muidugi tuleb vaadata ka küünlavärvi 8)
Re: PedakROX-i Yamaha aerox `00 Help segukruvi timmib pmst tühikäiku ehk kuni 1/4 gaasini umbes, ülejäänud oleneb segunõelast ja düüsist
Re: PedakROX-i Yamaha aerox `00 Help tean seda, aga kui segukruvi ära tuli ja tagasipannes enam selline minek pole, siis selge et asi segus.
Re: PedakROX-i Yamaha aerox `00 Help Putsis kahhh. Timmisin eile, tundis kärsahaisu vaatan õlianduri juhtmed oli vastu silindrit ja sellest tulenes see lõhn ja suits. Timmisin veits edasi tegin proovi sõita tundsin räigelt vibra ja kolinat veepumba juures. Mõtlesin et veepump vms läbi kuna asjas veits tosooli välja (võis olla ka bena),. Läksin hommiku kooli peale kooli 200m prst suri välja mõtlesin nüüd kottis kahh, lõin kicki ja hui liigub ss läksin räigelt närvi, lõin kicki ja uuesti käis normaalselt peksin ss seda suht kaua aga ei midagi, sõber viis koju jätsin rolleri sinna. Läksin tööriistadega tagasi ja hiljem kui veepumba ära võtsin oli vaatepilt selge metallitükis vedelesid süüde liikus ja see andur vms oli lahti. Millalgil proovib teist süüdet peale mille ostsin sunshinelt mis on katki (väidetavalt tuli sõitva masina pealt), nimelt mähisesse oleks nagu kruvikaga vms löödud. Pakkuge vanemale tüübile süüte süüsteme!!!!!!
Kuna talv on lähedal ss teen väikse to do listi, kindlasti võib midagi muutuda, sulgude sees on need milles pole kindel kas tuleb v -Süütesüsteem -High end silinder/ racing mk2 v lasen sport pro mk2 ära portida -Sport väntvõll -Reduktor korda teha kui üle 40 sõita käib igaaja tagant jõnks läbi ja mida kiiremi sõidan seda tihedamini jõnksub ja undab. -Yss Racing -Esiamortidel õli ja simmerid vahetada pluss natuke alla lasta -Kaotada loks juhtrauast vb on kaellaager puudu vms -Tagarehv -(Esirehv) -Suunatuled tööle -(Uus rihm igaks juhuks kuna 2 a saab selle rihmaga juba sõidetud) -Tagaketas, kuna praegune on päris kulunud -Oversize esiketas -21mm karpa -(Kroomist kick) -(Koso spidokas)
No seda küll jah aga 21mm peaks piisama ja sp just 21 sest suuremaid kollektoreid liigub vähe aga kui kuskilt saab hea diiliga ss muidugi võtaksin suurema kollektori ja 24mm karpa ka( 24mm ka väga ei leidu ) :roll:
Mingit säästutuuningut ei ole ka mõtet teha. See on ammu kindlaks tehtud asi, et kui plaan teha High-End masin, siis ei saa kusagilt kokku hoida, vaid tuleb kõik ilusti sobima panna..
21mm sobib hästi ja kui kokku hoidmisest juttu tuli ss nagu välismaal tehakse, et pannakse 28mm karpa sportsüüde jne ei ole mul kahjuks rahaliselt võimalik. Ja säästutuuningut siin ei tule, kuna muidu ei oleks plaaniski high endiks teha ja vast viimane talv kui ehitan masinat.
Olgu, 21 karpa toidab ta ilusti ära.. Ootame, kuni paned detailid kokku ning masin töötab, siis vaatame edasi... Midagi erilist sa temast kätte ei saa, kui korralikult asja ei tee..
Nagu ma kirjutasin ennem et set pole lõplikult paigas ja kui tuleb hea võimalus suuremala kollele ja 24mm karpale ss võtan ligi. Asi ei ole korralikult tegemises asi on pigem timmimises :roll: