No ütle, mis sidur sul on? Muidu sidurivedrude komplektid(malossi) stock sidurile: rohelsied->sinised->punased (tugevuse järgi) MHR SPRING SET DELTA/FLY CLUTCH: punased->sinised->mustad (tugevuse järgi) Ostad selle teise komplekti, kus oelmas mustad, lükkad kohe sinised või mustad sisse ning annad hagu no. Peale seda saad aru ka, mis rulle vaja. Kui asi juba ilmet võtab ehk siis masin liigub ilma uimamata algul, siis hakka alles seguga põhjalikult mässama. Hetkel see segu näppimine ei anna sulle väga sittagi, kuna ülekandes asi kinni hetkel.
Ülekandes ei ole asi kinni!!!! Siis kui masina kokku sain käis kõik hästi edasi kuni lampi hakkas puterdama kui gaasi põhja panin ss üle 40 ei läinud, päev hiljem jooksis kokku, nüüd sama lugu panen gaasi põhja ja puterdab. Kuigi tegin väikse pausi, keerasin veits õhukruvi väljapoole ning proovisin ning peale veidikest puterdamist tuli tõmme taha aga tee sai otsa. Tegin pöörde ära vajutasin uuesti gaasi põhja aga ikkagi hakkab puterdama. Väga kahtlane!!! Mõtlen nüüd kas viia camexisse v mitte
Krt no pane jäigemad vedrud sul ei lähe nkn korralikult pöördegi no. krt no kõik jauravad, et ei saa timmi jne jne jne. Panin enda malossi sport 50 sõitma malossi MHR Team summutiga(summuti muidugi siiski väga möödas selle silku jaoks, kuid sõidab)(mitte mhr replica ega mhr racing), olid ka mul algul samad sümptomid, edasi ei käinud ei läinud isegi pöörde. Näppisin segu, si**agi ei aidanud. Sain kohe aru, et ülekandes asi kinni. Jäigemad vedrud ning tiba kergemad rullid, hoopis teine teema. Veel jäigemad vedrud hakkas veel paremini tööle. Lõpetasin kõige jäigemate vedrudega ning masin kohe reageerib gaasirulli keeramisele.
Jäigemaid vedrusid läheb vaja jah aga kui masina tööle sain ss ei puterndanud ega mdagi, praegu on vaja leida üles viga miks puterdab. Või väsisid lambist sidurivedrud ära ning nüüd see mõjutab seda et puterdab? Kui camexi viis ss lasen neil kohe kangemad vedrud panna, endal kahjuks ei ole see võimalus.
Miks sa selle pärast Camex-i viid? Mis sidur sul seal sees on? Olgu kasvõi stock sidur no, tõmbad uued jäigad vedrud traadiga peale(olen kuulnud, et osad teevad nii). Puterdab sp, et suur düüs. Ma soovitan sul kohe jäigemad sidurivedrud panna ja siis mängida seguga. Nt mul oli nii ,et algselt oli 90 düüs sees. Kohapeal jooksis täis inng jreldasin, et düüs suur. Sõitis nii nagu ta sõitis, pöörde korralikult ei läinudki. Siis panin väiksema, kuid kohe hakkas pooma. Dvi uuesti suurem düüs sisse, oli parem, kuid siis sain aru, et see düüside vahetamine ei aita midagi ning on vaja jäigemaid vedrusid. Vedrud sisse, siis suutis masin minna pöörde. Siis sai aru, et düüs ikka väike. Veel suurem düüs(112), siis sõitis normilt. Niih aga kuna algul mingi 0-20 uimas, siis sai veel sidurit peale keeratud+tõstetud tühikäiku. Muutus paremaks ning tuli kohe välja, et düüs ikka väike. Nüüd oli nii, et gaasi põhja andes tõmbas hetkeks hinge kinni. Ja siis sai veel suurem düüs 122 ning nüüd nii ongi, segu timm selline kohvi pruun.
No krt keegi midagi väga ei räägi ning ta juba sellega ma ei tea kui kaua jauranud juba Avaldan ka lõpuks oma arvamust ehk tal abi sellest. Ei pea kohe jooksma kuhugi Camex-i vmdea kuhu. Aaaa sa Tarmoga pole midaig rääkinud? Ehk oskab ta midagi teha
Peal on fly sidur, no ise ei hakka jamama vedrude vahetamisega. Tarmoga olen rääkinud aga ütles et otsib vea ülesse aga timmin ise ning kui uuesti küsisin kas ta oleks nõus ss ei vastanud mu sõnumitele. Suured tänud sulle abi eest!!! Hakkan nüüd asjaga rohkem tegelema, järgmine up tuleb vast ss kui masin timmis v ikka samas seisus. Kui samasse seisu jääb ss panen juba talve unne ära.
No kuule! Pane lihtsalt mustad vedrud ja vaata, mis trikke ta hakkab tegema. Seal Sauel peaks ju leiduma inimesi, kes suudavad selle masina timmi ajada. Palu mõnelt targemalt sõbralt või kelleltki abi. Ei saa lihtsalt olla nii, et ei soovi sõita.
Malossi mustad vedrud haakuvad 10 000RPM'i pealt... :| Mingeid musti pole küll mõtet sinna kohe toppida, pigem midagi sutsu lahjemat... Vii kellegi targema kätte, maksa paar euri v osta sixpäkk ja las timmib ära 8)
Kas sinise ja musta vahel on üldse mingeid vedrusi veel, lilla? Asi ongi selles et kellegi targema kätte ei ole viia, tartu on selles suhtes mõnus koht, et päris paljud oskavad aga tallinnas on kõik välja kasvanud :|
Tallinnas ei viitsi keegi teisi aidata. Sinised on lahjeimad, järgmised on punased ja kangeimad on mustad.
Mis sa ajad? Malossi vedrud. Eeldan, et räägid Malossi vedrudest mis, müüakse fly ja delta sidurile. Järjestus on valge, kollane, punane, sinine, must. Võimalik, et midagi on veel seal vahepeal, aga sinised pole kindlasti lahjemad kui punased.
Ja teema algatajal jälle pea laiali otsas? Magnus, mida sa talle siis soovitad? Mis vedrusid? Miks mitte siniseid/musti kuna tegemist siiski kõgel pöördel töötava summutiga ning kohe algul vaja juba kõrget pööret selle jaoks. Või miks sa üldse arvad, et mustad liiga jäigad?
Tänud, tahaks et augusti keskel oleks masin timmis ning saaks natukenegi suve nautida. Praegu on sinised, peab mustad panema jah. Ega muidu teada ei saa, kui ei proovi.
Eeldan, et jäävad kangeks, kuna sportpro ei arenda väga palju pöördeid üle 10k. Sõbra masinal (tsinupowa vana) on samuti sportpro vahel ja Malossi mustadega liikus vaevu kohapealt ära ja uimas, kuna sidur oli niiöelda libisevad olekus, all oli c16 ja jutud... Aga kuna pole mingi maailmatark ennustaja, eriti veel läbi neti kui ei tea masinast mitte essugi phmt, siis võib teemaalgataja proovida mistahes vedrusi vahele, minul sellest üks piiks puha Minu arvamus, et mustad sinna panna oleks lamp ja story over