Saskake112-he aprilia sr50 Ditech

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by Anonymous, Veebr 17, 2009.

  1. keeway.

    keeway. New Member

    545
    0
    0
    Aga tal on selline tunne et bensiini ei saa kätte eriti.
    Vahepeal hakkab korra lubama ja peale seda läheb tööle.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
    enam ei luba kah :S
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
    tundsin huivi palju maksab tutikas stock silku?
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
    nii, võrr on praegu viljandis, mulgis,
    kolb,kolvirõngad, vända laagrid, vänt võll perses, homme saan teada kas midagi veel perses on :)
     
  5. Rannu

    Rannu New Member

    579
    0
    0
    Ditech on muarust paras vänt :oops:
     
  6. Ksenoon

    Ksenoon Active Member

    1,751
    0
    36
    Kui asi töötab ilusti on ditech väga hea
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
    to Rannu : siis kui perses siis ikka on jh
    Ksenoon : vääääga hea ;)
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
    roller käes 70km sisse sõitu tehtud, uus kolb,rõngad,vänt,vändalaagrid ja kompressor?
    selline asi tuleb istme alla,(pole täiesti valmis veel,pealetuleb nahk,kangas ei tea veel kumb:) kuju on sellineselle pärast et vahel on hea ratta peale panna.
    http://www.upload.ee/image/162631/Pilt194.jpg
     
  9. speed fighter

    speed fighter New Member

    905
    0
    0
    siinkohal arvan mina et mulgis keerati sulle päris hea arve.

    krdi silku, väntvõll ja kompressor peetis? no johhaidii. oled sa varem kuulnud et kellegil on kompressor otsad andnud? mina küll mitte.
    aga no kõik on võimalik.
     
  10. aprill27

    aprill27 New Member

    1,254
    0
    0
    ning see kaa veel et vänt võll ei saa pmst perses olla (saavad olla kepsu laagrid mis on vahetatavad) va kui keps on pooleks mida ma kahtlen et sinu oma puhul oli
     
  11. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Niisama huvi pärast võiksid ka ECU erroreid kontrollida. 8)

    Vääna gaas põhja.
    Pane süüde sisse (ära käima pane).
    Hoia mõnda aega gaas põhjas (10 sek?)
    Siis peaks LED vilkuma. ( Vilgatused tähistavad masina aju poolt leitud vigu)
    Vahepeal on vilkumistel pikem vahe sees, sellest algab järgmine error.
    Näiteks 2 vilgutust, pikem vahe ja 3 vilkumist, pikem vahe ja 4 vilkumist. siis Oleksid error 2,3,4.
    Errorite list:
    Engine overheat - ECU error nr 01
    Pick-up sensor failure - ECU error nr 02
    Wrong signal from throttle position sensors - ECU error nr 03
    Wrong signal from throttle position sensor 1 - ECU error nr 04
    Wrong signal from throttle position sensor 2 - ECU error nr 05
    Throttle position sensor 1 malfunction - ECU error nr 06
    Throttle position sensor 2 malfunction - ECU error nr 07
    Throttle position sensors malfunction - ECU error nr 08
    Incorrect charging voltage - ECU error nr 09
    Oil pump malfunction - ECU error nr 10
    Air injector malfunction - ECU error nr 11
    Fuel injector malfunction - ECU error nr 12
    Ignition circuit malfunction - ECU error nr 13
    Fuel pump malfunction - ECU error nr 14
    Engine rpm limiter tripped - ECU error nr 15
    Error in ECU power supply - ECU error nr 16
    Rpm limiter tripped while starting - ECU error nr 17
    Engine temperature sensor malfunction - ECU error nr 18
    Error on ECU – throttle sensor connection - ECU error nr 22
    Atmospheric pressure sensor malfunction - ECU error nr 23
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
    eks ma proovin, praegu aku laeb
     
  13. -hain

    -hain New Member

    253
    0
    0
    mul oli sama lugu , hommikul hakkan tööle panema ja ei lähe..
    ei tea milles viga, :(
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
    proovisin täna ei hakanud vilkuma mitte midagi, nii jälle tööle ei läinud, proovisin lükata, aga polt ei püsinud seal siduri juures(enne ka proovinud lükata),seda ka et bena saab liiga palju peale tühikäigul aga küünal kuiv,
     
  15. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Siis kui küünal kuiv siis ei saa liiga palju peale. Lihtsalt poob ära.
    Alustuseks proovi siis uut küünalt.
    Proovi erroreid kaa uuesti võluda... seni kuni ühe korragi "Injection check" LED vilgatab. A noh, kui ikka peale 3 korda ei vilgu, no siis ei vilgugi.

    Tundub, et nõnna jaheda ilmaga ei ole vist lihtsalt Ditech töötav...
    kasutaja "Kry" Ditech tõrgub kaa. Umbes sama teema.
    Õnneks Factory'le külm nii raskelt ei mõju. Lihtsalt pean enne mootori soojaks laskma enne kui sõidan kuhugi. Muidu poob tuimalt ära.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
    viisin masina ära kobelasse täna talveunne, tööle läks laksult,
    seda ka et eelmine aasta läks 3amprise akuga tööle, see aasta ei taha isegi 5 amprisega tööle minna :S (orginaalis on vist 4.5?)
     
  17. aprill27

    aprill27 New Member

    1,254
    0
    0
    originaalis peaks lema 3 ampri tunnine ikka...Ning mis jamad mine ap-se ning osta 9 amprine aku ning pane see istmealla (kuna sinna akukohta see ei mahu) ning käivitub edulisemalt...Ning asi on selles et sul on mootor läinud hõredamaks ning tahab saada rohkem (jõulisemat) käiamist kui varem
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
    pohhui see 9 amprit, praegu on 110 amprine aku perseall
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
  20. kickija

    kickija New Member

    229
    0
    0
    Njaa, selle masinaga on kokkupuuteid olnud küll. Kord murdus võti ära, siis pukseerisin, siis aitasin tagaratast alt saada.
    Minek on muidu päris hea.
     

Jaga seda lehte