50cc ja ränk hea ei olegi võimalik saavutada.Mis survekas see stock on? Kui kõige lahjem,siis pane näiteks 3,5g rullid,peaks 40-ni tõmbama 50se kohta hästi.
Hahah okei, lepime kokku et edaspidi vastavad need, kes kindlalt teavad 3,7 ja 6,5 g üleühe käis rängalt pöördesse ning edasi ei liikunud. Küsimus oligi, mis vedrud ja rullid panna ? Mitte mida teha stock vidinatega. 50cc suudaks ka panna liikuma gaasiga tagale i think 8)
gaasiga tagale paneb seda küll ainult väga kogenud spetsialist kellel enda huvi asja vastu, sest mängida ja perfekselt seadistada tuleb kõike, düüsid, vedrud, survekas, rullid.
Karpa timmis, vaid varjosetti vaja veel koos rullide ja vedrudega. Gaasiga tagale oligi äärmustes pandud, kerge port, sobiv sumps sobib varjo ning ülekanne ja läheb Karpa ka muidugi
Ja aga mis vedrud, selles küsimus pigem Muidu lihtsalt ütlen sulle, et sul vajab siis karpa timmi, sest olgem ausad reaalselt peaks masin soojalt paremini edasi käima, kui külmalt 8) Või siis võrdselt.
Kuidas te saate niimoo üle neti õelda mis survekat ja rulle jne vaja läheb, see on individuaalne & timmimise asi ju
Täpselt,seda ei saagi nii öelda.Diovend räägib enda seisukohast,tal ju rattad ka väiksemad. "Minek oleks ränk hea" - mida see peaks tähendama,tõmmet,lõppkiirust vms? Sellist asja ei ole,et oi nüüd lähen poodi ostan teatud settingu ja kohe gaasiga üle ja 100 km/h 50cc-ga. Mina mõistsin mineku all kiirendust-kuna stockis on tippkiirus ~60-70 km/h,kiirendus ei ole eriti hea.Paned kerged rullid,lööb masina pöördesse ja kiirendab kuni 40 km/h 50-se kohta hästi.Seda sa ju tahtsidki või mis? Siis veel väljend gaasiga tagale kui väga tahta,jah see on võimalik kuid enamik siin sellega hakkama ei saa(ei saa mina ka).Kui variaatori ehitusse süveneda ja kaasata ka reduktor,siis peaksite hakkama ise mõtlema,et mida vaja teha on.Ükskord tuttav küsis ka siin foorumis abi,et mis rullid ja vedrud panna,vastasid kah targad poisid,ostis poest täpselt nii nagu soovitasite ja tulemus oli ikka väga halb.Kui tahad kiiresti teada saada,mis set panna siis lähed poodi,ostad igas variandis rulle ja vedrusid ja siis pool päeva katsetad kuni sobiva tulemuse saad.Või siis käid igapäev poes ja ostad ühekaupa niikaua kuni lõpuks veab,siis ka kuu aega poe vahet käidud. Enamus tüübid siin enda 2-taktilistega arvavad,et mingi "salastatud" set ongi olemas,mis teeb imesid-ei ole.Lugege näiteks lugejate rollerid teemat ja vaadake,enamustel erinev set-ja vähestel üldse on 50cc.Liikuma hakkabki alles 70cc-pange kolvid kõrvuti,siis näete miks. Kui töömaht suurem,siis variaatori set enam ei olegi nii tähtis.Võid ka 50cc pigistada,kuid ei näe sellel mõtet-töökindlus langeb. Kui tahad rolleri kohta head,osta 70cc.Enamus kes räägivad,et gaasiga tagale ka valetavad-olen käinud proovimas ja ei lähe midagi,umbes sama minek mis mul mingi väike yamaha jog 50cc oli(nagu dio).Muidugi tippkiirus oli väike,aga tõmme hea kuna väikesed rattad. 4-taktiline 89cc käis välja 135 km/h gpsi (võistlusroller) ja rahaga seal kokku ei hoitud-tehti parim mis võimalik. See mida tahan öelda ongi see,et kui tahate kihutada ja kiirendada ostke võimsam masin-hoiate raha kokku jne.Roller on siiski mõeldud poevahet käimiseks ja nii ta kestab ka.Enamus ajast ainult tuuning käib ja siis enda arvates hea masin,pole teepeale jätnud (kui palju üldse sõitnud olete).See kõik on katsetamise asi ja raha kulub kõvasti-kuid kas sellel on mõtet.Tehke parem load ära ja laske 50cc endurodega ringi,palju põnevam.
