nägin motoshowl liikumas koos selle cabrioga. tundus kaugelt et nagu mingi plastik oli põhja all lahti? auto on aus. kakelda tahate siis selleks on netihiirodele igasuguseid variante välja mõeldud, mis ei pea kaasama paljusid teisi silmapaare.
see on see samune sumpsi ja kerevaheline plekk mille ma kunagi suvel juba lahti sõitsin,pole aega saanud kanalit ehitama hakata, käib mõnusalt vastu maad ja viskab sädet ka muidu kes küsis nende teiste autode kohta siis enamust enam pole ja mõni pole seal üldse minu oma,enamus seal sellised mis hea diiliga saadud veidi sõidetud ja maha müüdud/vahetatud, albumis olevatest praegu hoovi peal kaks 36 te,46,r6 no ja booster ka kuskil garaazis..
Veere Tõrva Kaks kanalit pakkuda, kuid mõlemale peame kaasa aitama et su autoke sinna peale läheks. Bobikuga võin kergitada ka kui vaja.
mul siin kodus ka väike süsteem,fiboblokkidest ja laudadest teen mäenõlvale nagu kanalipole viitsimist lihtsalt.
täitsa perses kui tark vend. maantee 6-7,linn maksimaalselt 10. minu sõidustiiliga,mis on üsna rahulik. (talvel on need numbrid muidugi suuremad)
Bmw 3.0 diisel võtab siis sinu jutu jätgi 20 l / 100km ? tra taun ikka, kubatuuri järgi kütusekulu mõõtma. IS-id on teadatuntud ökonoomsed mootorid.
Muideks kupee kolmene on raskem kui sedaan kolmene. Bensuka kohta 6-7 maanteel on tõesti ökonoomne. Kw seisukohalt on mootor küll ökonoomselt tööle pandud. Audi A3 1.8 92kw, mis kaalub 1,260kg saab 100km/h 6.2 l / 100km maanteel hakkama, 5.1 on rekord. Palju see bensukas sul maantee peal võtma peab siis?
ei loe ainult auto kaal. neid tegureid on sittakanti rohkem - mitu munni autos istub, kas rehvirõhk on normis, mis rehvid on kasutusel, kuidas on auto üldine tehniline seisukord, tuule suund ja much-much more. tra, fakmaivõi, vahet seal on kas võtab 9,9 või 10,1 sajale, ja audi a3 pole kellegi auto.
ei lõppe, mul buumer maanteel seierit alla alla 10 ei saanud. vanakahepoolene. mis ma tegema peaks :S ?