Täna sai siis kaasipedaal korralikult toimima pandud ja klapikambrikaane tihend lõpuks ära vahetatud tundub, et se mootor polnud enne meid tükkaega õlivahetust saanud se mis kkk all toimus oli suht hull pmst ainult nagu mastiks v pigi
Sõber tegi video kui käima saime pilli siis polnud veel sidurit, pidureid, paaki, jalaga kaasi jne. https://www.youtube.com/watch?v=jQiQrd1b_UI&feature=youtu.be eile sai veits juhtmetega mõllatud nüüd tuled asjad põlevad ka. Vaja teha veel: Väljalaske kolle. Korralikud radika ja paisuka kinnitused. Plekid keevitada. Käigukangi hoovastik lühemaks teha. ventikas ette ja võre lõigata natuke. Aku kuhugi paigutada. Paaki tagasivool vedada. Tulevikus: Esisilda jäigemaks. Volvo tagasild ketastega.
Tänane siis. Kasti õli vahetatud lõpuks eelnevalt oli kastis mingi 10ml õli fordi kaasipedaal külge pandud jäi väga mõistlik sinna. Veel nuka andur peale mida hakkas lõpuks normaalselt pöördesse käima ja liikuma. radika kinnitused Ventika kinnitused Käigukangi hoovastik lühemaks:
Tra kutid, eluunistus mul saada r6 sigullile vahele. Kui valmis saab, nii et korralikult liigub, siis andke teada, näitan kuidas siksiga sõitma peab..
Hetkeseisuga juba liigub korralikult siksi kerele 110kw väga hull asi aga hetkel differ on nii kiire, et esimene käik on igav teise ja kolmandaga külgeees sõita pole probleem 4ndat ja viiendat käiku pole jõudnud veel proovida kasti ja kardaani kinnitused vaja veel veits ümber teha pagassi vahele sein keevitada veel kuna aku ja paak ei tohi lumerajal jms ühes ruumis vedeleda.
Igastahes tuleb uus siksi kardaan osta ja asi korralikumalt teha kuna hetkel hakkab suuremate kiiruste juures korralikult lammutama. Tuleks leida mingi kardaani meister v midagi ja asi järgmine kord tõsisemalt ette võtta hetkel lihtsalt loodetud joppamise peale aga ei õnnestu tundub, et asi tuleb ikka väga korralikult ära tasakaalustada -.-
Iga vähegi korralikum treial peaks suutma selle kardaani ära teha nii, et väga vibrama ei hakka. Tuttava mersul treiali poolt tehtud kardaan ja 150+ kiirustel veel mingit häirivat vibra küll sisse ei teki.
Kui turbotada, siis downpipe mahutamine selle 2.0 motoga saab suht gei olema. Aga kui viitsimist on siis why not. Edu! 8)
Targem oleks esijalgu panna 2.5 141 kw mis on sinna üsna lihtne istutada aga hetkel pole siksiga midagi eriti teinud va, et plekid enamvähem keevitatud, paaki tagasivool veetud jne.