arvata võib jah, mul 2.5-ga ka raske kurvist kurvi peab ikka punnitama, pühap äkki video siis saate aimu mis tegelikult toimub
hahahaha, ktm77 ise mainiski ju et sõber laseb 1,6'ga drifti, nüüd sai puid alla natuke kuna sõber ei suuda ikkagi 1,6ga driftida ja nüüd ütleb ise ka et ei saa, no normaalne värk
haha, pmst ma olen loobunud isegi 1.6'ega rehvipõletamisest, ei viitsi mingit herko staili teha Märja ilmaga veel saab lasta, aga minu jaoks on auto sõitmise jaoks mitte mingi kässariga drifti jaoks Selle jaoks on teised pillid
Ma driftin parem 1.2ga. Aga seda jäärajal kuskil pole kirjas, et drift on asfaldil kontrollitud külglibisemine. 8)
Ma vaatan, et sa hiilgad enda drifti teadmistega? Oled mõnes drifti trennis või võistlustel käinud üldse? Tead mille eest driftis üldse punkte jagatakse? :lol:
Oled sa ikka kindel, et ei ole ? Kui sina silmaring on nii piiratud ja kaugemale sa Rolleriklubist ei näe, siis tõesti pead sa kusagilt abi otsima. Tee endale selgeks termini drift tähendus.
Kontrollitud külglibisemine Rolleriklubi foorum on paras naljakoht, kus põhiline on teiste kallal võtmine. Siit ma küll mingit kinnisideed ei leia, et ma siin kinni peaks olema. Ütled üht, hakatakse mingit muud mula vastu ajama. Massu keegi pole rääkind driftivõistlustest ega punktidele driftimisest. Ära keri teemat mujale. Võiks selle mõttetu juramise ära lõpetada siin teemas v mis.
Drift kui autosport ongi võistlus mis tähendab võimalikult suure nurga, kiiruse ja täpsusega juhtida auto külgees kurvidest läbi ning seda tehes maksimaalsete show elementidega ehk siis võimalikult palju suitsu. Jäärajal talvel lollitamist ei saa kindlasti lugeda driftiks. Kogu moos! :| :roll:
Liigute teemast korralikult mööda :| Edaspidi kasutage PSi. Igatahes, peremees, Ei pannud tähele, aga kas nüüdseks M stange korras ning külge kruvitud, või asi tegemises veel ?