Kui sul on selle summutiga raske timmi panna siis mida sa team2'st loodad... :roll: Saan aru küll kõva sõna jne.. aga ei tasu ju ära?
Pane alguses mõni lahjem pill timmi, saad kogemusi kuidas mida paremini teha või räägi mõne targema vennaga tallinnas, et aitaks sind. Tarmo peaks küll hakkama saama sellega?
Team 2 on laiema powerbandiga Halb ongi see et pole kogemusi timmimisega, see esimene ja viimane masin, pole mingit muud masinat ka mida timmida. Tarmo enam ei tegele :| Enamvähem tean mis tegema pean(uus vario, mustad sidurivedrud jne) aga point ongi selles et puterdamine hakkas lampi pihta juba enne suve ning ei tea mis asi puterdamist põhjustab. Igatahes talvel teen set-i väikse muudatuse ning masin läheb timmimise kas kerdi juurde(raplasse) või magnuse juurde(tartusse).
Väljalase porditud 192 ja sisselasked 129 kraadi avatud. Mis peaks olema samalaadne Polini EVO 1-ga Ja tolle peal C21 töötab leebelt hästi ju. Peab vist ise näpud sellele pillile külge panema kunagi.
Käisin sõitmas, puterdamine on lampi ära kadunud Kiirendades vahepeal hakkas natuke puterdama aga keerasin gaasi maha ning panin uuesti gaasi põhja kadus ära :lol: c21 ga saab timmi küll aga tuleb lihtsalt rohkem vaeva näha.
Kui kolm aastat masinat timmida ja ikka soovitud tulemust ei saa, miks siis kellegi kätte ei vii? Paned paarkümmend eurot veel alla, viid Põrguvärgi kätte ning asi käib nagu kell. Kolm aastat iga kuu teemat lugenud ja alati muud ei näe kui et: "ikka ei saa timmi, jälle puterdab, jälle ei lähe pöördesse.."
Kui sa nii tihti oled lugenud siis peaksid teadma et olen otsinud timmijat aga ei ole kedagi tallinna ümbruses kes teeks ning tartusse ei hakka seda vedama. Nüüd kui camexist tuli ja timmi seal ei saadud hakkab neid timmijaid ilmuma nagu seeni peale vihma. Nüüd on õnneks olemas lausa mitu varianti, kelle juurde talvel viia
No türa küll, mu masinale üldse ei meeldi sügis, teist aastat järjest hakkab huiiama. Nimelt hommikul läksin kooli sain 100m sõita siis hakkas puterdama, käitusin nagu varem lasen gaasi lahti ning panen uuesti põhja aga ei midagi, puterdab paugub jne. Suretasin välja panin uuesti käima ja ei midagi gaasi andes puterdab ja veits paugub. Peale kooli hakkasin masinaga tegelema, vario korras, süütesüsteem korras, okei proovin teist küünalt aga ikka sittagi paugub ja puterdab ikka. Suretasin välja ning proovisin uuesti käima panna aga peale 15kicki lööki hui viitsisin enam. Kui vänta lõin siis nagu väntvõll kolises vms. Võtsin silindri maha kõik korras siis proovisin väntvõlli küljelt-küljele lõtku, päris suur oli, võrdlesin seda stock omaga ning 2x suurem oli kindlasti. See ei tohiks mõjutada seda et puterdab ning kohalt minema üldse ei lähe? Klapid on ka korras. Nüüd mõtlen kas otsida viga või jättagi täiesti lahti, ngunii kaua sõita ei saa aga väga suur sõitmis isu on :| Pigem kipun arvama et panen talve unne ära.
Võid proovida lisamassi, vaadata üle mähise jms staffi. Samuti võimalus, et karburaatoris midagi valesti kokku pandud, ujuk pepus vms :roll:
Ainuke võimalus sellest jamast lahti saada on, kui võtad mootori pilbasteks ning laod kokku töökorras juppidega ning paned kokku õieti, mitte nagu enamus teevad, et kiirelt sõitma saada (ei väida, et sa ei ole õieti kokku ladunud). Sealt edasi saab aimu kuhu poole timmida, et õieti tööle hakkaks.
Ise mõtlesin ka sama , et enam ei hakka kokku panema vaid hakkan juppe vaikselt ostma. Kui kellegil soovi siis võin sport pro mk2 maha müüa ning fly clutchi samuti.
Tegelesin üle pika aja rolleriga, võtsin mootori alt, võtsin vario maha ja voilaa simmer vahtis vastu mis oli pesast välja tulnud. Sellepärast j'igi lampi seisma ning enam tööle ei läinud. Mis võib põhjus olla et simmer tuli pesast välja?