midagi loogigast jällegi, seekord reporteri tiimi loogikast http://www.reporter.ee/2009/03/04/libas ... igikassat/
Aga näet keskmine trahvisuurus isegi vähenes. Ühesõnaga see, et rohkem trahvi tehti võib ju näidata lihtsalt seda, et rohkem on liiklusrikkumisi tegema hakatud. Kujuneb ju paljudel sisse, et +10 - +15 km/h kiiruseületamise eest nagunii trahvi ei saa, kui nii asi jätkub siis ei lõpegi tapamaja seal Tartu - Tallinn maanteel ära... Seega tuleb kuskilt otsast asja piirama hakata. Asi oleks siis hull kui +5 km/h kiiruseületamise eest üritataks mingit elu summat kaela määrida ja iga asja eest hakataks maksimumi tegema. Hiljuti see sama Reporter näitas, et vennad said kiiruseületamise eest "pensionäri trahve" ehk väikseid summasi.
Väga õiglane, kui need rullid tuleksid. Halb vaadata juba, kuidas 12-aastased oma uute sridega ilma lubadeta linnavahel kihutavad, spido alalõpmata põhjas. Enamus avariid tulevadki hulljulgete poolt, kes kollase tulega kabanossi väänavad ja siis külje pealt sisse lendavad ja siis maa ja ilm maine maha tehtud. Teine asi, et võiks rangemalt lube ka kontrollida, miks muidu kõik "rullnokad" kiruvad ja keskmist sõrme näitavad, kui mõni ei tea isegi, mis paremakäe reegelgi tähendab.
Üldistad sa siin praet.Kui kurat 12-aastastele antakase rattaload mille teooria oli sama mopeedilubadega siis on ikkagi ka osad 12-aastased jumala mõistlikud ka rolleri jaoks. Ma olen 12, mul on rattaload.See tundub kindlasti kallutatud jutt, kuid te üritate üldistada inimesi vanuse järgi.Osad ala. 15-vennad võivad ka jummala soodad peast olla.
kuule poiss, kui sa pole mopilube teinud, sis ära tule seletama rattaload on mopilubadest väga erinevad, pigem sarnanevad mopiload autolubadega, sest rolleriga sa liikled ikkagi samamoodi nagu auto, rattaga liigud sa ju mööda rattateed, niiet sul pole seal mingeid erilisi teadmisi vajagi kollase tulega ülesõitmine on lubatud seljuhul, kui sa oled juba stopp joonest üle ja sis läheb kollaseks, kuid osad arvavad, et siis kui kollaseks läheb ja nad on stopp joonest üsna kaugel ja sis kabanussi pööravad ja sis jõuavad veel enne punast üle peenestada, vot see on seduse rikkumine, ning seda tuleks maxiga karistada, kuid on ka selliseid tegelasi, kes arvavad, et kollasega ei tohi mitte mingil juhul üle sõita ja sis litivad pidurid põhja ja sis terve rong paneb persest sisse. veits segane text.-
sa ooled veits taunik peast ? Ta ütles et teooria on sama. Ja on küll SAMA. Ja auto load ja mopi load on küll VÄGA erinevad
teooria küll sarnane pole, olen ratta lube teinud ja mopilube teinud, mopilubade juures pead teadma ju täpselt samu asju mida autojuhtki, ainult küsimusi on vähem, rattalubade juures pead teadma selliseid asju, mida jalakäia, ehk siis elementaarseid asju ja german, ise sa said ka trahvi, ning veel hullema seaduse rikkumise eest kui mina
No see oli juba 3 aastat tagasi, ja vähemalt mu vanemad said sellest kohe teada, aga sa ei julgend kellegile rääkida Ma sõitsin jalkaplatsil ja ei teadnud ,et midagi rikun, sest see polnud tänav . Olin lihtsalt valel ajal vales kohas, nüüd õnneks taust puhas
rolleriga peab ka mööda rattateed sõitma ju(või sõidutee paremas servas), ei liikle midagi nii auto moodi. Autojuhilubade ja mopilubade tegemine on väga erinev, nii teoreetiliselt kui pratkiliselt.
teooria on sellest erinev, kuna autojuhilubade teoorias on rohkem küsimusi. aga mopijuhilubade teoorias pead teadma täpselt samu asju, mis autojuhiloa teoorias,aga neid on vähem, ning liigud küll tee paremas servas, aga ikkagi sa liikled täpselt sama moodi nagu autojuhtki ju, loogiline ju.
Aga rattatee olemasolu korral pead mopeediga seal sõitma, lihtsalt räägin, et jalgratta ja mopilubad on siiski minu arvates sarnasemad. Autoga sõidad 2 reas kui tahad aga mopiga või jalgrattaga võid sinna ainult vasakpöörde sooritamiseks sõita. Sellised erinevused ongi.
max kiirus on 45km/h ja lubatud kubatuur on 50cc tarkpead teil võib olla 50cc aprillia bike ka see on ikka mopeed +50cc on mootorratta kategooria juba