No ikka kui klapp täiesti lahti on koguaeg või siis täiesti mööda, siis ei olegi kompressiooni. Klapivahed ja nukakett paika!!!
Kui hooldada ei viitsi siis on nad kõik suured vead. Endaoma siiamaani kestab *sülitades 3x üle vasaku õla* ja ei näita väsimuse märke ka.
noni, ise ka aru said mis nüüd kirjutasid ? 4t hiinakatel käib mootori gaasijaotuse käitus nukaketiga väntvõlli pealt, ketiga aetakse ringi nukkvõlli mille nukad avavad ja sulgevad klappe ja tõesti kui on isegi ühe hamba võrra paigast ära ära siis võib su pill põksuda kui kõrgematel pööretel hakkab pill vahele jätma või halvemal juhul detoneerima. ja vastus su küsimusele siis mõjutab küll, kui sul toimub survetakt ja samalajal on veel sisselaske klapp irvakil, löödakse osa rõhku sisselaskesse tagasi ja kompressiooni mõõtmisel näete imelikult väikest väärtust. Tunnuse sellel on, et kütet lööb karpast välja kui annad gaasi.
Nyyd pead ise enda teksti läbi lugema,ta kysis klappide paigasolekut ning sellega seonduvalt silkusse tekitatud rõhku/kompresiooni, ehk siis seda et kui väike või suur peab olema klapivahe.
Ei sa mäleta täpselt. 0,05 on tegelikult mõlemad. Väljalase pange tiba suurem. 0,08 on hea. Juhul kui käib jutt 139QMB\QMA mootorist.