Plaan vist osta kas Malossi oma või saksamaal tehakse ka SS sumpse neile, tundub veel ägedam olevat. Sidur sai külge ja valged vedrud põhja venitatud, tundub väheke parem kui originaal siduriga!=) Originaal sidur ka kergem kui Malossi, seega peaks andma seda nn väänet juurde.. Klappidega hetkel veits hapu, tellisin kawasaki kx85 adaptri ja rd350 klapid. Nüüd vaja kas kx klappe või rd350 adaptrit, hinnad mõlemil 150+ eurot.. emb kumb siis tuleb.. Muidu pill läheb paugust käima ja kõik vajalikud sõidud on tehtud saadud!
Eile saatsin rd350 klapid ära, sest keegi vahetüki osta ei soovinud. Tellin endale kx85 klapid. No hetkel on täielik pudelikaela effekt, kx klappidega mahub samaaegselt 2.5x rohkem õhku mootorisse, selle arvelt saab ka rohkem kütsi mahutada.. Kirjade järgi peaks saama 2hp juurde, sõltub muidugi mis setup on. Usun, et vahe on märgatav sarnaselt sumbuti panekuga, mis väidetavalt peaks ka 2-3hp juurde andma.. Võrdle nüüd Cappy pudelit ja tavalist väikese kaelaga coca-cola pudelit. Kumb tühjeneb enne kui tagurpidi kallata? Sarnane effekt on ka mootoris.. Olgu see pudel kasvõi 500 liitrine aga kui kael ikka väike siis läheb kauem aega. Seepärast pole nii suurt kasu ka kõva sumbuti panekul..
seal oleneb kas spidosse või gpssi?=) Ma sain ülekandega ligi 10+kmh juurde, seega sarnane tulemus. Kui on AC blokk ja ülekanne, 180cc blokil on juba algselt pikem ülekanne Siis annaks sealt kõvasti juurde veel võtta. 7gr on ikka megapöördes sellisele asjale.. originaal mõõdus rullid on 172cc ja valge survekaga idekas kooslus Ja originaal ülekandega ei olnud võimalik 2 rattapeal sõita.. pikema ülekandega veits parem.. Update: Saatsin valed klapid tagasi ja otsin 85cc kx klappe või siis pean tellima..
Väike up siis pika nussi peale tulid jupid kohale. Vahepeal tulid rd350 klapid ja tuli saksa tagasi saata ja nüüd tulid õiged klapid. Tellisin koos vahetükiga ning koldega, mis tuli valmis lõigata.. Täna tuli kohale sõbra poolt tehtud CNC vahetükk, et säästa aega ja blokki mitte laiali võtta.. Kaotan väheke karteri kompressiooni, kuid vaatame kuidas mõjub ja hiljem kui uus väntvõll sisse tuleb, siis teen karteripooled ära, et mahuks ilma vahejupita. Peaks ligi 2hp juurde andma, ehk siis pea 10% Järgmine kord panen külge ja kui ilm veel kannatab teeb ka ühe tiiru..
