Re: JussPB Typhoon 199* Daniel 125cc on raskemad kõvasti, 50cc on osadel 8 ja osadel 8.5gr Võre oli isegi plaanis esitule asemel panna, kuid siis tuleks mentidega jama.. Kui keegi ei paku siis ostan mingi tnt halogeen tule, nagu eelmistel typhoonidel. Krdi punane typhoon oleks võindu 125cc olla
Re: JussPB Typhoon 125cc 1996 Hetkel ootan pingsalt kulleri kõnet.. pidi 2 aeg helistama.. Siis saab vähekene masinat teha (6)
Re: JussPB Typhoon 125cc 1996 Rexona pudel oli suuruse võrdluseks toodud üüratult suured.. Camexi Risto soovis edu nende asjade peale panemisel ja SEDA LÄHEB VAJA! Im off to garage
Re: JussPB Typhoon 125cc 1996 sain selle vist 3 või 4ja euriga Vabsjee heas seisus. Kinnitused kõik olemas ja pole kuskilt katki=) Homme lähen toon veel 1 sarnase masina endale=) Tippkiirus igatahes langes vähekene sain 90 gpssi. aga kiirendus on tunduvalt parem. Panime ka seibid variopuksile juurde, mis tegi kiirenduse tunduvalt paremaks. Neljapäevaks ehk õnnestub jäigemad sidurivedrud peale venitada=)
Re: JussPB Typhoon 125cc 1996 Sai siis väga super hinnaga doonor masin ostetud=D Sain siis uue silindri ja starteripendiksi.. (need olid kõige tähtsamad) ja siis kõvasti muid paremas seisus varuosasid. Vaja välja mõelda kuidas trummel maha saada-.- 50cc, 70cc ja kolmas pakkuge ise vaja veel sumpsi, variaatorit, teist kollet ja õhufiltrit.. siis nagu enamvähem püss võinii
Re: JussPB Typhoon 172cc 1996 no 172cc on juba teine jutt Velg meenutab kolmanda seeria bemmi borbetit vms..
Re: JussPB Typhoon 172cc 1996 Sai külge kruvitud siis doonori karpa. Masin hakkas kõvasti paremini liikuma, kuigi samad düüsid ja samakarpa mudel, ainult vähekene uuem. Kiirendus on äkilisem ja tipp peaks ka veits asjalikum olema. variaatoris on hetkel ikka mingi segadus,alguses nagu on rihm all liiga kaua.. peab proovima korra stock survekaga. Sai lükatud ka 1.3km=D sest tipu proovimisel läks variaatori taldrik lahti-.- Enamus puuduvaid jubinaid sai külge kruvitud ja nüüd käivitub nupust=) Alla läheb ka teine stock sumps doonorilt, kuna see on vähekene suurem ja parem+ minu omal on mingi kole mõra sees, mis laseb päris hästi tossu läbi Doonorilt sain kaasa ka carbon klapid. Nüüd neti õpetuse teel teen stock klapid ümber, et annaksid juba tuuningklappide mõõdu välja. Hea odav ja kiire viis veits juurde saada. 172cc läheb aega, sest kolmap. lähen mereväkke=) Seega vahepeal tuleb kolb tellida ja siis saab mingi paari kuu pärast alles midagi tegema hakatud.. Isa tahab masinat maale, et hea alkoholi õhtul tuua..
Re: JussPB Typhoon 172cc 1996 võtan piirajad maha, teen ala suuremaks ja panen pikemad klapilehed. Lisa msnni, siis saadan sulle õpetuse PS: tahaks su 180cc genekat, cdid ja 180cc stock sumpsi. 8)
Re: JussPB Typhoon 172cc 1996 Täiesti ulme, kui kergesti see asi tagale läheb.. Kiirendust nii järsku jms pole.. Kuid vääne on meeletu.. Igatahes sain juba nõksu pmst kätt. 1 korra peaaegu üle.. Kodutänavas tutikas asfalt+ haljastuse tõttu on 1 tänava ots kinni, seega liiklus väike mingi 20 meetrit tuli ära lõpuks. Kallet tunnetan rohkem.. Aga no.. Nüüd panin masina garaazi ära ja jääb ootama kuni tagasi tulen...
Re: JussPB Typhoon 172cc 1996 Väike up.. Üritasin arvele võtta, aga teibitud plastikutega ei võetud.. Nüüdseks plastid korras ja homme saan esitule kätte ja kihutan jälle arki Kui õnnestub 50cc arvele võtta siis lükkan kohe väikse tuning seti ka vahele Aga täna sai siis veits klappe tehtud juba Väheke suurendatud avasid. Nii valmiski nn. aftermarket klapisüsteem, mis on sama asjalik kui Malossi või Polini toodang
Re: JussPB Typhoon 172cc 1996 Näpp on ilus? 30 juuni eelmine aasta keeway x-ray rebis otsast.. Ja teine oli poolepeal, lapiti kokku.. Kollektor vaja osta ja mingi asjalik õhufilter. Siis saaks 24mm badboy peale lükata 8)