Hakkab pihta, selles foorumis sellest piisavalt juttu olnud, koonukas ei n*ssi midagi ära kui on hooldatud, hooldamata õhufilter hakkab nagunii n*ssima olenemata sellest mis tüüpi see on, koonukat tuleb lihtsalt tihedamalt hooldada.
Tegelikult oleneb ka sellest, kus koonukas asub. Sessuhtes,et kui ma enda typhoonile peale paneks selle ja vihma hakkaks sadama, siis seisaks ma teeääres, kuna filter oleks läbi ligunenud... Mina pigem pooldan orginaal filtrit, kui koonukaid...
mida tra sa ajad lihtsalt? ei istu midagi teeääres, mul enda Ril oli suur s6 layer ja hakkas sadama ning lasin igaltpoolt läbi (sh. lompidest), mitte midagi ei sundinud mind teeääres istuma..
Filter korralikult hooldatud on ei tee ka vihm midagi, ise ca 10k km kahe aastaga koonukaga iga ilmaga sõitnud ja pole mootoriga probleeme olnud, koonukas õige õliga hooldatud n ss ei juhtu midagi.
no aga nahhui niimodi vaeva näha ja muretseda et midagi ei juhtuks kui stockiga on kõik korras? minu arust piaggiotel jne on stock isegi ilusam kui mingi koonukas
Mul Ril factory originaalfilter, ei saa midagi ette heita välimusele ja on hooldusvabam kui koonukas. Ei saa aru mis mõttega neid koonukaid peale pannakse, vb et võimalikult suurt kütusekulu saada? :lol:
Öösiti äge majade vahel sõita, ja küte on meil ju pea tasuta Enamus panevadki välimuse ja hääle pärast tegelikult koonuka..
Rk settidega ei tunne persega vahet, kui siis minimaalselt. Mingi dragrace pillidel tõesti vahet tunda.
Enne ,kui kasutasin airsal 70 m racingut On vahet tunda .Aga kuna sõitsin samuti pikki maid ja vahest tuli ka pikki kruusa teid sõita siis viskasin tagasi stoki ja sai seda natuke moditud,et annaks välja sama tulemuse.17,5 karpaga oli vähe tunda aga ,kui peal oli 21 siis oli tunda ilusti jõudluse vahet .Loomulikult soovitan ka ise stoki kuna pikem hooldus välp vähem müra ja väiksem küttekulu.Tihti peale ,kui pannakse koonus peale siis ei saada segusid selliseks nagu vaja,kui saadakse sõitma siis lahja seguga ja taga järgesid aimate ise.