ma ise ei suuda midagi enam teha,äkki mängivad tagaratta juures olevad kinnitus poldid sellist rolli?mõni sib vahele panematta jäänud? Ja äkki oskab keegi mulle mingi teema anda või siis nõuandeid anda kuidas sumpa ilusaks saada.Praegu on keegi mingi traat harjaga seda hõõrund ja suht jube näeb välja.
Lased algul mingi suht kange liivakaga (ütleme 150) lähed aina peenema peale üle, ntks võtad järgmisena 600 vms ja lõpus 1200 , ss poleerimispastaga üle ja vsjo .
No ma ei tea,igastahes väristab perset suht hullult,nii kui gaasi vajutad hakkab värisema ja mingi kõrin ka kuskil,aga kus ei tea ma.
Mul sama häda , ise ostsin selle parandamiseks rattavõlli ja reduktori laagrid , a ära pole veel vahetanud
no alles vahetasin võlli laagri ära,aga see ei saa tagarattas olla, äkki ikka sllest et sumpa vastu raami ja sumpa väristab?
kõrin tuleb kicki käbist, see tüüpviga, värvinat võivad tekitada igasugused laagrid, ja seesamune sumpa ka mis vastu raami on.
no aga mida siis tegema peaks et seda värinat poleks enam? Ja kuidas sobiks velgedele punane veljeteip`?
Kontrolli ,et tagaratas ei loksuks. Ei tohi loksuda üles ega alla ning paremale ega vasakule. Reduktor tüüpviga jällegi piaggiol.
Uus mootoriblokk või reduktor. See rattavõlli pesa kulub ovaalseks neil ja siis alguses tekib vibra sisse ning lõpuks hakkab ragisema. Runner oli muidu sama asi.
minu meelest üles alla loks on igal rolleril.. :roll: (kui sa keerad ratast edas-tagasi) Külgedele kui on loks siis on väga valesti midagi.