riskikoefitsent ei lähe alla kui teed paariks kuuks ainult kindlustuse. Vähemalt aasta aega peab olema kindlustus, siis alles hakkab langema. Ergo kindlustuses täna küsisin. Endal läks kindlustus 3 kuud 13 eurot maksma. Ergo kindlustuses siis!
käisin IFis kindlustamas , sealt tädi ütles , et aastas peab olema pool aastat (6 kuud)kindlustus ja siis langeb :roll: e
Mitte mingit vahet pole kelle nimel kindlustus on. Tädimees ostis kunagi omale BMW 525 141kW või 142kW (ei mäleta täpselt palju kW oli) ja lasi kindlustuse mu emal teha kuna tal B-kat. kauem käes olnud ja riskiaste madalam.
täitsa putsis kui targad te olete 8) 8) 8) kui sa lähed kindlustama, siis vahet pole kes kindlustab autot / rollerit / midaiganes asja. kindlustus võetakse masina omaniku järgi. toon ehtsa näite: läksin vennaga kindlustama, ta kindlustas mu SXi ja ta enda SMi. SuperMoto tema nimel ,kuid SX isa nimel. varem tal kindlustust polnud ja SXil läks poolevähem. kindlustuse tädi seletas ilusti meile ära , kuidas se on :roll: ärge targutage siin, kui ei tea. lugege läbi ja tõmmake nahhui siit
Sa kuradi maun0 võta rahulikumalt või hoia mokk maas. Räägin seda mida tean ja kuda asi oli. Ja kui teedki kindlustuse kellegi teise nimele, siis õpi kõigepealt sõitma ja sõida. Keegi ei käsi sul linnavahel maurata ja tagarattal ringi lasta nagu paljud teevad. Tahad kihutada mina sõida kuskil rajal kasutaja MMA-ga võidu!
No tarkpead tehke mulle siis selgeks kuidas ei saa olla nii :lol: Too BMW millest rääkisin on tädimehe oma (tema ostis selle ja tema kasutab seda). See BMW on minu ema nime peal ehk siis kindlustust maksab tema. Seda ma ei tea mis selle BMW passis kirjas seisab! Kas siis omanik on passi järgi mu ema ja tädimees lihtsalt kasutaja? Samas ma võin ka ju auto osta ja mu isa võib sellele kindlustust tegema minnes öelda, et tema on selle omanik. Kas siis mind kui tegelikku auto omanikku tuleb lihtsalt kasutajaks panna?
no järelikult on sinu ema BMW omanik. kui sa võtad auto enda nimele, siis isa saab autot kindlustada , kui ta on kasutaja, kuid kindlustus võetakse ikka OMANIKU ehk sinu järgi. ja mis se sinu perset torgib kuidas mina sõidan. suletud aladel võib lasta tagarattal (parkla) , kuid esirattal võib igal pool lasta, sest se on kontrollitud pidurdamine 8) kui sul minu kohta veel midagi öelda , siis palun kasuta PS ja saame linnas kokku ja klaarime laivis asjad ära. :roll:
Vale! Sõidu ajal peavad mõlemad rattad maad puudutama, stoppie ehk esirattal pidurdamine on ohtlik sõidumanööver.
See jutt on õige. Ps! Kas täna koolis lastele enam Excelit ei õpetata, et teha tabelarvutus olukorrast, kus kindlustuskoefitsent 1,2pealt langema hakkab? Seda ülitäpselt muidugi teha ei saa, kuna "kindlustusvalemis" mängivad rolli ka näiteks auto mark (vihje hoiduda vanast 141kw BMWst, mis paras taparelv rohelise lehe valduses)
Usun, et Ergost sulle sellist juttu kül lei räägitud. Sa ei saanud lihtsalt nende jutust halligi aru. Vähemalt 180 päeva peab olema kindlustatud, et koefitsenti allapoole saada.
Praegu rääkisime üksteisest natuke mööda aga minu argumendi sa täpsustasid paremini ära küll. Sul on õigus aga küsimusele peale Ergos " millal minu koefitsent hakkab langema?" vastas tõesti Ergo kindlustuse teenindaja, et aasta aja pärast tänasest. See on sellepärast, et mul ei ole varem sõiduvahendit enda nimele registreeritud. Koefitsient langeb ainult sel juhul, kui oled omanud autot 365(366) päeva ja selle perioodi jooksul kindlustanud autot 185 päeva, ülejäänud kuus kuud võib olla poliis maksevaba.
Keegi kogu summa ehk registreerimise ja numbrimärgi väljastamise hinna koos teenustasuga oskab öelda? Ei viitsi tervet teemat läbi kammida enam.