Vahepeal sissesõit tehtud ja kõvasti igasuguseid jubinaid vahetatud. Nüüd oleks vaja timmi saada see. Väga timmist ära on ikka. Tippu tuli täna 101@GPS. Aga räägike, mis vedrud panna ( prg punased vedrud ja punane survekas), kui nagu sõidu ajal on liiga pöördes, ja et isegi kohalt minemiseks peab väga palju pöördeid andma. Ja kas 102 düüs suueks ei jää 17,5mm karpaga mul, äkki oleks 82 düüs parem ? Ja see ka imelik, et külmalt läheb 1 paugust käima, aga soojalt vajab veidi peksmist...
palju sumps maksis ja kust ostsid tahaks ka endale vist näeb lihtsalt liiga kena .....polegi vist kenamat näinud.
Ostsin kasutatult selle. Silencer on poleeritud jne. Väga ilus on küll Hea pakkumise korral võin maha ka müüa selle sulle. PS kui huvi.
Nii, kuna ostusoove kellegil pole tekkis väike mõte. Nimelt mõtlesin rolleri uuesti stock seadesse panna, kuna pole nii palju kiirust vaja mul. Samuti ei suuda väga üleval pidada seda. Seega oleks pmt. kogu mootori sisu müüa. Panen mingi listi üles mis müüa oleks: * Stage6 Sport Pro 70cc AC(sissesõit oli 500km,~2000k ls, uued tihendid kaasa. silku väga heas korras, kolvil õrn kraaps sees, aga see ei mõjuta midagi. Täiskomplektne) HIND :1000.- * Stage6 Sport Pro 70cc AC(sissesõit oli 500km, ls ~700km, ainult silinder, silindripea, ja mõned tihendid) HIND: 600.- * Stage6 Pro Replica summuti (äsja vahetatud vill, poleeritud silincer, leegitorus mõlk) HIND: 1200.- * Malossi Multivar (ls ~1000km, kaasa rullid 5,5g, treppis ega midagi pole, väga heas korras) HIND: 700.- * Dellorto 17,5 karpa + 102 düüs ( puudub toores) HIND: 500.- * Arresche 17,5 karpa (elektritoores, puudub düüs) HIND 350.- * Stock väntvõll (ls ~7000km, lõtke ega midagi pole) HIND: 300.- * SKF C4 laagrid (ls ~500km) HIND: PAKU! * Stage6 Carbon klapilehed HIND: Paku! * Stock minarelli AC silinder 50cc ( ls~7000km, kolvi ls ~1500km, täiskomplektne, heas korras. üks sumpakinnitus puruks)HIND: 450.- * Stock minarelli AC silinder 50cc (ainult silinder, kraapse pole) HIND: 200.- * Stock minarelli variaator (rulle kaasa ei saa, ls~7000km. heas korras) * Stock summuti minarelli (kinnitus tahab veidi keevitust) HIND: PAKU! PS: Hinnad suvalt pandud! Kui keegi midagi osta tahab, siis ps! Vaatan kas üldse tahtjaid on, kui pole ei müü midagi! Ilusat talve!
Ei tea küll mitmes post järjest, aga pohh see Kui keegi juppe tahab siis ps. Aga kuna talv käes, siis mõtlesin pisut uuendada teda. Kuna kraapse ja muid kahjustusi gondlitel üsna palju, tahaks masin uut värvi selga saada. Väga tahaks teha samat värvilahendust, aga kleepsud maksavad 119EUR-i easys Nüüd aga leidsin ebayst ühe teise originaalvärvi kleepsud: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/744 ... b6961.html Et mis arvate, kas teha siis selline ? Samas kui keegi leiab mõistiku hinnaga müügist minu originaal kleepsud, võiks märku anda. Niiet avaldage arvamust.
