Kas see on märk väsinud survekast, kui hoo pealt gaasi maha lastes ja põhja pannes kogub aeglaselt pöördeid (pill liigub uimaselt kuni 80ni, kus teeb väikse jõnksu ja ss kütab jälle edasi), aga kohe koha pealt punn põhjas minekut tehes käib asi korralikult peeneks ja liigub ilusti lõpuni välja? Tegelt uus survekas ka juba ammu olemas ja kui ükskord praegust malossi sinist pigistasin, ss suht pehmolt käis see.
Ei tohiks survekas asi olla,mul enda oli kunagi survekas läbi,siis kiirendas ära mingi 70-ni ja siis läks kohe hoog 10 peale,jäin seisma ja samamoodi uuesti,arvan et ikka milleski muus asi. Aga võib-olla on survekas asi,ei tea kunagi,proovi igaksjuhuks teist survekat kah.
aga kui roller poole gaasiga töötab ja kogub pöördeid ning täisgaasi andes ära sureb, siis saab palju v vähe kätte ?
Ahjaa, unustasin mainida, et kui õhufiltrit küljes pole ja proovida, siis kätt osaliselt õhufiltri ava ette pannes ja ära võttes ning uuesti seda tehes võtab ilusti pöörded üles ning kui käe eest ära võtad, sureb jälle täisgaasil ...
Seega väike düüs, kui käe ära võtad eest, siis saab rohkem õhku aka tahab rohkem bensiini, ehk sul tahab suuremat düüsi !
siis tean, hetkel 78 düüs stock silku ja leovinze zx'ga . Imelik, et veel suuremat tahab... Aga kas seda mõjutab ka see, et sumps pole täielikult korralikult kinni? Üheltpoolt sumpa kinnitus keere maas :roll:
Lärmab kindlasti rohkem ja midagi ikka mõjutab. Kui koonukas ka siis võid julgelt suurema düüsi panna... Kui ei, siis räägi mis karpa ja kas stock filter ?
mikuni 16mm (täis pask) , õhufilter on stock, aga korpus mingi auke täis puuritud ja lõdvik ka vähe katki. Uut stock õhufiltrit oleks vaja... Eelistan stocki kõikidele koonukatele jne... :lol:
Ostan hea hinnaga: Aeroxi esi ja tagupidurisüsteemi. Aeroxi tagavelge koos rehviga (velje värv pole oluline) Minarelli horiz stock õhufiltrit Pakkumised rk postkasti koos võimalikult soodsate hindadega