ntra jõhkrad hääled ikka , rapla teise otsa kuuleb väga lebolt ära , töökojas hakkas alarm tööle kui rain auto käima pani :lol:
sumps on valmis nüüd jah, suured mõttetd on et värvida üle, matiks. soovitage värve aga mitte musta ega valget, endal mõttes punasega midagi. paremas küljekarbis on ka probleem et seal on mingi 10x20 cm auk ja peaks tegelikult kuskilt sebima karbi nurga ja ära vahetama selle, teine pool on korras, muud kere tööd keevitada vb natukene ja pahtlit ja keres olevad augud, paagi luugi juures paneb seest klaasriidega kinni. loodab et sooja ilma veel tuleb ja saaks kere ära värvida õues. uksed ja iivad jne saab kambris teha, juhiukse võtab ka siis teise. ajaa eile ei läinud enam käima ka lambist. võtsin 1 küünla maha, see oli täiesti õline ja must. sai siis see puhtaks lihvitud ja teised ka ja töötab nagu kella värk. uus mootoriõli ka olemas. nüüd vist kõik
Idee hea, aga võiks siis jah suurem olla ja sealt augu kohast siis ntx välja tulla, hetkel nagu tolmuimeja toru Aga peaasi, et endale meeldib. või lühemaks teha?
sellesmõttes valmis et ei ripu nipukaga all enam, selle jupi lõikan jah maha ja teiseltpoolt ka, vb kui see väga häirima hakkab, sumps, siis teeb kas mingi püti vahele v lõpuni uue, ei tea veel. see pole praegu peamine mure
mehed soovitage nüüd, ma olen siin suure küsimuse ees, kumba hakata korda tegema, kas seda samust sinist, või teist liikurit (e34 punane) ise nüüd kaldun punasepoole kuna suvel saab load ja kuna see auto peres olnud juba eelmisest sajandist siis tahaks nagu selle korda teha.
sinine 5 aastat mädanenud vihmakäes, võtaks siniselt nii palju osi maha kui vaja läheb mis müümist kannatab ja ülejäänd vanarauda. kaht üles ei ehita, pole raha tuulde loopida niimoodi, jama veel et pole garaaži kus teha seda. vaatan räägin sõpradega. enda garaaz muidu olemas 2 boksiline aga seal talvel külm ja niiskust palju.