Muhe pill, ise sõitsin ka alles mingi taolise asjandusega, tee peal hakkab rebima alates 5k pöördega nagu segane. Kurvis kisub palju ühe suusa peale?
No teepeal sõites on nii, et peab piduriga minema ja külg ees või siis vaikselt, muidu ei taha keerata v2ga kuna liiga kõva pinnas ja pole lund rohkem nagu jäide. Aga muidu lumepeal on nii, et oleneb kuidas ise kallutad. Kui ei suru ntx parem pöördel paremat suuska lumme siis ta ikka tahab seda vasakut suuska lumme matta aga j2lle oleneb kuidas seda gaasi annad pöörde ajal ja kui palju sa keerad. Et see täitsa suhteline. Ma olen videosi vaadanud ja nad ikka keeravad nii, et saan on p2ris viltu aga ma pole nii hakkama saanud ei tea mis nipp seal on, mul aint mingi hetke püsib ilusti siis viskab sirgeks tagasi. Aint nii saan kui olen ühel pool täiesti ja jõuga tõmban nagu saani külili ja annan gaasi . Et jah, kokkuvõttes täitsa fun teema
Pmst kõige effektiivsem peakski olema kui enne kui hüppad küljele ( kallutama ) pidurdad korra ning siis kohe lapparit siis peaks kõige parem trajektoor tulema. Muidu edu, loodame et ei jää viimaseks talveks muidu küll suht kahjumiga ost
endalgi seisab hoovis saan, millele sai see aasta elu sisse puhutud. Tegu siis Ski-doo'ga. veel 1 variant, mida teha lume puudumisel http://www.youtube.com/watch?v=7GNyABCoKxA talvel lumes muidugi sellele vastast ei ole liikumises. Ehk satub isegi järgmine talv kusagile koos sõitma 8)
ja lumi ongi sulanud. Eks saab seda putidada järgmiseks hooajaks kui seda lund veel saab. Tahaks jubedalt ühte ski doo mx järgmiseks talveks 800cc sport oma aga hinnad j6le kr6bedad:S eks paistab mis saab. Nüüd pole muud kui tuleb atv osta