C21 töötab kindlasti kõrgemtale pööretel kui pro rep ning mul silinder porditud c21 järgi nii, et mustad ei tohiks kindlasti kangeks jääda?
Võid proovida küll, endal stock silku ja pro replica. Siduril punane survekas ja punased vedrud ka, et kohapeal pöörded üles tõmbaks, muidu oleks suht lamp uimamine alguses.
Kardan et see summuti jääb su setiga üleüldse kangeks, leidsin parema võrdluse, ning võid arvestada et C21 on veelgi kangem kui C20. Ei hakka suurt pilti siia panema, kes tahab see vaatab. http://www.pedparts.co.uk/c/asset/Stage6_Sport_Pro_MKII_Blog/Stage6_cylinder_kit.jpg
Natuke kardan ka aga samas ka silindrit on järgi aidatud ning arvan, et kui kõik oleks timmis ss käiks edasi väga hästi, isegi paremini kui c16-ga. See on ainult minu arvamus!!!
Sain täna rolleri camexist kätte, päris palju läks maksma aga tulemus pole päris see. Külmalt tõmbab tagale küll aga masin veits puterdab ja tänu sellel jõudu ei ole maksimaalselt(tagale võimatu saada) Sooja mootoriga tuleb 10 pealt tõmme. Suurtel kiirustel ka masin puterdab peab gaasi teatus asendis hoidma et ei puterdaks. Aga vähemalt käib asi paremini edasi kui varem. See talv panen rõhku variaatorile, nimelt plaan osta uus multivar, rihm, sidur ning vedrud. Vb tuleb ka võimsam silindrikomplekt, väga ei usu seda kuna talvel vaja autokooli minna aga eks näis. Suure tõenäosusega tuleb alles võimsam summuti, mis sobib paremini. Pilte plaanin lähipäevadel panna.
Kui külmana käib paremini, siis on rikas segu. Külm mootor vajab rikkamat segu. Seepärast on karpadel tavaliselt olemas toores.
Kuid nt ma olen tähele pannud seda ning just enda masinal, et külmana jamh töötab paremini, kuid kui mootor saavutab oma töö temp., siis ikkagist see minek natukese halveneb, kuigi küünal ise isegi heledam, kui pruun(oranzikas juba pigem). :roll:
Sõidan täna veits ringi, võtan küünla maha vaatan mis värvi küünal on, kui väga mööda on helistan camexisse, kuna segu võiksid ikka timmi panna. Kui seal koha peal proovisin siis sõitsin külma mootoriga ning käis väga hästi edasi aga ei tulnud selle peale et mootor soojaks lasta :| Praegu peaks olema 86 düüs sees.
Arvasin et küünal on süsimust aga eii, otsast on pruunikas küll ning see nöö lipik mis on painutatud sealt kaare pealt hakkab juba tumedamaks minema kuni lheb süsimustaks( ei oska seletada :| ). Traaa tahaks juba talve ei viitsi remontida, olen see hooaeg max 50km sõitnud :| :| Loll küsimus aga kas ei võiks paremaks minna uute vedrudega?
Ots on pruunikas ning järjest alla poole minnes läheb tumedamaks. Täiesti putsis vaatasin tseki üle ning sisse on pandud faaacking 3,3g rullid :-x :-x :-x Ei saa aru mida nad toodavad, usun et camexi võistlus pillid on ka sama kerged või isegi raskemad. Ma eitea, mu pea nii sassis sellest timmimisest :-x
Vedrusid ei puutunud aga helistasin siis ütlesin et äkki vaja kangemad vedrud panna sp ei lähe alguses pöörde, öeldi et see võib võimalik olla, nüüd peab mustad vedrud sebima ning siduri sinna viima, panevad seal peale. Panid sp 3,3 rullid et alguses pöörde läheks. Kas kellegil oleks pakkuda odavalt või laenata musti siduri vedrusid flu clutchile(võib ka koos siduriga laenata) ning punast survevedru?
Ei saa aru mida te higistate Camexi vahelt koguaeg, nagu näha ei suuda nad seal korralikult midagi timmi panna. Parem saada mõne pädevama venna juurde koju/garaaži ning paneb sul selle ühe õhtuga liikuma nagu vaja.
Tallinnas kahjuks ei ole sellist venda, kõik on auto peale üleläinud. Kui on roller siis igati lux koht oleks elada tartus :| Oleks varem teadnud et magnus tegeleb timmimisega ss muidugi oleks talle bloki saatnud aga nüüd kus camexis läks sitaks pappi siis enam raha raisata küll ei taha.