Kellegil poes müüdavate kroomspraydega on kogemusi ? Mis firma toodang(kui üldse mõni) jääb ka natukene rohkem kroomi moodi,mitte hall.. ?
Ise tegin oma Derbi gondlid kõik poespray ja krundiga. Alguses lasin kõik üle krunt sprayga pärast ilusti valges panin musta ja valge peale, jäi ilus, ei kooru. Vihmase ilmaga ka sõidetud ja ei tule ta maha midagi, isegi survepesuriga mitte. Pitbike tegin ka matt sprayga ja seda lasknud 10x korda survekaga, pole see poespray midagi halb kui õieti teha oskad ja värvi voolama ei aja.
Üks asi on tavaline värv, teine kroom sprei. Üldiselt tulemusi jms vaadates ei tundu midagi head.. Aga võibolla on lihtsalt viga eeltöös ning tegijas.
Pakun trussikuid, mida olen kandnud mina, minu isa, minu vanaisa, minu vanavanaisa ja vaarisad, olles veel nõuka-aegne laps võin pakkuda värvilist traati ja mõnda nätsupaberit! Sokke kahjuks pole, neidki peab jagama papa-mammaga. -------------------------------------------- Annab see Multivar/Speedcontrol mingi persega tuntava vahe ka või on see minimaalne stockiga võrreldes? Mis tehnoloogia alusel üldse kogu see performance peaks muutuma? ------------------------------------- Kui suur vahe on Minarelli Horiz ja keeway/cpi sumpsil? Kui tahan panna minarelli sumpsi cpile/keewayle, kas siis ainult kinnituskohad eri kohtades või tekib veel mõni probleem, ntks sumps jääb liiga kaugele kinnituskohast?
tuleb tööpõhimõted selgeks teha siis saab ka perfo vahest aru, kuna multivari rulliku rada vms. iganes on sama mis stockil pmts. siis ei ole vahet, erinevalt stage6 variost kus on hoopis teine rada rullikul.
Mida sa sokid mees? Kas minu lause ei olegi siis mitte küllaltki kahtlev, et midagi erilist ei muutu peale nime? Targad räägivad, et kiirendus on ühtlasem, aga mdea, põhimõtteliselt ma tahan selleni jõuda, et ei ole ju mõtet soetada seda kraami?
Sportvariaatorid muudavad nii mõndagi, põhiline asi mis muutub, on kiirenduse ühtlustamine. Täpsemalt siis suudab sportvariaator hoida mootorit palju täpsemalt jõupööretel.
Oleneb masinast täiesti, piaggiodel pole mõtet 50'sele igastahes variaatorit vahetada, nende stock variaator teeb väga head tööd. Samas aga Minarelli kloonmootori(1e40qmb - cpi mootor) stock variaator kõlbabki ainult stockile, kohe kui vähekenegi mootorit ümber teha, tasub variaator ka välja vahetada.
Katsetasin üks kord. Lasin liiga palju värvi ja plastik hakkas ära sulama. Väga kroom just ei jäänud, aga natukene ikka peegeldas. Peab poolerima üle vist kuidagi :lol: :lol: Pstke R-i juppe!!
hoia eemale nendest spreidest, mõttetu pask, tahad et läigiks siis metalli poleeri. v kui tahad mingid kondlit siis sebi kroom immitatsiooniga kile.