Nahhuj te nende võrridega nussite, ostke parem mu 125cc piaggio ära, pole vaja timmida, läheb isegi väsinud vedrudega 104.6km/h gps'i... Full stock, karpa vahetatud
Sa oma sõnavara kasutust ei tahaks natuke viisakamaks muuta? Pole just eriti eeskujulik moderaatori kohta. :roll:
Nihhuja, keegi käinud süüteluku järgi võtmeid tegemas(mis hinnaga saite)? :lol: Sai endale tehtud ja maksma läks 48€
Ära hakka üldse onju. Mdea, mul on jumala timmist ära varikas, vedrud väsinud... Stock karpal on see asi, et siibri nõela ei saa ise regullida, vaid on automaatne, muideks, oleks mul väiksemat düüsi olnud, ma oleks asja stockina "gaasiga tagale" käima pannud, lappi andsid, tõmbas tuimalt tagapeale, aga siis poos ära, pidin nõela astme ära muutma... Ja aju piirab mul veel täiega, ulmeliselt ikka. Ja küünla vahetusega sain ka tõmmet juurde, stockis on lühikese keermega, ma lükkasin pika keermega küünla külge (rallika oma) ja asjal tuli korralikult jõudu juurde, ju siis toimus senimaani põleng küünla avas. (jah stock küünal oli siiamaani peal, aastast 97)
Sellest, et asi oli vanainimese käes ja küünla peale on isegi PIAGGIO kirjutatud. Kui alles on, siis võin pilti ka teha special sulle. ma olen 3 omanik, enne mind on olnud 2 vanainimest, hooldusraamat on olemas jne, saksas sõitis masin pmst ainult 2000km, eestis 5000 ja nüüd minu käes pill
Stock mikuni 20 karpal saab küll ju nõelaastet muuta, või mida täpsemalt mõtled? Ja lihtsalt annab olla, varem koguaeg tankinud Lukoili 98't boostrile(lähim tankla), liigub normilt aga väriseb, tühikäik ebaühtlane. Nüüd sai Statoili 98 Miles Plus'i paak täis pandud, booster ärkas ellu, liigub väga haigelt edasi, vibra kadunud ja tühikäik palju ühtlasem. Varem pole tundnudki sellist vahet lihtsalt kütusest, ja enam isegi ei mõtle 95't tankida boostrisse. :lol:
Tra mu street ei läinud tööle kui lukis tankisin, lükkasin statti, panin stati kütet peale ja masin käis.
5minuti pärast Tartu kokkutuleku drag video üleval 8) http://www.youtube.com/watch?v=3XDPTmZwVGU&feature=youtu.be