õlivahetusvälpa saab pikaks venitada vaid väga suure õlikogusega (rekkadel käigukastis kümnete liitrite viisi õli ja välpa mõõdetakse kuuekohalistes arvudes) ja koormuse vähendamisega. sõiduauto kast on nii väike ja seal on nii vähe õli et see saastub suhteliselt kiiresti. eluaegse õli meestelt küsiks kohe, et äkki nad viitavad tootja spetsifikatsioonile ka, kus on öeldud niimoodi. või siis ütleme nii - eluaegne õli - kui kast surnud, siis sai õli eluiga läbi ja tuleb uus kast osta...?? bmw oli 90ndate esimeses pooles veidi parem kui hiljem, vähemalt minule on jäänud niisugune mulje. mersut kirutakse ka, aga tihti on need sellised mehed kes on ostnud 1 200 000 km (jah, miljon kakssada tuhat) sõitnud auto ja siis vannuvad põrgusse seda. aprilial on jah tihti probleeme elektriga jne, ning yamaha viimistlus ei ole vist siiani ka jaapani nelikust parim, hondal on valualumiiniumist tükid jube karvased jne... igal asjal oma vead, sellepärast sõidangi Suzukiga.
rasmus2 vms tal oli kunagi aprillia mis koguaeg putsi läks,kohe olid kõik aprilliad sitad.Samas kui kõigi aprilliad olid 100% töökorras koguaeg
Kuule siim, mida sa ajad, volvo on pommikindel apraat ja seda saab vabalt võrrelda vanade mersudega mis sõitsid miljoni maha, kui kogemust ei ole siis pole mõtet ka kraaksuda.
kuule idikas ma töötan autoremonditöökojas ja isal on autoaed, mis sa mõtled, et ma ei tea autodest w?
NIHHUIJAA mul isa on põllumees, mis te arvate et ma ei tea kuidas "merevaiku" tehakse või mis on TL1000R puhul sitt???!?
+1 meil peres olnud bmw aastast 99 ja pole kastiga kunagi probleeme olnud, selle väitega nõustun ka, et varemad bmw mootor ja kast on parema vastupidavusega, väga paljud mehaanikud väidavad seda. pole ju raske seda õli vahetada ka ju.