Ei absoluutselt mitte, viimane aeg oleks registrisse kanda, hiljem kui hooaeg algab rahvamasse rohkem.
Aga praegu tegu erandjuhtumiga - tähtaeg kukub, aga kui pole roller koos, kasvõi mootor laiali, pean saama raami ikka arvele võtta...
Kas olete näinud mõnda seaduse juppi, ümber vormistamise kohta? Juhul kui toimub müük-ost... Plaanis üks oma rolleritest maha müüa, mis juba registris. Tänud.
Nüüdsest kui roller on mootorsõiduk, siis sama moodi ümberregistreerimine nagu autodelgi, kuigi kui mälu ei peta pidi see odavam olema.
Tänud Jott, sa ikka vahest normaalne ka. Sama maksumust kinnitas ka maanteameti töötaja: Mopeedi omaniku vahetuse riigilõiv 9,58 €.
Kui võtan rolleri arvele ja teen kindlustuse. Seal on märgitud et roller on 49ccm ja kui peale avariid avastatakse et roller on 70ccm. Tulevad kindlustusega jamad?
Mis sa ise arvad, kui sina avariis süüdlasena, siis loomulikult uuritakse ja puuritakse kindlustusjuhtumi puhul sinu riistapuu üksipulgi üle. Kindlustusel on kasulikum sind plekkima panna, kui ise kulusid hüvitada.
samas ei pruugi, kuna rollerite puhul on avarii küsimus paar sada eurot siis odavam oleks see kinni maksta kui kuskile lahti kakkumisele saata.
aga kui mina ei ole süüdlane. Keegi sõidab mulle sisse. Kas kindlustus võtab rolleri enda valdusesse ? Ma arvan et te saate aru mida ma mõtlen
siit rkst ühele sõitis mingi tibi parklas sisse ja naise kindlustus maksis kõik kinni ja mingid lahti kakkumist ei olnud
Ei ole kohanud ise ka , et mingi selline jama oleks aga noh kõik võib muutuda. Samuti rollupoisid soovitan teil oma rollerid arvele võtta, sest peale 1. juunit v juulit läheb arvelevõtt keeruliseks kasutatud masinatega, vanemad masinad millel pole seda euro sertifikaat koodi v muud sellist jama arvele võtta ei saa. Ütleme lühidalt, et tutvuste kaudu info liikus ja pole tegu mingi arki letitädi suvalise arvamuse vms. Samuti kui arvele võtsin ei piisanud ostumüügi lepingutest, on vaja siiski ostutsekki(poe oma ntx) ja kui seda pole kirjutad seletuskirja, kust ja kuidas rolleri said ja mis on teadaolev ajalugu. Roller mul on ühes tükis ja enam vähem stock peale sumpsi, mul midagi üle ei vaadatud. Pole vaja juttu mingi maha laitma hakkata, kes tahab võtab nõu kuulda ja läheb võtab rolli arvele. Kes kahtleb selles, siis eks ise vaatab ja näeb. Aga kui roller on ostetud enne seda uue mopeedi seaduse jõustumist (kasutatult), siis peaks idee järgi saama. Poest ostetud rolleritega pole ka probleemi.
:lol: See info on ju kogu aeg ARK- i enda poolt täiesti avalik olnud :lol: Tutvuste kaudu, maiäss :lol:
Kui sina ei ole süüdi. See oleneb, täiesti vabalt võivad uurima hakata rolleri tehnikat, kui selle omaalgatusliku ümberehitusega on muudetud midagi nii, mis võisidki avriisse sattumisel määravaks olla. Toon lihtsa näite. Panete ristmikul pidurit vilinal ja tagant sügab teile auto selga nii, et plasti lendab. Tavaliselt süüdi ju üsna 100 protsendiliselt tagant otsasõitja, eks. Aga ossa imet, tagant otsasõitja väidab, et ei näinud eessõitvat rollerit üldse pidurdamaski. Miks ei näinud? Pidurituli ei põlenud, õigemini rollerihundu oli oma tagapiduritule klaasi lakiga nii tumedaks võõbanud, et punast tooni sealt enam välja ei kiirganudki. Sel juhul on keiss täielikult vastupidine ja plekib hoopis see, kellele tagant otsa sõideti. Miks? Sest valgusallikate omaalgatuslik ümberehitus on KEEALTUD! Enda valdusesse ei võta nad midagi, ekspertiisi saadetakse.
samas olen kuulnud et on lakke mis on e- märgistusega ja pidavat isegi seaduslik olema(pole kindel ammu kuuldud jutt)