Ennem tuleb rollidele ÜV kui need pingid sest need pingid suht nullised tulult võrreldes üvga. Ja ma võin sulle kinnitada et piirajaga ei lähe asi üle 45, mul oli MHR replica 21 mm karpa, multivar, stage 6 sidur ning vaatamata MHR kleepsudele näitas spido täpselt 45. Numbrite kohta veel et sellised asjad ei lubata turule mis ei vasta seadusetele.
mis ei vasta seadusele on kirjaga "NOT FOR ROAD USE" või "FOR RACING USE ONLY", mitte ei jäeta turule panemata.... dünamomeetrilised pingid on eestis ammu olemas kuid neid miilits ei kasuta, kui tahad teada mitu hj ja nm ja km/h sul jollerist tuleb pead külastama vastavat töökoda kus selline pink on. ja lõpetuseks. su taburetka võib 200 ka välja minna aga kuna valmistajakiirus on 45 ja seadus on kehtestanud mobotile piirkiituseks 45, siis sa lihtsalt ei tohi üle selle sõita seaduse ees, vastasel juhul hakkad nii analkasse saama et jube kohe. rollerite puhul see 45 näitab eelkõige seda et sellele kiirusele on asi arvestatud, üle selle sõidate omal riisikol ja minu heameeleks juhtub vahepeal ka õnnetusi sest vedrustused on sitad, pidurid nigelad või mis iganes.
on terve rida riike kus pohhui kas piiraja on või ei ole ja see taburett 100 km/h juures sõidab täiesti normaalselt ja selle tõestuseks mainin et rolleri kerega 125 ccd või muudega sõidetakse ka 150 seega mis vahet on kas see on piirajata 50nene või stock 125 cc, nagu stock tsikkel mille vedrustus ei ole arvestatud 300 km/hse sõiduga.
ei tea mis tsiklitega sa sõidad kui vedrustus ei kannata sõita. tsiklitel on vähemalt amordid, millest mõnel taburatil ikka väga vajaka jääb, näiteks runneri esiots on vedel nagu parmu supilõust, palja vedru peal, ja mõnel odavamal rolleril on ikka veel ees trossiga trummelpidurid 125cc roller ei lähe 150 väljagi, mis paska sa toodad ah?
kusjuures mõned ikka lähvad,ei ole need suured kiirused väga hullud midagi rolleriga,rooliamort teeks asja küll kõvasti paremaks. lihtsalt tuleb korralikult kinni hoida lenksust,et lappama ei läheks,vno runner läheb väga kergelt väikse kiiruse juures ka.
Täis oled sittunud w? 50cc ja 125cc pillil tohutu vahe, 125cc masinal tunduvalt paremad amordid, pidurid palju paremad, masin ise juba raskem ja suurem. Sõites ka 125cc pill palju stabiilsem ja istumisasend juba veidi teine, ei ole sellist sitaporiga sõitmise tunnet. 100km/h juures ei sõida 50cc pill normaalselt, suurem jõnks on oled kadunud pealt.
Mis mõttes istumisasend teine? Ja raskem? On olemas 50 cc srid ja 125 cc srid kere on sama ainult mootori vahe ja kaal nüüd ma arvan ka oluliselt raskem pole, ja seda 100 km/h sõidetakse ikka maanteel kus normull asfalt mitte külateedel.
Kuule tark ütle kus kohas eestis on normaalsed teed? on tõesti olemas erandeid kus 50cc ja 125cc on sarnased aga vahe ikka väike sees, enamus 125cc ikka suuremad. Kui sa pole omadud mitte ühtegi 125cc pilli siis parem ole vait, terve rk sinu poolt toodetud sitta täis.
et kui passis on 125 cc siis on kohe sama hea kui hayabusa, ja see kui sa kuskil lõuna Eestis elad ja normaalseid teid pole näinud siis on küll kahju. http://www.google.ee/imgres?q=aprilia+s ... 3,s:0,i:91 125 cc stealth JA http://www.google.ee/imgres?q=aprilia+s ... x=92&ty=71 50 cc stealth Ta pole tussikarvavõrdki suurem.
on küll samasugused nad kõik,mis ehitatud 50cc baasil,väga väiksed erinevused ainult,runneril näiteks ees suurem ketas + 2 kolviga support,aku teises kohas ja mõned väiksed erinevused veel. ja mille jaoks sul mingit ideaalset teed vaja?paigiga kruusa peal 180 ei olnud isegi eriti hullu.
aprilia juust ka, terve eesti teed täielikud pasad ja ära hakka ajama, et head, käi välismaal vahepeal siis näed mis hea tee on.
See on pigem valitsuse küsimus kui debiilikud ei kehtesta rekkadele teemaksu, siis oleks imelik kui teed korralikud oleksid+ meil sõidetakse talvel naastudega mis ka lõhub teid ja üleüldse talve periood.Osa Tallinn- Tartust ja Tallinn-Narvast on täiesti normaalne 4 realine, kiirus võiks seal nagu teele kohaselt suvel 130 olla. Linnades muidugi ei kannata enamus teid kriitikat.
tra pole neil teedel viga midagi,käige ja välismaal,minge poola,venemaale vms kohta ja nautige häid teid. eesti teed on julgelt üle keskmise head,kuid virisejaid leiduks ka siis,kui need peaaegu ideaalsed oleks.
Kui tallinnas mööda laiu keskilnna tänavaid sõita siis polegi häda, kui väike tänav siis hakkab mööda autot hüpplemine.
Samahästi võime rolleritele ka teemaksu kehtestada ju. Tra ega neil kohe siis teemaks ei peaks tulema, kui see rekka teema sinu perset ei puutu, nemad peavad ka ilusti kaalunormidest kinni. Minuarust kannatavad küll Eesti teed igati kriitikat, eriti veel seepärast, et teemaksud puuduvad ning nähes seisukorda siis ma ei näe põhjust nuriseda. Kui sa nii tark oled, siis mine ja tee poliitikat, nuriseda on küll lihtne, aga igal reformil on ka omad miinused!
Firmad maksavad need kulud välismaal kinni ja ei võtaks tükki küljest kui nad seda ka Eestis maksaks aga Eesti valitsus hoolitsab et kõikidel suurfirama omanikel rasvavoldid oleks. Ntks mootorratas ei lõhu teed aga rekkad +30ga mida viimastel suvedel oli tihti näha sõidavad 1 suvega tee d putsi, aga maksavad mõlemad ühte moodi, kas see siis aus ?