See loks on küll jeps. Aga mõtlen sellsit loksu ,et rattavõll käib üles-alla. Ja piaggiol on mingi nali selle rattavõlli pesaga ,et kulub ovaalseks ning reduktoril hakkavad hammakad järjest kuluma ja lõpuks võib reduktori kinni lüüa.
Olen suht kindel , et rattavõlli laager võib suures osas määrata vibratsiooni ning undamise teket Samas olen kuulnud , et vibratsiooni pidid tegema ka kulunud väntvõlli laagrid .
Võike up siis. Olen siis sõitnud masianga igapäevaselt kuskil 60km kuniks juhtus see: Rihm sai vahetatud ja nüüd kõik korras. Aga asiisiis jõudnud selle mõtteni et ei viitsi enam nende rolleritega pläristada ja teen asja stockiks ning müün maha.
sellega liigub tsipa ikka paremini,aga stockiks läheb ära ikka.Ja keegi võiks stock summi pakkuda. esikondlil ülevalt kinnitused katki.