Miks madalamaks? põhi hakkab ette jääma igast mätastele ja kividele. Ei soovita küll madalamaks teha. Kui just mingit bling tänavasõidu jaoks ei tee 8)
Siiamaani on ta tõesti olnud kasutuses metsas turnimiseks ja pasandamiseks niisama. Aga nagu esimeses postituses kirjas, siis hakkab see tänaval liiklema ja plaanid suured sellega.
Tee kõike muud aga ära madalamaks tee Siis just vingem ju kui mõnus valu all ja siuke m6nus k6rge. See just iseloomulik neile masinatele.
no kasvõi http://www.youtube.com/watch?v=XzBOrBencco või sellised, mitte midagi ulmed vaid normaalsuuruses
Hmm, eks peab mõtlema seda asja mis ja kuidas. Masina üldpilt muidu paigas, aga velgi ei oska välja mõelda sellele.
Tegin Yamaha keskusesse päringu tagumisele gondli osale, kus suur auk sees. Vastus: Seega, keegi veel tegeleb selliste varuosadega?
Ei tea küll, aga see tagugondel on kogus ulatuses koos, ehk vasakust taguratta koopast paremani välja ? Siis on hind juba nagu reaalsem. Muidu üldiselt on Yamaha üldse päris krõbe ja rahakotti kergendav firma.
Nonii, masin juba mõnda aega hooldusest tagasi. Minek on tõsiselt paranenud selle süüte näppimise ja filtrite vahetusega. Kui enne ei saanud kuidagi tagale, siis nüüd läheb gaasiga. Hooldus maksis 931.- kr. Kohe peale hooldust sai 2 paaki bena maha paarutatud. Ja jällegi sai ketti õlitatud ning valatud juurde 1L Valvoline õli. Hetkeseis on, et gondlid maas ja käib puhastamine, kuid edasine tulevik on must ja tume.. Nimelt ei saa neid ATV-si enam registreerida, kuid loodan, et joppab ja ostab mõne teise pilli pealt dokumendid ja reg. märgid. Ja kui see juhtub, tuleb uus gondliring ja tuisatakse valgeks Raami osa tuleb kuldne k.a lenks, mis tuleb vast DH ?? kui leiab sellise mis istub sinna peale. Siis ka KOSO spido peale. Xenon ka ette siis juba.
Selline kurss on, et sa ei saa seda regada maastiku sõidukina aga väike traktori alla peaksid saama. ja kui on yhe tulega siis peaksid saama ka mootorratta alla registreerida vms. Vaata uuri, ma pead p2ris ei anna aga midagi sellist olen kuulnud ja aru saanud.
milleks need atv ongi. Et neid hoorata kuskil metsavahel. Ja vaevalt see tagatelg seal nii kergelt katki läheb. Ta ikkagi mõeldud vastu pidama.
Esimene käik vist tagarattal sõiduks vähe lühike kui tasakaalupunkti ära ei taba? Üritasid küll mu garaaži ees ükspäev.
Sellega sain teisega ka gaasiga tagale Aga jah, Reede õhtul käisime sõitmas, räigelt kõva ikka risti lasta seda.