Vahepeal väheke uuendusi. Roller sai 8000 km hoolduse, suurema karpa (21mm), uue esitule ning uue hargi. Täna peenestasin Tondi viaduktilt alla ning lõpptulemuseks oli: Üritasime keevitada ka, aga mingi 2 km peale keevitamist tuli see uuesti lahti sealt. Homme uurin Mulgimotost, et kas neil Yasu C16 on olemas.
EI OLE VÕIMALIK NOH , SR 50 R ja lihtsalt sellised asjad juhtuvad, mida hekki nagu , kahju sust , ma veel mõtsin ,et mul on ebaõnne . Püss muidu :d
saa üle juba. ei ole niimodi. oleneb kuidas sõita ,ja värki. kuidas põlvakatel pea kõigil kestab, ja peab?
Väga haige. Aga krt, kaua sul see yasuni peal oli , vaatasin et juba roostetäpid peal jne , endal oli ka yasuni ja marukiiresti läks rooste .
Mul ka sinust juba täitsa kahju mees.. Aga mehine rallika hääl tuleb küll sealt. ja leeki lasi kh korraks bena jaamas
Sumpa on all olnud natuke rohkem kui kuu aega ja umbes 2000 km... Esimese nädalaga olid roostetäpid peal juba. :? Seal viskas jah leegi välja kui lükkasin kiirsuretist mootori välja ja enne mootori päris seiskumist lükkasin uuesti sisse.
Täna sai siis sumpa suht korralikult kinni keevitatud. Ja tekkis uus häda. Segu viskas jumala lampi paigast ära. Kui gaas põhja tõmmata, siis hakkab rämedalt puterdama.
Praegu jah Silencer ja selle otsas olev toru on originaal sumpa omad, kuna see õige silencer koos toruga kadus mul sõidu ajal ära... :? Nüüd peaks tuleval nädalal või äärmisel juhul sellest järgmisel nädalal C16 saama. Koos sumpaga ma arvan, et tuleb ka Malossi E5 koonukas. Siis peaks masin täitsa edukalt edasi hakkama astuma. 8)
ma ei saa aru, kuidas sa said ära kaotada tolle toru. see on kõrvaga kuulda ju, hakkab hullemini märmama kohe. mul tahtis ka ükspäev silencer jalga lasta, sain ikka ennem pidama, kui ta ära jõudis kukkuda. vbl sain valesti aru, mis sul seal ära kadus
Eino otseloomulikult kuulsin, aga ma taibu mõtlesin, et see klamber hoiab silenceri paigal ning et see ei kuku ära. Aga näe, siiski kukkus...
Eile sai siis Yasuni C21 alla lükatud. 20-60 on masin ülimalt pöördes ja liigub väga hästi edasi ja sealt edasi liigub üsna kusiselt. Nüüd oleks kergemaid rulle ja jäigemat survekat vaja. Vahepeal sai silku hoonimisse viidud ja uus kolb pandud, kuna kompressioon oli 0 kolvi küljest tüki murdumise tõttu.