Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 üks ägedamaid projekte siin rks praegu, võiksid pildimaterjali ja liikuvaid pilte kah ehk näidata?
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Masin on seisnud siin eelmise aasta kevadest vist. Täna tekkis isegi Idee, et paneks käima ja prooviks. Tasapisi olen tegelenud plastikute parandamisega, vaja veel natukene kinnitusi teha ja paar asja ära parandada ning siis on täitsa normi. Suviti töötan Ameerikas, siis väga ei sõida ja külmade ilmadega ei taha eriti mootorit piinata. Seega see aeg, millal masinaga saab sõita on ainult paar nädalavahetust, sest koolis käin Tallinnas.. Teen video kui käima panen. Ega ise pole siiamaani proovida saanudki kuidas liigub.
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Videot ei teinud, tühikäigu düüs oli vaiku täis. See puhastatud, siis tuli välja, et düüs suur, lõpuks panin 142 düüsi asemel üldse 120se düüsi. Siis hakkas nagu tööle aga tegi halba klobinat alguses kiirendades. Rullikud olid kandilised ja läbi ning peale kergemate rullikute panekut oli nn astmega süütekiil pooleks lennanud, seega natukene nalja sai ja praegu seisab nurgas. Nüüd vaja rullid tellida ja kiil ära vahetada. Isegi vale seguga sai ikka korralikult nokka ja umbes 100meetriga 90km/h sisse.
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Võimas proje, tahaks seda lõpp tulemust ja mõnda video näha, kuidas elukas liigub! Edu igatahes masina lõpetamisel! 8)
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Kiil puruks, sest peal oli astmega kiil ja see oli ainult aja küsimus. Oleks vaja uusi rulikuid ka 19x17 12.5-13grammi.. Kui kellelgi juhuslikult pakkuda, siis võtan ära Tööd veel jagub, kuid valmis ta saab Variaatoris vb peaks natukene ka seibidega mängima, sest rihm ei taha hästi tõusta kohalt minnes (jääb liiga kauaks alla)
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Astmega kiilu puhul tulebki korraliku jõuga magneeto kinni väänata ( Suruõhu trell max. tugevusel! ), muidu lendabki juppeks...
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 CN-partsist sai tellitud endale vähe paremad ja ägedamad rullid. Originaalid olid kantis ning kaalusid 12.4-12.5gr uued siis 13gr. Lähinädalatel laon jälle kokku ja teen proovika. Kondlite parandus käib ka tasapisi. Kui teine masin ära ostetakse, siis saab enne kevadet valmis!
Re: JussPB Piaggio Typhoon 172cc '96 Masinast siis niipalju. Kiil oli terve, kuid genekatrummel üpris lahti, sai vähemalt kontrollitud Küünal oli jälle läbi. panin ka õiges mõõdus 13gr rullikud. Kiirendus ja kiirus jms on üpris kõvad ja sujuvad. Saaks variaatorisse ühe seibi juurde, saaks kiirendust paremaks. Lärmab kõvasti ja liigub piisavalt!
Kerge update. Viibin USA-s, Georgia osariigis Albanys hetkel ja paari nädala pärast tuleb tagasi Eesti tulla. Igatahes hakkasin jubinaid siin ka uurima ja sain endale kommi raha eest tutika variaatori malossi kodukalt tellida. Praegu saaks veel mingi 70 euriga delta clutch siduri ka kuid hetkel ei tea kas seda võtta, suurem huvi oleks ülekande vastu, mida tundub usast suht keeruline leida.. Lause ehitus longab, sest ma ajan asju enamasti inglisekeeles suvel, a mul pohui. Varsti saab rollu jälle pöörde ajada. Vb hakkab tihemini nägema ka Tallinna vahel. Stay tuned. Keegi võib hinnapakkumise teha kiirema ülekande osas.=)
125 SR-il (peaks sama motoga olema) oli sama nuss-rullid kantis ning ülekandest kostis raginat.Orginaal rullid siis 12g.ise panin sisse 14.2 ning toimis. Kevlar rihm läks ka sisse mis siis u 100km pärast ribadeks lendas. esimene variaatori talrik oli täiesti nuudivaba,oli ka võlli enda nuudid siledaks lihvinud korralikult. 16 mikuni oli toiteks kuid töötas hästi. Tahaks seda liikvel näha küll 8) Edu!
Point on selles, et ehitan masinat vabadest resurssidest ning hobi eesmärgil, sôidan suht minimaalselt. Peale arvele võtmist pole veel kindlustustki tehtud. Kui emme issi koik kinni taoks siis oleks areng kiirem. Tasa ja targu saab valmis ka. Tahaks ylekande ära tellida ja vaja kondlid korda teha siis juba hakkab looma. Sygisel plaan shiny redil inglismaal kylas k2ia paar ideed ja vidinat tellida ja siis saab j2lle paremaks Eesmärk on silme ees. Foorumisse postitan ka osati enda jaoks et hiljem pilk peale visata 1 roller endiselt yleliia saaks tollest lahti keskenduks vaid typhoonile kuni valmis saab
Selge, kui tõesti valmis peaksid kunagi saama siis oled vähemalt eesmärgi saavutanud ajast olenemata. Kiitma veel ei hakka. :lol: Edu!
Väike uuendus siis: Malossi Multivar peale lükatud Karbuss täielikult ümber seadistatud Raskused ja vedrud ümber seadistatud (jätan enda teada) Praegu kiirus näitajat veel ei tea, GPS pole mõõtnud, originaal spido jookseb 120 peal lõppu ja siis alles läheb lõbusaks. Tagale läheb ka kogu raskust ette surudes... Et saada eesmärk kätte tuleb hakata ka veermikut näppima, suurtel kiirustel eriti kurvides tahab mootor minema ujuda ja need 10 tollised veljed rehvidega on ka korralik porno. Kütusekulu umbes 15 sajale.. 28mm karpa natukene liiast.
Võiksid sinna kunagi veelgi suurema karburaatori sobitada ning samuti ka korralikult portimistöid, kui veel tehtud pole 8)