miks kellegil eestis yamaha WR125Xi pole, hinna tõttu? tahaks muljeid kuulda.. kellegil üle on võib pakkuda ka
viewtopic.php?f=41&t=95476&p=1335800#p1335800 Pakkuda üks tõeline ghost-rideri masin. Hinna ja kvaliteedi suhe on liigagi paigas.
ma räägin praegu nüüd omadest kogemustest: mul oli nt pill kottis, kui nii tegi... liikus jne, aga täiega kees, mootor tuline otsas, pandi uus silku, kõik korras...
Sõber lihtsalt küsis, et kuna tal piaggio mootoril andis veepump otsad, siis tahab see vahetust. Minuteada ka nagu ei saanud vahetada. Aga Tarmo, ole hea, räägi mis nippe sellejaoks kasutada ning kuidas jne.
Polegi ühtegi nippi otseselt, selle jaoks on spetsiaalne tõmmits müügil, millega on võimalik eemaldada veepumba pulk, laagrid ning simmer ilma blokki pooleks võtmata. Boostril sai nii ära vahetatud veepump, et tiiviku küljest tuli mutter otsast ära, seejärel sai variost suur stopper eemaldatud, veepumba poolelt paar õrna toksu antud veepumbale ning seejärel vario poolelt välja tõmmatud.
Ärge ostke seda "kuumakindlat" lakki mida Scooter-Attackis müüakse. See sitt sulab juba 60 kraadi juures ära, ja kõik liiv ja väiksed kivikesed mis tee peal on jäävad külge. Ilgelt sitt, tutikas c16 näeb välja nagu oleks persest läbi käinud.
Kleepubki, kui värske on. Ära kuivab, siis enam ei kleepu. Ise lasin poleeritud summutile 3 kihti, ei kleepunud kuid leegitoru(enne pauna) põles pruuniks esimese 5 minutiga.