Silver_P Aprilia SR50R

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by Silver_P, Nov 7, 2007.

  1. Silver_P

    Silver_P New Member

    161
    0
    0
    Vahepeal väheke uuendusi.
    Roller sai 8000 km hoolduse, suurema karpa (21mm), uue esitule ning uue hargi.
    Täna peenestasin Tondi viaduktilt alla ning lõpptulemuseks oli: [​IMG]
    Üritasime keevitada ka, aga mingi 2 km peale keevitamist tuli see uuesti lahti sealt. Homme uurin Mulgimotost, et kas neil Yasu C16 on olemas.
     
  2. Banks

    Banks New Member

    147
    0
    0
    Keevita korralikult, võimalus keevitada sinna taha mingi tugi plekilaast kah.
     
  3. sääks

    sääks New Member

    409
    0
    0
    EI OLE VÕIMALIK NOH , SR 50 R ja lihtsalt sellised asjad juhtuvad, mida hekki nagu , kahju sust :D , ma veel mõtsin ,et mul on ebaõnne :D . Püss muidu :d
     
  4. Harrisan

    Harrisan Member

    801
    0
    16
    70 cc värk, kogu aeg midagi juhtub :D:D
     
  5. Robskar

    Robskar New Member

    614
    0
    0
    saa üle juba. ei ole niimodi.
    oleneb kuidas sõita ,ja värki.
    kuidas põlvakatel pea kõigil kestab, ja peab?:D
     
  6. Alpss

    Alpss New Member

    1,005
    0
    0
    Väga haige. Aga krt, kaua sul see yasuni peal oli , vaatasin et juba roostetäpid peal jne , endal oli ka yasuni ja marukiiresti läks rooste .
     
  7. OlaviT

    OlaviT New Member

    299
    0
    0
    Mul ka sinust juba täitsa kahju mees.. :eek:
    Aga mehine rallika hääl tuleb küll sealt. ja leeki lasi kh korraks bena jaamas :D
     
  8. Alpss

    Alpss New Member

    1,005
    0
    0
  9. Silver_P

    Silver_P New Member

    161
    0
    0
    Sumpa on all olnud natuke rohkem kui kuu aega ja umbes 2000 km... Esimese nädalaga olid roostetäpid peal juba. :?
    Seal viskas jah leegi välja kui lükkasin kiirsuretist mootori välja ja enne mootori päris seiskumist lükkasin uuesti sisse. :p
     
  10. Kristjan

    Kristjan New Member

    531
    0
    0
    Põlvakatel on minu teada lahjemad 70cc aga Pajusel on suht õnnetu see masin!
     
  11. Silver_P

    Silver_P New Member

    161
    0
    0
    Täna sai siis sumpa suht korralikult kinni keevitatud. Ja tekkis uus häda. Segu viskas jumala lampi paigast ära. Kui gaas põhja tõmmata, siis hakkab rämedalt puterdama.
     
  12. k3rt

    k3rt New Member

    55
    0
    0
    Minu arust on jumala stiilne sumpa sul preagu ;)
     
  13. Silver_P

    Silver_P New Member

    161
    0
    0
    Praegu jah Silencer ja selle otsas olev toru on originaal sumpa omad, kuna see õige silencer koos toruga kadus mul sõidu ajal ära... :?
    Nüüd peaks tuleval nädalal või äärmisel juhul sellest järgmisel nädalal C16 saama. Koos sumpaga ma arvan, et tuleb ka Malossi E5 koonukas. Siis peaks masin täitsa edukalt edasi hakkama astuma. 8)
     
  14. sääks

    sääks New Member

    409
    0
    0
    Jälle omarahade eest uus sumps alla ? :D , tra jõhker elu :D .
     
  15. Alpss

    Alpss New Member

    1,005
    0
    0
    Mõnel vennal kulub siin sumpse rohkem kui mõnel peenestajal kolbe - Normaalne.
     
  16. Robskar

    Robskar New Member

    614
    0
    0
    ma ei saa aru, kuidas sa said ära kaotada tolle toru.
    see on kõrvaga kuulda ju, hakkab hullemini märmama kohe.
    mul tahtis ka ükspäev silencer jalga lasta, sain ikka ennem pidama, kui ta ära jõudis kukkuda. vbl sain valesti aru, mis sul seal ära kadus :D
     
  17. sääks

    sääks New Member

    409
    0
    0
    [​IMG]

    selline asi (pilt oli eelmisel lehel)
     
  18. Silver_P

    Silver_P New Member

    161
    0
    0
    Eino otseloomulikult kuulsin, aga ma taibu mõtlesin, et see klamber hoiab silenceri paigal ning et see ei kuku ära. Aga näe, siiski kukkus... :p
     
  19. Grave

    Grave New Member

    339
    0
    0
    Mida vitttu :S Sellisei asju jutub vähe.
     
  20. Silver_P

    Silver_P New Member

    161
    0
    0
    Eile sai siis Yasuni C21 alla lükatud. 20-60 on masin ülimalt pöördes ja liigub väga hästi edasi ja sealt edasi liigub üsna kusiselt. Nüüd oleks kergemaid rulle ja jäigemat survekat vaja.
    Vahepeal sai silku hoonimisse viidud ja uus kolb pandud, kuna kompressioon oli 0 kolvi küljest tüki murdumise tõttu.
     

Jaga seda lehte