Ikka pole masinat korralikult käima saanud. Masin tühikäigul käib, kuid kui pöördeid anda siis hakkab paukuma ja ei käik korralikult, Külma mootoriga ei võta ültse pöördeid üles. Mõtlesin algul et mass on sitt, kuid kõik juhtmed on ikka omal kohal nagu peab, vahetasin küünla ära aga ei mõjund seegi. Mõtlesin, et äkki on siis 87 düüs liiga suur ja panin väiksed traadid sisse aga ei aidanud seegi. Nüüd mõtlesin, et peaks süüte oma kohapeale tagasi keerama, kuna mul oli süüde varajasemaks keeratud aga ei usu et see sellegi viga on kuna corsaga asi toimis ilusti. Äkki võib viga olla selles, et mul Polini sport 70 kuid kolb on malossi mhr-i oma?
ei, see võib vabalt lisaõhk olla näiteks . või probleemid pealesaamisega, võid klappe ka vaadata tegelt
Väntvõll see kohe kindlasti ei ole. Naljamees. Lisaõhk või mingi sisselaske teema(karpa tahab timmimist vms).
sõbra sr-il oli sama jama.Tal oli see seotud kolviga.Kolb ei jõudnud täiesti silku ääreni välja vms..Ja masin liikus mingi 20 km tunnis ja paukus rämedalt
mul ka kolb ei ole täiesti silku ääreni, panin väljalaske ava kaudu kõik paika ja ülevalt j2i umbes 3mm puudu töötab paremini kui enne väiksema avaga pigem soovitan jah üle vaadata sisselaska ja õhulekked. Teemat ma l2bi ei lugenud kas enne silku vahetust blokki laiali ei v6tnud? kui ei siis lihtne ju kontrolli simmerid ja kollektor üle ja siis vaata ka karpa üle..Imelik et 2taktine roller paugub..siis peaks süüde olema väga väga valesti..
jah,saime ta käima kuid paukus, peksis ka 1 korra tuld sumpsist välja. imelik loodan et minu polini spordiga nii ei lähe. kuid loodame et saad käima, eks ma ükspäev tulen kaen asja.
Kas ta ei paugu sellepärast, et liiga palju kütust on silkus sees ja see hakkab seda välja viskama läbi sumpsi??? Ei pruugi õige olla, kui eksin parandage.
Nv-el võtan ehk mootori jälle maha ja kontrollin kas kolb ikka õigesti käib. Ma ei usu, et see segu viga sest ta ei saa 87 düüsist ikka nii palju bena peale, et ta pauguks, pigem hakkaks pooma.
Mina olen see kellest saimon ennem rääkis, oli siis jah kunagi sr ja kolb ei käinud üles välja, paukus ja kõik sama jama mis sul, silku äärest jäi mingi 5mm puudu, panin õige kolvi mis käis silku ääreni välja, töötas korralikult, nii kuidas pidi, kuni otsustas splint nahhui tõmmata ja mootor jooksis kotti, jee uus silku kit :lol: Õpitakse ikka oma vigadest, nüüd panen igal kolvi maha võtmisel uued splindid
Ma mõtlesin seda, et kolb ei lähe lõpuni välja ja ei põleta kõik pena ära ja see mitteärapõlend bena paugubki Vist
Võtsin just silindi lahti. Silinder koos tihendiga. Tihendita Tihendita. Näpuga ei ole üleminekut tunda. Taskus panna siis silinder ainult hermetsiga peale? Jääks kolb veidi paremini aga samas ei pruugi ta hermeetiliseks jääda.
Oskab keegi öelda mis juhtmed ma pean lahti tegema või omavahel ühentama, et süüde oleks koguaeg sees? Ma panin Honda süüteluku ja enda süüteluku tagumise osa tugeva liimiga sinna külge. Äkki ei keera ta süüdet ilusti sisse ja paugub selle pärast, tahaks proovida ilma süütelukuta.