teen pagassi taga seinte külge kronsad, lükkan liivakotis vastu seina ja siis tõmban koormarihmaga kinni jääb rohkem silla peale
uued vedrud all, eile sain aint 1 poole tehtud ja kuna esimest korda tegin seda tööd siis läks 4 tundi 1 poolega täna teise poole tegi ära tunniga vb isegi vähem esiosa nüüd kõrgem suht ikka ja natuke nagu pehmem, seda sellepärast kuna arvatavasti ennem oli ta nii madalal et seisis läbilöögi puksidel peal suhteliselt. sisu hakkasin ka välja kookima, kõik mis pagassist kätte sai ja salongis sees ainult põhjamatt, armatuur komplektselt ja esimeste uste polstrid, tagant kõik kadunud. lakke panin ette led read ka valgustuseks kuna vahel läheb vaja ja originaal tuli on lae küljes mida enam sees pole. homme vaatan kuidas ja kuhu lisaraskused paneb. paar pilti ka: vedrud pikkus järjekorras
vpse kaua läks esimesekorra kohtagi ju, mul läks 4 tundi terve ring esimest korda. Nüüd saab umbes tunniga hakkama terve ring
need kurdi mehaanilised tõmmitsad nii nõmedad, oleks see suruõhu oma olnud või õliga oleks paremini saanud, ja algul ei saanud alla tagasi pessa, siis üks ütles et lase teine ratas ka maast lahti eest ja siis läks lupsti alla
sisu sa välja võetud, seesi ainult istmed (see nv ka tagumised kuna paar inimest tahavad võistlusele tulla). põhi on väga ilus seest, mullitab juhipoolt karbi äärest ja imevähe alögelist roostet, teisel pool ka siuke oranzikaks tõmbumas. põhjamatt oli veest läbi imbunud üleni
kleepsudes peituvad jõud ja kiirus 8) Eile nägid kleepimisega nii palju vaeva, et rajale ei jõudnudki v ?
survelaager vaja vahetada, esisillas kolks sees jälle ja taga tuleb ära vahetada amordipadjad, siis tulen rajale. see jäärada ei paku üldse huvi ka, tahaks lumerada sõita ja mingit kiiret rada siis vähe põnevam.. jõud peitub ikka selles 1.8 mootoris kapotiall
täna sain kätte uue sachs siduri komplekti, mis homme hommikul alla pannakse. varsti loodetavasti hakkab keretöid tegema ja värviks tuleb oranz