silindril saab ka korda juu , teed augud natuke suuremaks ja teed uue keerme sisse kui on võimalik , et oleks nii palju ruumi .
Tal sumpa kinnitused ka katki..alguses läksid ainult silku omad..siis üritasid parandada aga mingi tüüp lasi relakaga need sumpa kinnitused keskelt katki vms...niiet jah tal mõlemat uut vaja!
Sumpa kinnitusi rünnati relakaga. Suuremaks neid auke ei saa teha enam, sest need on praegugi suhteliselt äramurdumise äärepeal. Kuidas ma need praegused augud siis ära katan? Ning kuidas need tikkpoldid siis nii täpselt paika saab, et kui sumpa kinni keerata, siis ta läheb ka õigesti sinna silku külge. Ilma et jääks väikest pilu silku ja sumpa vahele?
Nu ega siis midagi, pärandad selle jura truutsile edasi sümboolse summa eest ja ostad uued :wink: Ei no märjad, külmad, niisked ilmad ei ole selle masina jaoks. Eile sai vist mingi peaaegu et pool tundi käima pekstud kui teeäärde jäime. :roll:
Eile vahetasin tagumise pirni ära ja tuli töötab nüüd. Ning märgade ilmade probleem on kah vist lahendatud (ptui ptui ptui). Vist oli see CDI juhe, millelt oli isoteip maha tulnud niiet juhtmed olid "paljad". Panin uue teibi sinna ja siiamaani on töötanud. Edit: Okei, asi vist ei olnud siiski selles juhtmes. : ( Järgmisel nädalal, viin siis masina APsse ja lasen kõik vead korda teha (välja arvatud sumpa ja silku).
Nonii, hetkel siis kahevahel. Kas Malossi Sport või siis uuesti Stage6 Sport Pro. Malossi oma saaks suht kiiresti kätte ja odavamalt, kuid S6 omaga läheks kõvasti kauem aega ning see oleks kallim.
No aga kui Stage 6 Sport Pro läheb palju paremini edasi siis mõtekam ikka pro ju. Sest talvel sa nagunii ei sõida, siis oleks aega ju oodata komplekti. Aga nu eks sa ise tead :wink:
Seda küll, et kui see parem, siis ootan ära jne. Seepärast ma küsingi, et kumb nagu parem on (nii kiiruse kui ka vastupidavuse poolest).
võta ikka see s6 , pidi ju päris hea silinder olema :wink: igatahes malossi spordi ja s6 vahel valides , valiksin igaljuhul s6 .
Eeldatavasti tuleb siis ikka S6 jällegi. Täna siis peale Jazzi kiirkäsipesulat läks spidoka elektroonika lolliks. Nõel jääb pidevalt seisma ja suvalisel hetkel viskab õige kiiruse peale ja jääb jälle seisma. Valgustus kaob vahepeal ära spidokal. Vahepeal sureb üldsegi ära niiet piltigi pole ees. Seoses sellega panevad suunatuled ka kohati näkku. Põlevad kogu aeg (kui suunatule "kang" on paremale või vasakule lükatud), ei vilgu üldsegi ja vahest harva töötavad normaalselt (spidokas samamoodi). Milles asi võiks olla? Täna siis mõõtsin tippkiiruse GPSiga ära. 83 sain, siis jäid autod ette. Vbla oleks 85 ära pigistanud. Oleks sumpa korralikult all, oleks vbla isegi rohkem saanud.
Vale! Sain siis vea teada, viga oli selles, et aku + kruvi oli lahti tulnud ning seetõttu spido koos suunatuledega tegigi igasuguseid trikke.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Endal teeb samamoodi kui aku on maas! Silkudest võtakisn kindlalt S6
anna andeks, aga sa oled idioot, et sa viid Jazzi kiirkäsipesulasse enda rolleri ? kodus lapp märjaks ja tõmbad kiirelt üle