Rolleri Liiga 2011

Discussion in 'Üritused' started by Põrguvärk, Jan 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Simon

    Simon Active Member

    1,535
    0
    36
    okei,see mind huvitaski
     
  2. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Mina tean,et süüde peab olema originaal. Seda,et süüdet keerata ei tohi pole kusagil mainitud.
    Tähendab mis pole keelatud on lubatud!
     
  3. parikmachr

    parikmachr New Member

    22
    0
    1
    Mis muljed Leedust jäid? Tase oli vist päris kõva!

    Leidsin mõned pildid ka võistlusest: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... Cbr%20/%3E
     
  4. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Nädalavahetusel sai käidud Leedus Šiauliai's võistlemas. Võistlused toimusid kardirajal mille pikkuseks 1150 m. Rada oli väga kiirete kurvidega mis eeldas külma närvi ja täpsust,et konkurentsis püsida. Hea oli,et läksime kohale üks päev varem ja saime võistluste eelõhtul 1,5 tundi trenni teha ja rajaga tutvuda. See tuli ikka kõvasti kasuks ,kuna meie esimesed ringiajad olid ikka väga aeglased võrreldes võistluste käigus välja sõidetud parimate ringiaegadega.
    Võistlused toimusid neljas masinalkassis 50 stock, 70 sport, 70 midrace ja Pro klass (-98cm3) Kõige arvukamalt osavõtjaid oli stock 50 klassis mis oli ka väga huvitav jälgida. Kõikide klasside parimad kohad peaale 70 sport klassi võtsid meie lõunanaabrid Lätist kuna nende tase on ikka mäekõrguselt hetkel kõigist üle.
    Mid race klassis tegi ilma üks noor ja andekas Leedu võidusõitja,aga tema tehnika ei pidanud kahjuks lõpuni vastu ja pidi katkestama. Ülejäänud Leedu võistlejad nagu millegi erilisega silma ei paistnud, ei tehnika ega ka sõidupoolest.

    Meie parim oli Sander Kukk kes tuli esimeses sõidus kolmandaks. Teises sõidus õnnestus teha hea start ja võtta samuti kolmas positsioon mille hoidmine poleks tegelikult olnud mingi probleem. Kuna võistluskogemust on veel vähe ja rehvid polnud saavutanud töötemperatuuri läks Sander kurvis kallutamisega liialt hoogu mille tagajärjel libises tagaratas teisel ringil alt ja tuli kukkumine.Tulemuseks viimane koht ja selle kohapealt polnud enam võimalik kõrgemale tõusta mitte mingi valemiga. Kui oleks suutnud kolmandat kohta hoida oleks tulnud punktidega teine koht. Aga nagu me teame,siis oleksid ei maksa midagi ja reaalsuseks tuli 4. koht mis pole ka paha,kui arvestada,et see oli Sandri neljas võistlusstart üldse.
    Kokkuvõttes sai kuhjaga kogemusi ja võistluspraktikat,et järgmisel aastal paremini läheks.

    Pildimaterjali peaks saama üles laetud Camex'i Facebook lehele,aga seniks mõni pilt tulemustega minupoolt.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
  6. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38

    Minuarust üks kurv enne kukkumis kurvi, sealt hakkas Sander järgi rebima neile, tundus nagu oleks kiirus suurem ees liikuvatest. Igatahes kahju, et käna pani, eriti mõnusa hoo pealt. Kas mul on õigus, et tagarehv läks libisema? :O Tavaliselt kipub esirehv minema juu. Igatahes ülikõva sõit oli;) Roller läks katki ka kuskilt? :eek:
    Pildimaterjali peaks saama üles laetud Camex'i Facebook lehele,aga seniks mõni pilt tulemustega minupoolt.
     
  7. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Tagarehv hakkas libisema kuna kallutas kurvis liialt palju,aga rehv polnud veel piisavalt töösoe. Katki ei läinud midagi ,aga kukkumispuks sai küll kõvasti räsida ja sumpa sai ka paar pindmist kriimu. Õnneks polnud midagi kaotada ja Leetu saigi mindud selle mõttega,et kogemusi saada ja seda just võistlustingimustes.

    Järgmisest hooajast tulemas 4 võistlusklassi.
    50cc. Stock
    4T Hiinakad
    70cc Sport
    70cc Racing
    Hetkel on koostamisel tehnilised tingimused,aga need tulevad enamvähem samad nagu Lätlastel,et saaks ka koos võistlusi pidada ja ei peaks kemplema mis meil on lubatud ja neil mitte.
    Niiet kellel huvi asja vastu,siis just praegu on õige aeg rolleriehitusega algust teha.
     
  8. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38

    Kahjuks mul jääb kõik rahataha pidama :S
     
  9. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    50cc stock klass peaks olema igale huvilisele jõukohane. Leedus oli selles klassis kõige arvukamalt osavõtjaid.
     
  10. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Ei usu, et 50cc stock klassis, 4takti 50cc suudab teha seal midagi. Usun, et põhilised osalejad 50cc klassis on ikka 2t pillidega. :|
     
  11. swop3

    swop3 New Member

    785
    0
    0
    Põrguvärk kirjutas ju ,et olemas ka 4 taktiliste võistlusklass.
     
  12. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36

    4T võistlusklassis ei sõideta tavalise 50cc mootoriga vaid peale on pandud suuremad silindrid jne...küll aga peab olema mootor ehitatud 50cc mootori baasil.
    Millise tehnilised tingimused täpselt tulevad saame teada lähiajal.
     
  13. joss12

    joss12 New Member

    325
    0
    0
    Ma ei saa enam aru. Põrgu sa ise ei võistlenud? Samaroller nagu sul või ongi sinu oma sõitis siis sellega keegi teine?
     
  14. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Sellega sõidab minu poeg,mina hoolitsen selle eest,et masin oleks ok.
    Selleks aastaks ongi kõik sõidud sõidetud ja roller tuleb lahti võtta algosadeks et järgmiseks aastaks valmistuma hakata.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte