Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Kõik kes te väidate, et stock mikuni karpa on prügikasti kaup, olete te üldse nendega kokku puutunud kunagi, et saate seda väita? Pole endal ühtegi halba sõna öelda nende kohta.
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Krt küll,liiga kalliks läheks kui laseksin sergosel ära vahetada simmerid sest pean autoga sinna viima ja õhtul vms tagasi tulema kuigi keegi ei vitisi tuua,viia.Türil simmerite pood ja nendest puudust ei tuleks.
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Just seletasin kuidas simmer ära vahetada, võta kruvikeeraja ja pikem kruvi, keera kruvi tugevalt simmekasse sisse ja tõmba jõuga välja lihtsalt. Uue surud lihtsalt auku.
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Ja surud selle täiesti lõpuni sisse vms? Mingisugune vahe ei pea sisse jääma?
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Nii sügavale, et ta ei läheks simmekast läbi ja et kruvi püsiks sees tõmmates, kui ei õnnestunud esimese korraga, siis võtad järgmise koha simmekal.
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Simmerit ei tohi nii sügavale lükata, et ta vastu laagrit jääks suruma.
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc pane simmeri välisküljele natuke määret ka, läheb sitaks palju paremini sisse. plokil üks soon ka sees kuhuni simmer peab minema, määrdega tunnetad selle ka paremini ära
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Eitea miks selle segukruvi tagasi panen? Terve aja ilma selleta sõitnud ja küünal ilus koffipruun.Mida se järsku muutma hakkas?.Täna sai variopoolne simmer ära võetud aga magneetot ei saanud maha (sest seda pole enne võetud ja kõvasti kinni).Muidu roxi mootoril sain magneeto nii maha et koputasin haamriga paar korda ja sain magneeto kätte.
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Osta 10-15ühikut suurem düüs omale, või proovi nõelaaste kõige kõrgemale ja keera segukruvi tagasi omale kohale.. :lol: Jutt Raghza'lt
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc elad Türil? kui jah, siis nägin sind täna, sõitsid kuskilt välja sellele suurele tänavale, mingi honda dioga vms vend oli ka, aga too ei joudnud pöörata peale sind kohe. Eest tunduds suht norm isegi, kuid ei liikunud eriti haha
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Jep olin mina see.Praegu pandud malossi sidur koos stage 6strong survekaga ja malossi punased sidurivedrud ja minek on pooleparem ja ühtlasem kuni tipuni.
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Ja Zkax5 miks ma sul düüsi pean muutma kui mitukuud on sama düüsiga sõideutd.Ennem otsitakse probleem ülesse mitte ei panda düüse kohe uusi
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Nii on niimõndagi juhtunud.Nimelt peale simmerite ja jahutustaldriku vahetamist hakkas mingi ragin variaatorist madalatel pööretel.Vänvtõlli laagrid ei saa olla kuna siis peaks suuremal kiirusel rohkem häält tegema ju.Ja sain camexi nuuti kasutada 2päeva ja se läks 4tükiks katki aga peale uue nuudi panekut ikka probleem ei lahenenud. Kickis ei saa probleem olla et käiks pihta kuna kui masin töötab siis polnud variokaant peal ja ragin ikka.Homme üritan starteri hammaka suure maha võtta kuna se logiseb seal suht hullut.Türile tekkis jah üks dio juurde muidu (prg 3diot) Paar pilti ka Camexi katkine nuut (2päeva vana) Selle suure starteri hammaka tahan ära võtta kuna se logiseb seal.(seda sitta on sellepärast seal kuna üks töömees pani mingit määret ja ütles et siis kestab nuut kauem .Oleks kasvõi vähem pannud siis aga pani ikka sitaks)
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc see tähik puruneb, sest sa ei keera korralikult kinni, pane variotaha mingi seib. Oli kunagi sama asi, votsin piiraja ära, selle seibi variost ja siis hakkasid järjest minema need, aga selgus, et ainult tundub, et see on korralikult kinni. E: Ja ei ole motet camexit süüdistada, ega Kaido ei tooda tagaruumis sulle neid lisaks eriti siis, kui omaviga :-x :-x
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc S6 strong natuke liiga jäik pole? Ma panin s6 strongi laadse surveka R-ile ja asi kohe üldse ei liikunud siis ja sul veel stock masin.
Re: Raudsepp CPI Hussar 2004 70cc Ei ole üldse minek on minujaoks hea ja tippkiiruseni läheb jumala sujuvalt ja kähku.Täna sain aru miks kolises varios midagi.Probleem oli selles et jahutustaldriku mutri taga on seib ja se veits ümar vms,keerasin selle teistpidi ja keerasin mutri kinni siis ei loksunud seal enam midagi.Kui paidest türile sõitsin täna oli teeääres politsei ja mul tuli karpast gaasitross siibrist vms välja ja koguaeg oli kaas p6hjas Mingi 70ga lendasin mendist mööda .Aga SUUR MURE selline et mul ei tööta esituli üldse ja tagumine tuli ka ei tööta.Põhimõtteliselt ainult suunad ja pidurituli töötab.Kõik juhtmed said õieti tagasi pandud ja on üle kontrollitud.Milles võib viga olla?Kas panin cdi juhtmed valesti kokku äkki? Leiutasin ise hea mooduse kuidas padrunit keerata kui õiget narri pole.Panin reugleeritava mutrivõtme vms padruni auku