Tühikäik on paigast ära, endal lambist pöörded kukuvad, arvan et tühikäigudüüs väike. Sul võib just tühikäigudüüs suur, väga kindel küll ei ole.
Õige tühikäigudüüsi valimine: Keera aeglaselt gaasirulli, ära ületa 1/4 (loe: neljandikku) selle käigust. Kui pöörded tõusevad uimaselt või ebaühtlaselt, on düüs liiga väike. Kui aga on summutist kuulda tuhmi, summutatud heli ja näha märgatavalt rohkem suitsu, on düüs liiga suur. Samad nähtused võivad esineda ka väga vale kruvide reguleeringu puhul. Kopeeritud Rallitaja Tühikäigu reguleerimise õpetusest. Kui on õiges suuruses tühikäigu düüs siis ka pöörded ei tõmble tühikäigul. Aga alguses soovitaks proovida ka tühikäiku kruvidest reguleerida. Soovitan ka õpetuste alt lugeda Rallitaja Tühikäigu reguleerimise õpetust. Väga informeeriv.
Kui regullima hakkad siis kohe kindalt töösooja mootoriga, nii et enne sõida ringi mingi 30 min või nii.
Okei tnx abi eest. kui aega on siis hakkab tegelema sellega. rakveres pole kuskil häid töökodasi ka kuhu saaks kontrolli viia.
Pintlex OÜ, Jaama 21 tel 509 2977, 563 58806 See peaks siis automaailma haru olema vms. Võid ka kellegi pehmeks rääkida Tartust, timmib sul ära
Pintlex OÜ, Jaama 21 tel 509 2977, 563 58806 See peaks siis automaailma haru olema vms. Võid ka kellegi pehmeks rääkida Tartust, timmib sul ära [/quote] Sellepärast ei viitsi nagu eriti tartusse toimetada vaatan vb saan kellegi kohalikult abi [/quote] Oih, jah. Segamini läks(kohe väga), rakverest ikka jah [/quote] Pole hullu, kle aga kirjuta ps mulle oma msn siis saad mind vahel aidata timmimisega jne