Sharp'i KTM 125 EXC SUPERMOTO

Discussion in 'Lugejate mootorrattad' started by Sharp, Aug 29, 2010.

  1. Petz

    Petz New Member

    268
    0
    0
    mitmene hammakas ees on? ja palju tippu on ka? :p
     
  2. ragnar94

    ragnar94 New Member

    2,827
    0
    0
    mtea, kunagi kokkutuelkul tiiru sain ss nõmme teel keris 130ni küll suht kiirelt :p

    mõnus riistvara sul georg :D
     
  3. PosPhaze

    PosPhaze Member

    700
    0
    16
    kett veits lõtv pole v?
     
  4. FreeZeR

    FreeZeR Active Member

    1,136
    0
    36
    ei ole, siukestel asjadel ongi ketid suht lõdvalt. Krosadel kõigil samamoodi lõtv kuna jookseb suht nurga all ja kiik liigub palju.
     
  5. Sharp2

    Sharp2 New Member

    195
    0
    0
    Kett on omadega läbi, pean uue soetama. Tippu pole proovinud, aga eks ta sinna 160 km/h juurde on.
     
  6. Pedak-

    Pedak- New Member

    693
    0
    0
    väga jube hääl on sellel ikka:D
     
  7. ragnar94

    ragnar94 New Member

    2,827
    0
    0
    hui ongi juu :;D
     
  8. Pedak-

    Pedak- New Member

    693
    0
    0
    muidu ja polegi vb aga nagu video järgi aru saada siis kiirendades on ikka siuke pinin et karju appi:D
     
  9. stenku

    stenku New Member

    341
    0
    0
    sina nii ei ütle
     
  10. Sharp2

    Sharp2 New Member

    195
    0
    0
    Nii, sai siis ükspäev väike tiir tehtud. Väga ja hea ja terav masin on ikka kui üle pika aja jälle pulti istuda. Kuna ilm oli tol päeval päris külm, mingi +5, siis otsustasin küünalt vaadata. Keerasin siis küünla maha ja lootsin, et see ei oleks valge. Tegelikkuses vaatas mulle tol hetkel vastu lumivalge küünal. Tagantjärgi tänan nüüd, et pikemat paaru ei hakanud tegema. Ma ei teagi nüüd mitu ühikut suurem düüs tuleks vaadata 36mm karpale. Kuna plaanis talveks krossirattad alla lükata ja lumepal ka funnima hakata, siis tahaks et segu oleks paigas. Asjatundjad rääkige siis mulle, mida veel karpaga teha, et see talvesettingusse saada, kas piisab ainult düüsist või peab veel midagi näppima.

    Lund!!
     
  11. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    õhukruvi kinnipoole keerata või suisa pilot jet suurem panna tummisema alguse jaoks, suurem peadüüs kindlasti, ning vajadusel võid nõela ka korrigeerida.
     
  12. Sharp2

    Sharp2 New Member

    195
    0
    0
    Kui ma segukruvi kinni keeran, siis jääb õhku vähemaks, aga bena jääb samaks? Ma mäletasin, et kui keerad - vahet pole kummale poole - siis tuleb mõlemat vastavalt siis juurde või läheb väiksemaks. Aga oskate öelda mitu ühikut suuremat düüsi vaadata (küünal oli täiesti hele)
     
  13. Jan.

    Jan. Active Member

    2,716
    0
    36
    nõustun suga viimase hüüdsõna peale :D
     
  14. Sharp2

    Sharp2 New Member

    195
    0
    0
    Rolleriga hea lumes peenestada ju :D
     
  15. Jan.

    Jan. Active Member

    2,716
    0
    36
    Seda ka jaa aga üleüldse tahaks lund :D
     
  16. Sharp2

    Sharp2 New Member

    195
    0
    0
    Millal kelgutama lähme?
     
  17. Jan.

    Jan. Active Member

    2,716
    0
    36
    Kui ilus paks lumi maas on?
     
  18. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Segukruvi ja õhukruvi on kaks täiesti erinevat ja erineva toimega asja.
    Düüse pead mitu ostma nii või teisiti, kui soovid head tulemust, alustada võid ka 10% suuremaga ja teha hiljem korrektuure. Alati olgu pigem rikas, kui vaene segu.
     
  19. Sharp2

    Sharp2 New Member

    195
    0
    0
    Oeh, ma ei taha teada mis peavalu mind ees ootab. Igaljuhul esimeseks panen suurema düüsi. Ilmselt hakkab uputama, kas siis keeran segukruvi tsipa kinni ?
     
  20. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    kruvid on peenhäälestuseks tühikäigust kuni 1/4 gaasikäiguni ja mõjutavad päris tööreziime imevähe, seda piirkonda enamus ajast ma oletan et sa ei kasuta. sul on palju olulisem peadüüs ja nõel, et oleks keskmisel gaasil ja täiskoormusel segu õige. Suru aga düüs sisse ja mine proovi.
     

Jaga seda lehte