Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 LC põlemiskamber, magneeto ja cdi külge ja asi saab korralikult jõudu juurde.
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Mul on juba Malossi silindripea, seega see peaks isegi parem olema kui LC oma. Magneetot ja CDI-d olen uurinud jah, kuid eestis pole seda turgu väga palju. Oleks vaja ka originaal 180cc summutit (runneri oma vms) need 2 asja vahetaks välja siis rohkem väljalaset ja süüdet poleks mõtet näppida, kui just ei teki võimalust kuskil süütetrummel kergemaks treida ja tasakaalu panna. Põhiline on hetkel tulemus teada saada ja vaadata mis ja kust piirama hakkab. Kindlasti oleks vaja sisselaset poole võrra suurendada, kuid see on tuleviku plaan. Kui ostetaks teine võrr ära siis saaks teostama hakata seda.. NOS- Ostsin jaa, järgmine päev müüsin juba edasi, mis teema oli sellega?
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Mul tegelikult vedeleb 180 runneri stock sumps, kui omale saaks sportsummuti kätte, võiksin sulle odavalt selle ära anda.
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Saavutus, mille tõttu masin seisis pikalt Sain lõpuks foorumist mõistliku hinnaga, sest 90EUR sellise junni eest, tõesti ei raatsinud raisata.. Arvestades 1 oma rolludest müüsin 130ga maha Variokaas ära värvida ja siis on mootoriga täitsa enamv2hem. Lähiajal lasen klaaskuulis puhtaks
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Sai värvieemaldiga ülekäidud ning hetkel oleks ideaalne võimalus ülepoleerida, kuid arvatavasti siiski pulbrisse
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 ma olen mitu korda seda projekti läbi vaadanud , ning mõtlen , mitu hp v6ib sellisel masinal olla , kui oleks veel peal sport süüde. , Edu sulle !
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 sportsüüde annab 1 hp juurde kui hästi paika ajada siis mingi 25 hp peaks kätte saama minu mäletamist mõõda.
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Iseenesest resurssi tollel mootoril on küllaga. Tasapisi ma selle poole ka püüdlengi, kiiret mul ei ole Eesmärgiks 100miili. Sisselaskega on ka omad plaanid, kuid see ehk tulevikus. Järgmine jupp mootoris on ülekanne, sest juba 24mm karpaga oli masin veerand gaasiga tagarattal.. 28mm oli selline vääne, et hakkas variaatori taldrik vända otsas libisema, seetõttu ka tuli uus muretseda. Seega ülekandega peaks saama ligi 8-10 miili/h juurde ja ehk piisabki
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Üks inglane Scootershack.co.uk foorumist arvutas välja palju oleks umbkaudselt vaja et gilera runneri keret(tuuletakistus ning kaal) liigutada erinevatel kiirustel, kahjuks 100mph jaoks tuli vastuseks 48.23hp tagarattast, mis ei ole aga sellise mootori puhul lihtne saavutus.
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 midagi on seal kindlasti võssi arvutatud,sellest lahjemad tsiklid isegi jms lähevad rohkem.
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Jap õnneks pean nõustuma, et see on suht mööda. Olen seda artiklit varem lugenud 2-3 korda juba ma usun, et 25hp oleks juba täiesti piisav. Sest tihtipeale ju max hp ja vääne ei ole tippkiirusel, vaid masin kogub veel edasi. Tean, et täiesti originaalis läks ta mul 97 gpssi. Väga palju on asi kinni ülekandes, tean välismaa foorumites, kellel läheb 110-120 mph ja rohkemgi, viimaste puhul on kordades rohkem ka raha sisse investeeritud
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 the ton (100 mph) on päris hea ülesanne. suvaline 2t võrr (loe:125) selleni naljalt ei küündi ja kui sa omale püstitatud ülesandega kenasti toime tuled siis on vast ehitus asja ette läinud.
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 minu oma läks gpsi 110 ja poole gaasiga,mingi vedrude kamm oli lõpus,110 pealt lükkasin gaasi põhja,pöörded ainult tõusid aga kiirust juurde ei tulnud,usun,et kui oleks timmis olnud oleks 140+ kindlalt kätte saanud.