Poisil mõtte jookseb... :lol: Hea on see ,et sa oskad oma jutuga oma teema huvitavaks teha, mis siis, et erilist raha alla panekut ei toimu (mis ei olegi tähtis) ja masin pole ka suurem asi aga ikkagist jään suure huviga lõpp tulemust ootama. EDU ja JAKSU sulle selle masinaga.
Haha, tänud Aga sa oled õigesti aru saanud, eesmärk ongi kõik võimalik ise teha ja leiutada ning saada hakkama naeruväärselt väikeste summadega. Boostbottle'i kohta: See ühendatakse sisselaskekollektorisse ning eesmärk on tal väga lihtne: Kui tavaliselt jookseb osa kütusest peale mootorisse jõudmist tagasi üles karpasse, tehes segu mõneks hetkeks liiga rikkaks, siis boostbottle'i puhul jookseb üleliigne kütus sinna, surub end kokku ja liigub mootorisse tagasi. Tulemuseks on ühtlasem mootori töö, kiirem reaktsioon gaasile ja suuremat energiat tekitav kütuse põlemine. Suurus peaks olema mootori töömahu järgi, ehk siis sellest väike törts suurem: 50cc mootori puhul 54-55cm3, 70cc mootori puhul ~78cm3. Enda oma tegin küll 50cc mootori jaoks, kuid kuna jahin hetkel 70cc silindreid, teen millalgi ilmselt ühe suurema ka - tahaks proovida, kas boostbottle'i suurus mõjutab mootori tööd märgatavalt või töötab 70cc mootor väikse boostbottle'ga samamoodi Samuti peaks selle kinnitama kollektori kohale nö. pikali asendisse ja mitte pikema kui 20cm voolikuga.
Aga kas boostbottle tuleb lihtsalt vaakum otsale taha ühendada ja korras? või mis moodi ta tööle hakkab?
Ei, sellessuhtes et kui sul on vaakumiots ainult karpas, siis sinna pead ikka vaakumvooliku panema ja tegema kollektori sisse eraldi otsa. Mul õnneks joppas - varem kinnitus vaakumvoolik kollektorisse ning karpal sellist asja üldse ei eksisteerinud, kuid uuel karpal on õnneks vaakum olemas, seega vana ots jäi üle EDIT: Mingid jutud liiguvad, et tänu boostbottle'le saab tagarattal sõites paremini bena kätte. Vot see ei oma mingisugust loogikat ja netist boostbottle'i kohta uurides ei leidnud ma ühestki allikast midagi, mis ütleks et see jutt tõele vastab :lol:
Ei, seda ma tean muidugi, et kui ainult karburaatoris on vaakum ots siis tuleb sinna bena paagist tulev vaakum voolik ühendada, lihtsalt huvitas et kui on vaba vaakum ots et kas siis ühendan boost bottle'i lihtsalt sinna otsa ning sain juba oma vastuse.
Kamoon, roller tahab sõita.... Simon helistas eile ja pakkus mulle lahkelt 50cc kolvi, nii et andke keegi mulle 50cc Honda silinder ka siis ))))
Ei ole tühi, võinoh enne ühendamist on ta jah tühi bens läheb sinna sisse ,et tagarattal karpa tühjaks ei saaks. Herkol oleks boostbottleit vaja!
boost bottle käib ikka vaakumi vahele ja ainukene töötav boostbottle peaks olema malossi toode mis ka tõmbab vaakumisse
Tagarattal sõitmist boostbottle ei mõjuta. Uuri veidi, eelmisel lehel kirjutasin ka et milleks see hea on. Nii tugev peab ta olema küll, et vaakumisse tõmbaks, aga plekkpurk ajab selle asja ilusti ära. Välismaal tehakse ka PVC tuubidest, kuid oli kasvõi tollel kuulsal KillerTeam'i Aeroxil Red Bulli purgist boostbottle. Väga ammu küll, kuid sealt ma selle mõtte sain see purgist teha. Otsin endiselt silkusid - raske südamega küll, kuid tuleb praegu siiski vist veel 50cc.
Et teema foorumisügavustesse ära ei upuks, püüan midagi kirjutada, kuigi pole vahepeal eriti midagi teinud Sisselaskesüsteem on nüüd täiesti valmis - kollektorit aitasin dremliga natuke järgi, samamoodi ka sisselaske kanaleid blokis, nüüd voolab vähe paremini. Karpa on samuti valmis: Mikuni 16mm karpa, mis küll algselt oli käsitoorega, kuniks ma sinna enda Arreche karpa pealt automaattoore külge aretasin. Jamamist oli, aga usun et sai hästi toimima, eks paistab Koonusele tõmban ilmselt ühe hõreda švammikihi veel ümber, kuigi pole tal praegugi häda midagi. Meenutab pisut neid TwinAir koonukaid. Leidsin mingisuguse ratta küljejala ka ja no kuramus küll, jube hästi sobib mu rollerile küljejalaks :lol: Natuke on vaja kinnitusi muuta, aga ilmselt läheb käiku. See harkjalg istub praegu nii madalal, et august läbi sõites käib vastu maad, kahekesi sõites koliseb iga väiksemagi künka peale. Ootan endiselt silindrit, mida mitmed mulle juba pakkunud on. Kummaline küll, kuid igakord kui konkreetseks muutun ja ütlen et ostan ära, tuleb välja et silindrit ei olegi või on juba müüdud... :roll: Ja kui kellelgi mulle hea hinnaga süütetõmmitsat müüa on, siis andke sellest ka märku. Mõõte peast ei tea hetkel. Tsau
Niisiis ma tegin ühe vägeva avastuse - see silinder on täiesti omanäoline ning kui just ühtegi varuosadeks müüdavat PGO Cometit või Galaxyt ei leia, olen omadega kööga. Variante rattad pöörlema saada on siis põhimõtteliselt kaks: kas lasta praegune silinder üle puurida ja osta sisse remontmõõdus kolv ning oodata, kuni jälle kotti laseb, või jätta kõik sinnapaika ja võtta üldse uus platvorm, seda siis uue mootori näol. Pole raske arvata, kummale variandile ma kindlaks jäin :lol: Valikuid on tegelt mitu - Honda, Peugeot, Minarelli vertikaal või Piaggio blokk. Honda või Peugeot oma oleks kõige lihtsam, kuna saaksin paljud jupid enda praeguselt blokilt ümber tõsta, aga ma arvan, et see oleks liiga lihtne :lol: Piaggio blokk tundub praegu kõige ahvatlevam ning potentsiaalikam... jääme ootama 8)
Jep, selles asi ongi, et Piaggio bloki puhul oleks põhimõtteliselt kõiki komponente uusi vaja, kasutada saaksin olemasolevatest asjadest ainult karpat koos õhufiltriga ja sidurikupatust. Praegu on samas olemas üks päris hea pakkumine Piaggio blokile ning müüja lubab piisavalt stuffi ka kaasa. Stuff on hea )))