Nonii, uuritud ja puuritud, räägitud valgete ja mustadega ja jõudsin järeldusele et tuleks teha blokk pooleks, et saaks teha ruumi, et klapid sisse mahuksid. Neegrid eksisid.. Seal pole piisavalt materjali, et niipalju maha freesida ilma juurde keevitamata või keemilist metalli kasutamata. Seega... praegu sõber teeb uut CNCs vahetükki, sest eelmisel ma ei arvestanud klappide kaldenurka ning kuna mootor laiali siis sai tellitud juba ka uus väntvõll jms jubinaid. Tänu full circle väntvõllile peaks karteri surve samaks jääma, seega klappide natukene kõrgema asetusega ei kaotaks miskit ja pigem säästab klappe kuumemast piirkonnast. Sügisel sai ka originaal gaasi"rutska" heebli kinnitusest lahti lõigatud ja 10 dollarine Sportgaas külge monteeritud, mis istub originaal plastikutega kokku peab veitsa vähem väänama, et lapats põhja läheks. Uus set siis: Malossi 172cc Jasil 55mm väntvõll (+11cc) Vforce 3 Tassinari klapid Uus, suurem kollektor 28mm karpa Malossi Multivar Malossi Delta Clutch Malossi Rihm Malossi pikem ülekanne Varasem süütekiil Mingi vähe asjalikum õhufilter, et kaitsta mootorit Jäigad mootoripuksid Kuna kodus ka klaaskuulipritsi kapp, siis senikaua kuni vänt Inglismaalt jõuab teen bloki jälle uueväärseks ja võimalik, et lasen lakiga üle, et kestaks ka. Voolavuse kohapealt tuleb mega kerge portimine, millekäigus teen üleminekud ja ülejooksud detailide vahel siledamaks. Midagi suurendama ei hakka hetkel. (Tänud USA Amazonile, mis olematu hinnaga freese jms asju pakuvad) Starteri pesa panen JBweldiga kinni, sai spetsiaalselt USAst seda kokkuostetud Sumbuti tuleb suuretõenäosusega järgmise asjana.. Paar pilti ka, kogu töö koos altvõtmisega võttis aega kõigest 1h. Küünal endiselt väga heas seisus! Tahma oli oodatust rohkem, kuid vahepeal oli probleem süütega ka, mis tahmas eelnevad küünlad ära.. Selline full circle väntvõll, mille käik on 3mm pikem, kuid originaalil. Stay tuned
See on väike advanced tuning.. Ikka samale aparaadile tuleb Kaaluda kahjuks ei saagi, mu kaal võtab vaid 1000g ja juba originaal läks sellest üle.. Aga jah, tundub, et pea 2x raskem originaalist, mis iseenesest hea, sest annab väänet tänu oma massile..
Mootor sai klaaskuulispuhastatud ja klappide jaoks natukene freesitud. Selliselt jääb istuma Valmis see mootor ongi, tikkpoldid kuivavad keermeliimis, seega karpa mutrid veel lahti. Paras ettevõtmine oli, kuid usun et asi on seda väärt! Sai päris mitu head tutvust leitud kes saavad ka CNC pingil asju valmis vorpida!
Väga kõva töö ikka! Loodan et saab sind uuel hooajal tänaval ka sellega näha ja ehk isegi joonele panna vms
Mootor koos, all ja töötab! Panin 142 düüsi sisse ja kahest löögist käivitub, tundub kohati, et liigagi rikas segu. sai -5 kraadiga üks tänavaots tehtud, et sotti saada mis moodi liigub.. Tulemus on ulme, madala otsa väänet on korralikult juurde tulnud tänu täiskuu vändale ja pikemale käigule Tänu klappidele hingab tunduvalt vabamalt. Sidur tahab jäigemaid vedrusid sest tänu suuremale väändele, lööb kohe alguses sidurilukku (Malossi Delta Clutch) Kurjad plaanid on tekkimas seoses viimase kahe blokiga..
Nii sai siis põhimõtteliselt 2 LC mootorit varuosadeks ostetud. Hetkel siis kokku 4 AC mootorit, 2LC mootorit 172cc AC, 172cc LC, 2x125cc ja 2x 180cc LC silindrikomplekt ja lademetes muid vidinaid. Suure tõenäosusega laon kokku ka ühe kurjema 172cc LC mootori, mis esialgu plaanis müügijaoks ehitada, et osta õige sportsumbuti alla. Kaasa sain Malossi koopia, kuid mõeldud LC mootorile ja peaks kõvasti modima seda. Kuid enda masinale sai sidur jahutustaldriku ja sidurikella jahutusribadega, lisaks LC süüte ja täna sain juhuslikult starmoto juppidel järgi käies ka temperatuuri anduri küünla alla! Ega enam peale sportsumbuti sinna midagi muud külge polegi kruvida.. Võimalik panna ka 34mm karpa ja pikem ülekanne, kuid otsest vajadust enam vast pole..