mtea, kunagi kokkutuelkul tiiru sain ss nõmme teel keris 130ni küll suht kiirelt mõnus riistvara sul georg
ei ole, siukestel asjadel ongi ketid suht lõdvalt. Krosadel kõigil samamoodi lõtv kuna jookseb suht nurga all ja kiik liigub palju.
Nii, sai siis ükspäev väike tiir tehtud. Väga ja hea ja terav masin on ikka kui üle pika aja jälle pulti istuda. Kuna ilm oli tol päeval päris külm, mingi +5, siis otsustasin küünalt vaadata. Keerasin siis küünla maha ja lootsin, et see ei oleks valge. Tegelikkuses vaatas mulle tol hetkel vastu lumivalge küünal. Tagantjärgi tänan nüüd, et pikemat paaru ei hakanud tegema. Ma ei teagi nüüd mitu ühikut suurem düüs tuleks vaadata 36mm karpale. Kuna plaanis talveks krossirattad alla lükata ja lumepal ka funnima hakata, siis tahaks et segu oleks paigas. Asjatundjad rääkige siis mulle, mida veel karpaga teha, et see talvesettingusse saada, kas piisab ainult düüsist või peab veel midagi näppima. Lund!!
õhukruvi kinnipoole keerata või suisa pilot jet suurem panna tummisema alguse jaoks, suurem peadüüs kindlasti, ning vajadusel võid nõela ka korrigeerida.
Kui ma segukruvi kinni keeran, siis jääb õhku vähemaks, aga bena jääb samaks? Ma mäletasin, et kui keerad - vahet pole kummale poole - siis tuleb mõlemat vastavalt siis juurde või läheb väiksemaks. Aga oskate öelda mitu ühikut suuremat düüsi vaadata (küünal oli täiesti hele)
Segukruvi ja õhukruvi on kaks täiesti erinevat ja erineva toimega asja. Düüse pead mitu ostma nii või teisiti, kui soovid head tulemust, alustada võid ka 10% suuremaga ja teha hiljem korrektuure. Alati olgu pigem rikas, kui vaene segu.
Oeh, ma ei taha teada mis peavalu mind ees ootab. Igaljuhul esimeseks panen suurema düüsi. Ilmselt hakkab uputama, kas siis keeran segukruvi tsipa kinni ?
kruvid on peenhäälestuseks tühikäigust kuni 1/4 gaasikäiguni ja mõjutavad päris tööreziime imevähe, seda piirkonda enamus ajast ma oletan et sa ei kasuta. sul on palju olulisem peadüüs ja nõel, et oleks keskmisel gaasil ja täiskoormusel segu õige. Suru aga düüs sisse ja mine proovi.