Teda ma näen koguaeg jummala haige istun autos ja jummala külm on kui oled just õuest tulnud ja vaatad et mingid hullud lasvad särridega ringi! Mis koolis käid? Mina uuriks sinu asemel välja kes seda tegid! Rollerile tuli kriime juurde?
TTHK. Ma käin nüüd iga vahetund vaatamas seda, kui näen kedagi seal ümber, siis... Kriime vist juurde ei tulnud, homme päevavalguses näeb, sest roller peaks olema puhas hetkeseisuga nüüd.
Nonii, vabandan ette ära topeltpostituse pärast... Täna tegi võrr samamoodi nagu vist eelmisel reedel, et ei lähe käima. Sarnane asi eelneva korraga oli see, et bensiin oli suhteliselt otsas. Kuna ma lisan iga paagitäie korral õli bensiinipaaki, siis äkki see õli on lihtsalt sela paagi põhjas ja ta tõmbas pmst lihtsalt selle õli mootorisse. Proovisime Individualiga pool õhtut (Individual terve õhtu ) seda käima saada. Homme ostan uue küünla ka muidu ja vbla "imen" selle penapaagi tühjaks. Eks näis, aga fakt on see - homme see masin liigub jälle. : ) On meie oletused muidu õiged? Või võib seal veel midagi peetis olla?
1) Üks on 2T teine 4T 2) Kõrgematel pööretel paremini määriks isegi mina panen oma Sr50r-ile vahest õli paaki 3) Ega see midagi halba ei tee aga alti tuleb panna mõõdukalt kui paned liiga palju siis hakkab masin räigelt tossama ja ei pruugi pöördesse minna!
Naxi oli eelmisele omanikule soovitanud lisada, eelmine omanik soovitas mul. Enam ma ei lisa igastahes jah. : ) Ning Individual, mina vähemasti kuulsin jutte, et see oli ümber lükatud...
70cc puhul lisaksin küll igaljuhul :wink: aga alati kui lisad , siis pead nagu selle õli bensiiniga ära ka segama , ehk rollerit raputama küljelt-küljele , nii seguneb see värk ära seal. :wink:
No tavaliselt ma tegin nii, et valasin õli sisse ja siis lasin pena maksimaalse survega sisse penajaamas. Nii peaks ka suhteliselt hästi segunema ju. Täna saime siis võrri tööle Individualiga. Alguses kui käima saime, siis viskas jälle JÕHKRALT sinist ja suri pidevalt välja, panin siis hargi peale seisma ja andsin täiega lappi, siis "köhis" puhtaks ennast. Hetkel ma sinna õli ei lisa, las põletab selle vana õli ära kõigepealt.
Vabandan järjekordse topeltpostituse pärast. Igastahes, eile märja ilmaga hakkas võrr jälle turtsuma. Jõud kadus tagant ja enam käima ei tahtnud minna ja kui läks, siis turtsus täiega. Täna kui Individual käis seda pesemas, siis jälle ei läinud käima ja kui läks siis järjekordselt turtsus. Ühesõnaga... asi ei ole ainult õlis, paistab et ei meeldi niiskus. Et mis seal tuksis võib olla, et see niiviisi niiskust kardab?
Süütepool , ju sai märga ,ta vajab kuivamist umbes nii 3 päeva .. roller ei ole mõeldud selliste ilmade jaoks :wink:
Niisked ilmad niisketeks ilmadeks, nende jaoks ei ole jah roller otseselt mõeldud, kuid ometigi rollerit tuleb vahest pesta ning ma ei ole kuulnud, et teistel oleks pestes mingit sellist kammajaad olnud. : )
No mina olen , endalgi area jamas niimoodi , lihtsalt ei tohi väga mootoripoole survepesuriga lasta , kui ta turtsub siis on 90% kindlusega ,et vesi on süütepoolile , cdile liiga teinud või karpasse läinud . lase tal olla rahus paar päeva , võimalus pane puhur ka kõrvale..
Nonii, tulemas on siis uus silkukomplekt, summuti ja olenevalt silindrist ka väntvõll. Andke siis soovitusi, mida osta. Samas võiks ära märkida, et mis komplektiga oleks vaja väntvõll ära vahetada ja millistega ei ole vaja. Samuti võiksite hinna ära märkida iga asja juures või lingi anda.
Murdus siis see teine summuti kinnituspolt silku sisse ka ära. Mis meil muud üle jäi, kui hakkasime uusi auke puurima ja sõbra kasuisa aitas meid (või noh... tegi kogu töö ära) jaa... ütleme nii, et suht sitasti tegi. Sumpat me korralikult alla ei saanudki. Plärises nii mis kole, ükskõik kuidas me ka ei proovinud seda sumpat alla panna. Praeguse seisuga müün oma sumpa koos silindri ja kolviga tollele samale sõbrale ja katsun endale uued jupid sebida. Igastahes, täna oli üks viimastest päevadest, kus ma sõitsin. Järgmine sõit tuleb siis, kui uued jupid olemas (Apriliasse) ja järgmine sõit tuleb sealt talvekorterisse (kui Aprilias on töö valmis). Vot. Aga soovitage, mida alla panna siis.
Ise vaatasin muidu sumpadest Yasuni C16 ning silkudest Polini Corsat ja Stage6 Racingut. On neil vaja väntvõll või laagrid ka ära vahetada?