Jaapanlaste mootorid on ülimalt vastupidavad ja pommikindlad (eriti hondadel), sammuti ka elektroonika on suht heal tasemel, kuid kere ei kesta. sakslasel on mootorid ja elektroonika natuke kehvemad kui japsidel, kuid see eest on kõik piisavalt vastupidav võrreldes jaapanlastega et osa on üli hea ja siis osa üli si**. Kuid peremehele üks küsimus et miks nii tihti neid velgi vahetad ?
Japside kereprobleemid on mineviku teema. Tänapäeval ei ole saksa plekk küll parem, kui japside oma. Mootorid on tõepoolest japsidel korralikumad alati olnud.
No majtea. Minu arust japsi dislad ei liigu küll võrreldes sakslaste diislitega. Kütust võtavad ka rohkem. :roll:
mõtetu vaidlus..... aga minuarust ei kõlba enamus japse küll kuhugi.....va mõned. aga velgi vahetan lihtsalt sellep,et oleks jälle midagi uut ja saaks katsetada igast teemat.
Millele tugineb sinu väide? Oled kogu jaapani ja saksa diislitetoodangu ära katsetanud? Või piirdub sinu väide vaid paaril mootoril? Kaldun viimast pakkuma, sest ega ikka nii must ja valge see asi ikka ei ole küll. Ja jutt läks sujuvalt diilite peale millegipärast
Saksa diislid on palju toredamad, kui Jaapani omad. Kogemus Land Cruiser V8ga, maanteel võtab 12 sajale. Linnakulust ma parem ei räägi, samahästi võib Saksa V8 bensukaga sõita. Täiesti mõttetu auto ja mootor see LC V8.
Sinu õnneks/kahjuks piirdub see enam kui 10 erineva japsi diisliga Ma ei taha väita,et japsi diislid halvad,kuna pean tõdema et D4D tüüpi jaapani dislad on täitsa mõistlikud,aga ikkagi... Saksa diislid on minu jaoks kõvasti vastupidavamad,ökomad,ning parema minekuga.. aga siinkohal lõpetaks OT kuna siiski peremehe auto on bensukas,ning seda ei muuda miski :lol: Peremehele: minu arust on need veljed väga omapärased. kuigi style 5 halba ei teeks,näeb siiski see E36 mõnusam välja,kui linnapildis teised räämas E36-d ,mida on kahjuks pool linna täis.
muud autot ei tea peale länkari, või mingi konkreetne vimm? ja maasturit võrrelda mingi sõiduautoga on ilmselge lollus
Ma ei võrrelnud seda hetkel millegagi, ära mõtle asju välja. Aga ma võin ju võrrelda siis Q7 4.2TDI-d, see võttab tuttaval maanteel 9 sajale. Linnas 12 Lihtsalt minu jaoks on arusaamatu, kuidas saab üks diiselauto võtta maanteel 12 sajale, odokal oli 20 000km. Meie peres võtab 5.3se bensiinimootoriga ja 2,5m kõrge ning 3 tonni kaalub Chevrolet Express maanteel 13. Siit tuleb omad järeldused teha. Aga posphaze vms, tean küll muid autosi peale länkari, ära arva et ma pime olen ja linnas autosi ei oska vaadata..
20 000 pole veel korralikult sissegi sõitnud. Või on sellel midagi viga. Selle länkari kulu PEAKS jääma linnas 12l kanti, maanteel 9 kandis ja keskmine 10. Mis on täiesti normaalne küttekulu sellise tonnaazhi puhul. Q-st on ta ka kuskil saja kilo võrra ka raskem, ning ei ole ni iaerodünaamilinegi. Seega ei ole selletegelikkuses Q küttekulu küll kuskiltotsast väiksem Länkarist. Kuigi ju võiks, sest plussid selleks on ju Q kasuks.
Ei käi jutt kui kerge või raske on kellegi jalg. Need kulud on normaalse kasutamise tulemusel saavutatud. Ja sinna alla ei kuulu "raske" jalg.
Ma rääkisin tempomaadiga sõidust sirgel teel, ehk hetkelise kuluna, mitte kiirendades vms. Lihtsalt otse sõites tempomaadiga. Suvised teeolud.