Sumpas, õhufiltris, karpas ( väiksem düüs ), CDI peaks olema el. piiraja... Ja siis muidugi muu stafff... E: Targemad, kellel reaalselt ka kogemust siis milline varjo oleks parim neist ? Piaggiole siis. Variator Kit Stage6 R/T Oversize Variator Malossi MHR 2008 Variator Polini Evolution SUPER SPEED 2010 Ning mis varjorihma mingi varjoga kasutama peaks... Mõtlen firmat ja mudelit vms... Ja mis clutchi ka ?
ei tea, kas elektrooniline on või ei ole. enda SXil ja venna Gilera SMTl polnud CDI piiratud. põhiline piiraja siis sumps ja esimene hammasratas(11 liiga väike, 13/14 paras). karpa võid ka 17,5 panna
Dvj ostke asju TNT Racing uus karburaator - viewtopic.php?f=66&t=89940 Aprilia SR 50 ------------ viewtopic.php?f=66&t=89950&p=1280830#p1280830 ------------- Aerox /Neos / booster / slider . viewtopic.php?f=66&t=89949 . viewtopic.php?f=66&t=89946 . viewtopic.php?f=66&t=89945 . viewtopic.php?f=66&t=89951 . viewtopic.php?f=66&t=89942 . viewtopic.php?f=66&t=89941 Asukoht : Tallinn
Minu omal on CDI vahetatud, kindel, et mingit pöörete piirajat pole? Ja hammakatest jah, 13 ette norm. Olenevalt setist võib 17,5 karpa väikseks jääda, mul 21.
ei ole kindel, kuid mul küll pöörete piirajat ple ja vennal ka pole. osadel derbidel on 14mm dellorto karpa stockis, võiks 17,5mm panna. sul endal 80cc ka, sellepärast 21mm karpa. arvan et tal 50cc
Ah sa hakkad vist jälle debiiliku juttu rääkima ˇˇ. Eks ole mingid teatud mõõdud ka mis mõõdust milleni on normaalne sellele silindrile jne... :-x :|
Pole kordagi öelnud, et tabelid ja graafikud olemas. Ei kujuta ette. Ma parem ei vaidle sinuga, tean et siit midagi niikunii välja ei tule. ja eks targem annab järele kah Mõtlesin Jotikene selle all seda, et näiteks, enamus 70cc sport klassi silindritel soovitatav 17,5 - 21mm karpad. 70cc mid-race 19mm-24mm 70cc high-end 21-26mm BTW, KELLEGIL KASUTAJA C.P.I NUMBRIT, SIIS PS MULLE! :roll:
Suurem karpa tajub kauem gaasiga mängides(näiteks käiku vahetades), suuri karpasid kasutatakse rohkem ringradadel kus hoitakse sujuvamalt gaasi - võrreldes motokrossiga, mille masinatele pannakse väiksemad karburaatorid et kiiremini reageeriks gaasi andmisele.