Tegelikult tõsi, sellel streedil on veits elunäinud blokk all, kuid üleüldiselt on piaggio blokid puhta saast. Veepump on idiootselt disainitud, mootoriblokkide murdumine on täiesti tavaline.. Ma pole siiamaani näinud ega kuulnud ühestki pooleks murdunud minarelli blokist..
murdumise põhjus väga lihtne, piaggio variokaas ongi lihtsalt nii konstrueeritud et see on osa blockist, sellesse toetuvad reduktorivõll ja pendiks. ehk kui sõita variokaaneta või 2 polti peal siis blocki osa on rohkem koormatud kui peaks olema. Kui sõita kõik poldid korralikult sees, ei juhtu m&nnigi selle blockiga. Minarellil on variokaas väiksema tähtsusega Muideks olen juba kahest juhtumist kuulnud kus minarelli tagasuporti üks kinnitustest nahhui lendab. Piaggio puhul pole kuulnud sellest.
Kas mitte kasutaja Marten12 runneril ei lennanud tagasuporti kinnitus nahui? Paistab, et mu roxil ka kunagi see juhtunud, kuna supordi kinnitused keevitatud ja velje kodarad kahjustatud.
Piaggiodel on ka need kinnitused nahhui lendand, vähemalt mul 1 on. Aga no kui ei leia uut plokki normaalse hinnaga, siis jääb see alla ja sõidab niikaua kuni pooleks läheb sõidupealt.
Peaks vist tegema ''Rumalad küsimused'' teema Kas see on tõsijutt, et õhkjahutuse silindrid lahjemad, kui vesijahutuse ? Kui mõlemad näiteks Malossi Spordid / Stage6 Racingud või MHR'id ? :roll: