Endal buumeril ka KYB amordiring ning väga rahul, kergelt liiguvad ning pole tunnet, et sõidaks puu pakkudega ringi. Soovitan. Muidu kus kohas otsetoru lasid teha?
Eks tuleb neid KYBe vaadata. Hetkel mõtlengi mis teha, kas koguda raha ja korraga kõik sportnukk, hüdrotõukurid ja pihustiotsad ära osta või hoopis amordid. Otsekas sai tehtud Joeli juures, suer töö.
Joujou audiclubi copy paste Igaljuhul jõudis minukätte selline vidin: Tellisin alist LEDid ka salongi ära. Samuti olen juba 2 kuud boosti kella oodanud, kuid see ilmselt kohale ei jõua ja peab uuesti tellima, koos mõnede teiste asjadega. Loodetavasti saab varsti veljekapslid ka kätte. Samuti uued päikesevisiirid ootavad külge panemist. Sai ka quattro klaasiga luuk ostetud, kuid ei teagi mis teen, sain spoila kaasa, kuid originaalis luugil spoilat pole ja ilmselt ise külge aretamine läheb pornoks...seega eks aeg näitab mis saab.
copy paste jälle audiclubist Täna sai siis shortshifter külge, käigukang veidi madalamal ja käigukangi vise mingi 4-5cm lühem ja raskem. Päris üdini rahul pole, kuid üsna rahul siiski. Sai ka teine iluvõre mustaks värvitud ja külge pandud. Eks ma hakkan vastavalt emotsioonidele ja aastaaegadele neid vahetama nüüd. Sai seest ära ka nühitud ja imetud. Klaasid ka puhtaks seest ja väljast ja rainawayga üle. Nüüd kõik tiptop. Põhjaall käisin ka ja selgus, et juba vahetatud poolteljekumm jälle otsad andnud, täpselt ilusti pooleks. See tuleb ka kiiremas korras ära vahetada. Teen mingiaeg video ka shortshifterist. Aga siin pilt ka auto ninast.
Haigelt kena a6 c4 oled sättinud endale, eriti veel AEL mootoriga ja quattro. Si juppidest ka puudust ei tule. Huvipärast küsin, kas s6 nahksisule pole mõelnud või siis recaro tekstiil on piisav? 8)
Auto ostsin siis oli tavaline nahk sees. Soojaks läks siis kleepus rõvedalt enda külge ja ajas tagumendi märjaks. Ja talvel oli nii, et kui autosse jõudsin, siis lükkasin istmesoojenduse põhja, kuna tagumik hakkas ära jäätuma. Ühesõnaga, mulle meeldib nahk väga, eriti välimuselt megakena ja hooldada lihtne. Kuid tekstiil niipalju etem. Ainuke asi mis võiks olla, on elektriline ja mäludega, kuid eks see kunagi tulevikus ka tuleb. Ja kui mingi korralik nahk silma satub, siis ehk võtan ligi ja panen peale. Nahal tunduvad need tugipadjad ka tugevamad olevat, kuna enamus riidest sisudel need ära vajunud...Aga suured tänud heade sõnade eest.
väike bro<3 ka kõrval seisab siis täpselt sama pill, üks aasta uuem, kuid ka tdi q. Lihtsalt välimuse ja mõnede teiste detailide poolest veidi lahjem ja tavalisem a6. ja musta iluvõrega ikka väga rahul, näeb kõvasti kurjem välja, kaalun juba tulede toonimist ka...kuid ei tea kas ikka hakkan neid näppima...
mu arust ka niiväga ei sobi. Aga õnneks mul s6 paneel. Täna sai siis pooltelje kumm ka uus, sodi sai seest puhtaks pestud jne ja nüüd timm. Õhtul võtan autol aju maha ja tellin jürisoo käest chipi ära.
Tahaks seda ka küsida, et paljuga sa ise S6 esistange ja tiivad ostsid kui saladus pole? Vaatasin et müüd neid hoolsasti 550€-ga Ja miks üldse plaanis müüa?
Stange müüdud, peangi kuulutust muutma, enam pole komplektis. Ja oma auto pealt ei müü. Teine pill varuosadeks, millel ka S nina. Nii kui sealt mingi raha tuleb, läheb jälle auto alla. Chipi ära saab, siis järgmisena ilmselt pihustiotsad, sportnukk, vems 400 map ja hüdrotõukurid. Enda auto S nina sain tasuta, läbi kindlustuse.
Ei ole. Kuid hetkel list selline(suvalises järjekorras): S6 pidurid ja püstakud ette S6 pidurid taha 3" downpipe Custom made kollektor või 2.1T kollektor Uus turbo mis hetkel veel saladus, kuid tegu geomeetrilise turboga(pole veel 100% kindel) Chip Bilstein B6/B8 series amordid Tehase madaldusvedrud ja vedrude värvimine(olemas) 0.280 pihustiotsad Sportnukk uued hüdrotõukurid Raamsaale poldid ja vajadusel raamsaaled Uued ukseplekid ja tagaluuk - keretööd Signa peale ja kesklukk korda Püsikas(olemas, vaja aind külge panna ja juhe vedada) Tagumiste istmesoojenduste juhtmestik vedada LED salong(tellitud) Boosti kell(tellitud) Front mount intercooler Intercooleri ja turbotorustik uus VB ka uus orig cooler Vems 400 map Terve auto ülevärvimine(vb) PRJ seadistus ja launch control, flatshift(vb) ja igast muud nipet näpet pisiasjad ja hooldused. Kuid hetkel ongi vaja autol aju maha võtta, et jürisoo chip ära tellida, kuid pole veel viitsinud võtta. Peale seda tellin ilmselt pihustiotsad ja sportnuka ära ja siis kogun raha jälle ja hüdrotõukurid ja läheb vahetusse. Ja peale toda hakkab turboteema pihta ilmselt. Ja seal vahel ehk miskit muud ka. Ühesõnaga list pikk ja unistada võib, eks näis kuna valmis saab, aga valmis ma ta teen, kui midagi kriitilist või tähtsat vahele ei tule. aa ja plaan on veel bingoga võita, siis teen auto kiirelt valmis. Ja listist ilmselt mõned asjad puudu jne, ei ole kõik peas täpselt.
Heh, list meenutab nagu valmis, kuid täiustatud Audi S6, kuid diisel mootoriga? Juba otse S6 peale pole mõelnud või just endale meeldib asju enda käe järgi teha?
Point selles, kuna see mu esimene auto, siis eks ma teen seda. Öeldakse küll, et diislit ei maksa tuunida jne. Aga niipaljud lasevad diislitega ringi. S6 olen mõelnud küllalt, tahtsin isegi esimeseks autoks võtta 2.2t aan avanti 6se manuaaliga. Aga see võtab lihtsalt niipalju rohkem kütust. Ma saan linnas 7 hakkama, sõitsin sõbra S6ga nädal aega ja linnas ca 15. Maanteel samuti AAN mingi 8 kanti ja disla 4-5. Samuti kui ma seda diislit tuunin siis kütusekulu ei tõuse märgatavalt, kuigi S6ga tõmbaks see kiirelt lakke. Long story short, ei jõua S6 ülal pidada, muidu oleks S6 või 200sx s14a ostnud. Mõlemad lihtsalt liiga kulukad võrreldes diisliga. Ja see ju perf combo. Madal kütusekulu, 6ne manu, avant, S6 sisu ja välimus ja 2.5tdi AEL 103kw rida 5. Eriti kui selle jõudu veel duubeldada. Tulevikus ehk tuleb mõni 2.2t või miskit muud huvitavat. Hetkel käib see ka väga edukalt ja plaanin niivõinaa selle mitmeteks aastateks omale jätta. EDIT: audiclubis ühel on ca 160-170kw sama audi. Rääkis, et enamus 3.0tdi audidele ja bemmidele tagatulesid näidanud. Seega usun, et selle masina saab liikuma küll, lihtsalt abi vaja veidi. Usun, et ca 250hp ja 500-600nm oleks päris maasikas võrreldes stock 140hp ja 290nm, millest niikuinii miskit kadunud on. Vaatab, käin ehk peale chippi dynos ka.
Diislit riskantsem ka tuunida, aga no kes ei riski, see shampust ju ei joo Aga kuidas S6 2.2t mineku poolest oli? Tõmbas istmesse ka kui teisega näiteks floorida? Ma kuulnud S6 2.2t rohkem, et 12-13l on linnas, aga eks see oleneb linnast, velje suurusest, rehvide laiusest jne ka.
Oleneb jalast ka. Rahulikult 12-13. Normaalselt 15 kanti siiski. Tõmbab päris normaalselt. Sõitsin 2.2t avantiga ja tollel oli 3" otsetoru. Blowoff, veljed olid samad mis mul, ehk 17" avused aga rehv oli kitsam, 215.Turbo hakkas ca 2k pealt tõmbama. Ütleme nii, et liikus ikka päris hästi. Aga ma igast kiirete autodega sõitnud. Chipitud S4 2.7bit kõrval tundus nagu seisaks sellega. Aga diislit ei ole riskantne tuunida. Ma sellekohta niipalju uurinud ja niipaljudega konsulteerinud sel teemal, et tean mis täpselt teen autole ja kui palju kannatab. Orig kepsud pidid nt 600nm kanti kannatama. Aga S6 jah kõik ilus tore, hääled ka vägevad jne, aga see kütusekulu on metsik. Usun, et kui korralikult pähe anda saab mingi 20l/100km kätte. Netis ka neid reviewe jne lugedes siis täispaagiga(80l ja 98 oktaan) saab ca 500-600km sõita. Endaomaga saan täispaagiga (80l) 1000km ilusti. Ja seda 2.2t tuunid, siis see hakkab veel hullemini võtma. Eks ta väike unistus ole, kuid teoks seda veel niipea ei tee. Ja, et see pühapäeva autoks osta, pole lihtsalt sellist ressurssi, et 2 autot ülal pidada.
Jep. Kõik hinnad välja uuritud jne. List on kirjas, seega, kes miskit teada tahab, info kergesti kättesaadav, uurige ja lööge sumamd kokku. Ise parem ei hakka sellele mõtlema, on vähem valusam. Eks ta veits pikem projekt ole, kui kuskilt rahasüsti juhuslikult ei saa. Aga vähemalt midagi tsipa teistsugust, kui lihtsalt chipitud disla nagu enamikel v siis stock
AUDIKLUBI COPY PASTE - jälle :d Autoga vahepeal toimunust siis: Natukene talverõõme jälle nauditud Sai siis jürisoo käest chip tellitud ja Tartus Tasku 0 parklas kolmapäeval peale pandud. Kõik toimib ja chip on viimasepeal. Sai siis pool päeva muretult sõidetud ja möllatud. Ja siis turbolõdvikus olev mõra muutus auguks ja seal lendas enamus rõhku välja. Roolivõimu õli lekkis ja klapikambrikaane tihend tahab kindlasti vahetust saada. Tegin ploki puhtaks ja parandasin lõdviku ajutiselt mägiaivariga ära. Roolivõimu õlileke sai ka parandatud klambri abil. Klapikambrikaane tihend läheb lähipäevil vahetusse ja tellin ka uued silikoooonlõdvikud ära. Ja peale lõdviku purunemist oli vaatepilt selline: Nüüd kõik korras ja toimib sidurdab ja pidurdab.