Nõup, perfektset seti ei saa umbkaudu öelda, pigem saab nii teada kust umbes oma proovimistega alustama peaks.
GLStd.exe - nõustun täiesti, see pole võimalik, et keegi ütleb, et proovi seda ja sul pill peab kohe jõhkralt edasi minema. Nt ditechile soovitati kgg punast survekat ja kollaseid sidurivedrusi, 7g rulle. panin 5.5g rullid, sinised vedrud ja punase surveka, asi liikus peale seda 2 korda paremini edasi ja tipp jäi samaks. Perfektse settingu saamiseks on vaja katsetada, ilma ei saa midagi teada.
Küsisingi umbkaudset setti, millest alustada timmi ajamist. 70cc silindreid olnud piisavalt, et teada kuidas need liiguvad. Jutt käis stocki timmi ajamisest. Ja olgem ausad, stock piaggio blokiga masinad koos sportsumpsiga käivad 90-100 välja vabalt.
Gl, mina ütlesingi umakudse seti, kus rullide kaal võib muutuda +- 0,5g. Jogil on küll väiksed rattad, kuid põhiline on masina juures siiski lühike ülekanne.
Piaggiol variaatoris suuremad taldrikud kah,reduktorit ei tea minarelliga võrreldes(aeroxitel kiirem kui cpidel näiteks).Stock plokiga jah 90-100 kui on 70cc.Mõtle,et miks see eelmine kokku jooksis ja miks nüüd 50cc vaja hakata timmima? Järgmine 70cc peale ja tuld.50cc sa sealt üle 75 km/h ei saa. 125cc 4-taktiline on näiteks 105 km/h gpsi ja kogu lugu,samas ei ole tuunimisele rõhku pannudki.Muidugi 2 ja 4 takti väga erinevad asjad ka,ei anna nii võrrelda. 70cc,2 takti üle 90 km/h gpsi saavutada on juba hea tulemus.
Ütlesin et stock 50cc silindrist on vabalt võimalik vaid sportsumpsiga saada 90-100km/h. Näiteks võin tuua Ramoni ( vaja siis otsin ta kasutajnime ka ) Kelle stock silkuga piaggio ja yasuni riga läks väidetavalt 105km/h el. spidosse. minu 70cc jooksis kokku tänu väntvõllilaagrite purunemisele. Sebi kolvikomplekt 45,63mm ja peale läheb 70cc. Kasutajanimi: Scooter-
Stock silkuga,kas mõistma peab seda kui portimata silindrit või toorikut? Ja väidetavalt el.spidosse väljend mulle meeldib Ise teen mõõtmisi eranditult gpsiga,või vähemalt vaatan täpselt järgi kui palju konkreetse rolleri spidokas erinevatel kiirustel valetab. Ei aja vastu,et 105 km/h spidosse läks kuid tahaksin ise näha seda või on allamäge taganttuult rolleri spidosse ikkagi.Ise kord proovisin ka sellist asja,küll aga 4t 50cc masinaga.2kesi peal,suur mägi ja põhjagaas-tulemuseks u 90 km/h spidosse,numbrid lõppesid 60 peal Pöördeid näitas muideks üle 10k. Mis me ikka vaidleme,nagunii tolku pole.Igaühel on enda arvamus ja teadmised tulevad katsetustega.
Tõsi jutt ega väga sealt 70cc välja ei pigista,endal oli 70cc ja mul läks 90 spidosse rohkem ei läinud ülekanne kõik roxi oma,aga rohkem ta välja ei läinud. Nii et mõtekam oleks parem stock jätta viskad teise pasuna alla ja naudi sõitmist. Stock masinatega ei ole alati mingit nussi et remondid hooldad nagu hull,vahetad kulujuppe välja,et masin korralikult töötaks,stock masinaga võid oma setiga rahulikul 30k välja sõita.