Aga tal on selline tunne et bensiini ei saa kätte eriti. Vahepeal hakkab korra lubama ja peale seda läheb tööle.
nii, võrr on praegu viljandis, mulgis, kolb,kolvirõngad, vända laagrid, vänt võll perses, homme saan teada kas midagi veel perses on
roller käes 70km sisse sõitu tehtud, uus kolb,rõngad,vänt,vändalaagrid ja kompressor? selline asi tuleb istme alla,(pole täiesti valmis veel,pealetuleb nahk,kangas ei tea veel kumb kuju on sellineselle pärast et vahel on hea ratta peale panna. http://www.upload.ee/image/162631/Pilt194.jpg
siinkohal arvan mina et mulgis keerati sulle päris hea arve. krdi silku, väntvõll ja kompressor peetis? no johhaidii. oled sa varem kuulnud et kellegil on kompressor otsad andnud? mina küll mitte. aga no kõik on võimalik.
ning see kaa veel et vänt võll ei saa pmst perses olla (saavad olla kepsu laagrid mis on vahetatavad) va kui keps on pooleks mida ma kahtlen et sinu oma puhul oli
Niisama huvi pärast võiksid ka ECU erroreid kontrollida. 8) Vääna gaas põhja. Pane süüde sisse (ära käima pane). Hoia mõnda aega gaas põhjas (10 sek?) Siis peaks LED vilkuma. ( Vilgatused tähistavad masina aju poolt leitud vigu) Vahepeal on vilkumistel pikem vahe sees, sellest algab järgmine error. Näiteks 2 vilgutust, pikem vahe ja 3 vilkumist, pikem vahe ja 4 vilkumist. siis Oleksid error 2,3,4. Errorite list: Engine overheat - ECU error nr 01 Pick-up sensor failure - ECU error nr 02 Wrong signal from throttle position sensors - ECU error nr 03 Wrong signal from throttle position sensor 1 - ECU error nr 04 Wrong signal from throttle position sensor 2 - ECU error nr 05 Throttle position sensor 1 malfunction - ECU error nr 06 Throttle position sensor 2 malfunction - ECU error nr 07 Throttle position sensors malfunction - ECU error nr 08 Incorrect charging voltage - ECU error nr 09 Oil pump malfunction - ECU error nr 10 Air injector malfunction - ECU error nr 11 Fuel injector malfunction - ECU error nr 12 Ignition circuit malfunction - ECU error nr 13 Fuel pump malfunction - ECU error nr 14 Engine rpm limiter tripped - ECU error nr 15 Error in ECU power supply - ECU error nr 16 Rpm limiter tripped while starting - ECU error nr 17 Engine temperature sensor malfunction - ECU error nr 18 Error on ECU – throttle sensor connection - ECU error nr 22 Atmospheric pressure sensor malfunction - ECU error nr 23
proovisin täna ei hakanud vilkuma mitte midagi, nii jälle tööle ei läinud, proovisin lükata, aga polt ei püsinud seal siduri juures(enne ka proovinud lükata),seda ka et bena saab liiga palju peale tühikäigul aga küünal kuiv,
Siis kui küünal kuiv siis ei saa liiga palju peale. Lihtsalt poob ära. Alustuseks proovi siis uut küünalt. Proovi erroreid kaa uuesti võluda... seni kuni ühe korragi "Injection check" LED vilgatab. A noh, kui ikka peale 3 korda ei vilgu, no siis ei vilgugi. Tundub, et nõnna jaheda ilmaga ei ole vist lihtsalt Ditech töötav... kasutaja "Kry" Ditech tõrgub kaa. Umbes sama teema. Õnneks Factory'le külm nii raskelt ei mõju. Lihtsalt pean enne mootori soojaks laskma enne kui sõidan kuhugi. Muidu poob tuimalt ära.
viisin masina ära kobelasse täna talveunne, tööle läks laksult, seda ka et eelmine aasta läks 3amprise akuga tööle, see aasta ei taha isegi 5 amprisega tööle minna :S (orginaalis on vist 4.5?)
originaalis peaks lema 3 ampri tunnine ikka...Ning mis jamad mine ap-se ning osta 9 amprine aku ning pane see istmealla (kuna sinna akukohta see ei mahu) ning käivitub edulisemalt...Ning asi on selles et sul on mootor läinud hõredamaks ning tahab saada rohkem (jõulisemat) käiamist kui varem
Njaa, selle masinaga on kokkupuuteid olnud küll. Kord murdus võti ära, siis pukseerisin, siis aitasin tagaratast alt saada. Minek on muidu päris hea.