kindlasti on vaja ka vänta ja laagreid vahetada.. ise soovitan stage6 racingut ja sumpsiks v6ta stage6 r1200 või jamh see sama c16.. polini corsale jääb vb c16 paljuks isegi... vändaks soovitaks stage6 vänta kannatab kuni 16 000 pööret ja maksab ~~135 euri oli scooter-attacis vist. pmst vänta ei pea vahetama sport klassi silkudega.. aga kuna eelmine silku oli sul sport silkudest võimsaim, siis pole mõtet enam mingit nõrgemat silkut võtta...
Veits lollakas küsimus, aga on selle väntvõlliga kaasas ka laagrid? Igastahes, kuradi hea on vaadata, et mida osta, kuid kui neid hindasid kokku lüüa ja kroonidesse arvutada, siis... Kui panna siis see S6 Racing silku, too S6 väntvõll, too Yasuni C16 City sumpa, kiiremad ülekanded, siis rohkem ei ole tarvis midagi enam vahetada? Et karpa saab samaks jätta ja vario ka (no va. pisiasjad, rullid, düüs, vedrud)? Btw, palju need kiiremad ülekanded maksavad?
Ülekanded on seal 70 euri ringis vist Vändaga laagreid kaasas ei ole aga laagrid peaksid ära vahetama koos vändaga
Racinguga pane julgelt suurem karpa... aga kui racing siis osta juba modular.. hinna vahe on nii 25 euri, aga jõu vahe on suht tuntav(A).. mingi 21 hene karpa käraks väga hästi... 24jasega on juba suht raske asja timmi saada... mida oli näha keni SPga..
Mis sellel modularil siis teistmoodi on muidu? Ning ma mõtlesin siis, et kui juba, siis juba... Ostan sportsiduri kah siis. Oodatud on järjekordselt soovitused.
1) Stage 6 racing modular 70cc ( 12pin ) 2) Yasuni C 16 3) Stage 6 HPC ( 12pin ) + SFK C4 laagrid + simmerid 4) Polini super speed ( sul hetkel doppleri vario olemas, et sellega ei pea kiirustama ) 5) Dellorto 21mm karpa 6) Stage 6 sidur 7) Stage 6 siduritrummel
No ma uurisin tsutike ise ka, aga jah... Jaa, aga iseasi kas kõik ka just samasugusena realiseerub, kuid eks seda veel näeb. : )
Võibolla natuke säästlikum oleks corsa pluss siis Yasu R või mingi Stage6 sumpa ja siis ülejäänud kammajaa.
Kui nüüd uuesti kainelt mõtlema hakata, siis otseselt praegusest jõust siiski väheks ei jäänud (otseloomulikult TAHAKS rohkem, aga oli piisav) niiet tuleb peale sama silinder koos sama summutiga. Optilise poole pealt tulevad siis mustad suunaklaasid (mille ma lõpuks leidsin, peale pikaajalist otsingut) ning... esialgu on kõik. Btw, võrr ei lähe tööle. Viimati sõitsin ca nädal tagasi. Alguses mõtlesin, et süütesüsteem märg jälle, et las kuivab soojas parklas siis. Nüüd nädal aega hiljem ei ole ikkagi tööle läinud. Kas ta ei lähe seepärast, et summuti ei ole korralikult kinni ja et ei tekita vastusurvet, või siis viimati kui koolis käisin, näppis keegi mu segukruvi (kooli ma sõitsin võrriga, tagasi enam mitte). Homme lähen arvatavasti siis lähemalt vaatama/uurima, et mis viga on. Vbla on hoopis küünal ikkagist otsakorral, kuigi korralikku surakat saab küll sealt... Ning üks suur viga tuli viimaste sõitmiste ajal veel juurde. : ( Tagatuli ei tööta. Piduri oma töötab, tavaline aga mitte. :'(
Võta klaas ära keera pirn välja mine Statoili maksa ca 10kr ja aseta uus pirn pesasse ja töötab :wink:
Sarkasm. :wink: Ning võib küll, sest pirni sees 2 niiti ju. See mis kogu aeg põleb, põles läbi. Või noh... teoorias peaks nii vähemalt olema.
Mul juhtus ATMil mitu korda nii et 1 niit läks katki. Niiet arvan et ka sul sama viga. :wink: Aga võta klaas ära pealt ja vaata. Kui 1 niit läbi siis keri klaas peale tagasi ja mine pirniga poodi ja osta uus.
Panin uue küünla peale ja esimesest laksust läks käima. : ) Eks selle pirni delo ja kõik muud pisiasjad teen ka talvel korda jah, mitte praegu.
Ja hakkad nüüd rolluga koolis käima jälle? Unustasid raudselt uue pirni osta. Või ostsid isegi? :wink:
Jah, hakkan küll koolis käima. Või noh.. homme tulen ja see on viimane päev nüüd, kus ma koolis käin sellega. Katsun homme siiski linnas leida mõne garaaži või asja, kus seda hoida senikaua kuni uue mootori ja sumpa saan. Ning kõik need pisiasjad teen talve jooksul korda, praegu ei hakka küll midagi tegema.