Nonii... Hakkasin siis üle pika aja masinaga tegelema. Kuna nagunii sellega enam väga ei sõida, siis mootor läheb stockiks tagasi. Müüdud juba sumpa kasutajale -motomees- ja multivar kasutajale marekk. Müüa veel s6 sport pro silku ja 2* 17,5 karpa. Alustasin ka hooldustöödega. Ostetud said ükspäev uued esimesed piduriklotsid ja spidovalgustuse tuled. Mingipäev vahetab taguamordi ära. Lähenevatel päevadel käib linnas ära ja ostan veel uue aku, uued pirnid ette ning esiamordi simmerid ja amordiõli. Amortide lahtisaamisega on ka vähe probleeme, selle üritan homme ära lahendada. Ning enne mai kuud tahaks masinat ka üle värvida, kuna stock värv kehvas seisus. Arvatavasti värvin uuesti siniseks ning samad kleepsud peale. Kuid võite ka pakkuda muid värvilahendusi. Järgmise uuenduseni
Täna võtsin siis kõik gondlid maha. Nüüd tuleb need ära puhastada, mõned parandustööd teha ning ära lihvida. Ei suuda ära otsustada kas teha uuesti sinine ja samad kleepsud peale (lisaks veel kollased veljeteibid, sinine põhjagondel ning sisemised hallid ka mustaks) või teha ilus kirsipunane ( midagi sellist nagu keni boostril või LokZi streedil). See värv tuleks ruttu ära otsustada. Mootor tuleb nii öko kui võimalik: tutikas stock silku, tuikas väntvõll, 12mm karpa, stock õhufilter ning algselt tuleb peale ka stock sumpa. Hiljem ostan mingi lahja sportsummuti, rohkem välimuse pärast. Alustasin ka variaatori kaane ja stock sumpa lihvimisega, need tulevad mõlemad musta värvi. Samuti sai mootor alt ära võetud. Summuti, multivar ning 17,5 karpa on maha müüdud. Vaja veel Stage Sport Pro min. horiz. AC maha müüa. Tegin ka väikse nimekirja asjadest, mis asjad osta tuleb: Silinder: tutikas stock 50ccm - TELLITUD Tutikas Väntvõll - TELLITUD Reduktoriõli Rullikud Uued väntvõlli laagrid + simmerid Kollane veljeteip - OLEMAS 12mm karpa - OLEMAS Uued esipirnid - OLEMAS Jahutusplastikud - OLEMAS Õhufilter - OLEMAS Esimene ketas - OLEMAS Uued esipiduriklotsid - OLEMAS Uued tagupiduriklotsid - OLEMAS Spidovalguse tuled - OLEMAS Carbon klapilehed - OLEMAS Ning gondlid värvida - TEHTUD Ühesõnaga teen masinast kindla ökopilli ´, mis on välimuselt ilus. Eelarve üritan hoida nii väikse kui võimalik. Soovitage kumba värvi värvida. ABI VAJA! kuidas saada esiamordid lahti? Seal all on see kuuskant. Keeran seda, tuleb veidi väljapoole, kuid siis enam ei tule, keerab lihtsalt tühja. Keegi võiks seletada mis nipp seal on
Ma mõtlesin ka. Eriti veel kui põhjagondel tuleb sinine, sisemised hallid mustaks, velgedele kollased teibid ja amort mustaks/kollaseks. Suht kena võib olla nii
Pohh, et juba sajas post järjest. Vähemalt endal hea tegevustel silm peal hoida. Lühidalt sai just soobapoisile raha üle kantud, ning ostsin talt uued jahutusplastikud, stock õhufiltri+svammi+kinnituse ning esipiduriketta. Arvatavasti jõuab pakk reedel kohale, siis lähen linna ning ostan ära ka veel uued amordisimmerid + õli ja uue aku. Siis on juppidega praeguseks ühelpool. Järgmise uuesnduseni.
Duubel või triple vms juba... Asi seisab hetkel juppide taga, mis saabuvad saksamaalt 4. juulil. Siis tuleb lasta mootor kokku panna (mõned jupid ka veel osta). Kõige parem uudis on aga see, et velgedel kollane veljeteip peal ning GONDLID VÄRVITUD! Lõpuks. Gõndlid käisid siis elukutselise värvija juures. Värviti kambris ning töö ja kvaliteet on SUPER!!! Värvija parandas ja taastas palju kohti ning need on tehtud väga hästi. Värv ei voola kuskilt, pole kuskil tükke/tolmutäppe ja pole kare. Selle eest oli ka hind üsna kirves :/ Vihjeks võin õelda vaid subaru wrc blue ja pisutpisut läikiv musta. Nüüd jääb vaid oodata juppe, siis saab mootori kokku laduda ning suve nautida
Väike up Täna saabusid siis saksast uus väntvõll (+nõellaager) ja stock silindrikomlekt (silinder, kolb, rõngad, sõrm,stopperid, tihendid). Nüüd vaja osta rullikud, 12mm karpa, mõned tihendid, vändalaagrid+simmerid ja veel pudipadi ning masin valmis. Täna ostan arvatavasti laagrid+tihendid ära ning lasen mootori kokku panna. Järgmise uuenduse teen, kui masin juba sõidab EDIT: Käisin autofrendis ning ostsin Naraku C3 laagrite ja simmerite komplekti, reduktoriõli, sisselaske kollektori tihendi, NGK R küünla ning 5g rullikud. Kahjuks tüüp, kes pidi mul väntvõlli ära vahetama on mandril ning kokkupanek nihkub järgmisesse nädalasse.
ABI VAJA! Nimelt tõmbasime täna mootori pooleks, võtsime vanad laagrid, simmekad ning väntvõlli välja. Seejärel sisestasime uued laagrid ning simmekad. Seejärel hakkasime väntvõlli paigaldama. Kopsisime plokipooled kokku, kuid väntvõll jäi kuidagi raskelt nagu liikuma( kui süüte poolsest otsast liigutada siis nagu polnudki tunda väga, kuid kui kepsu otsast liigutada, siis tundus eriti raskelt. Võtsime ploki uusti lahti ning panime uuesti kokku, kuid ikka sama jama. Nüüd võtsime lõpuks üldse väntvõlli välja(laagrid peal). Seletage mis tegime valesti ning kuidas korda saada? Kui raskelt see üldse seal liikuma peab kui tutikad simmekad, laagrid ja väntvõll? Teine jama see, et magneetot maha võttes avastasime, et sees olevad magnetid on puruks. Välja nad ei kukkunud, kuid mõranenud ning ei ole omavahel kenasti koos? Kas see magneeto on kasutuskõlbmatu ? Oleks abi vaja !!!