Nojah, esiteks on asi juba selles, et Apriliatel on 125ccm 2 taktilised mootorid aga näiteks Yamaha Tzr on minuteada 4 taktiline. Kindlasti on 4t mõnusamad hääled aga kui palju see kiirus/kiirendus nüüd sitem on seda ei oska hetkel nagu õelda. Nendest Aprilia rs125 saadakse mingi 23kw kätte ilma piirajateta kui ma ei eksi. Ikka päris hästi käivad edasi küll. Endale Yamaha välimus meeldib rohkem.
kui bike siis r125 - saad Ykeskusest 52k'ga kätte ja paned Leo Vince'i või Laser sumpsi alla ja ei ole ta midagi halva kiirenduse või tipp kiirusega ja bensiini kulu 4l -100km max.(rs'ist päris mitu kilo odavam nii tuunida kui üleval pidada) kui sm/enduro siis husky- lihtsalt parim sm'ide seast 8) jõudu nii all kui ka üleval, vastupidav ja lisaks ka ilus.
2t kummardajatele: rs ei ole parim vaid hea, Mito on parim.http://w3.bikepics.com/pics/2008/01/31/bikepics-1167779-full.jpg
erinevalt rs'ist 7 käiku ja käigukasti toimimine parem, võimasam , vastupidavam mootor, ilusam(see minu silmis) ega muud midagi vist
Mille pärast 7 käiku on parem, kui 6?? Kust sa võtad, et cagival parem käigukast, mina kuulnud just muud juttu selle ratta kohta. Too mulle mõni lk kus välja toodud, et see võimsam. http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=26642 See üks nt.
http://www.motorradonline24.de/thread.p ... id=1227081 sama milleks sport autodele 6ndat käiku+ eks ikka parema topi saavutamiseks(mitte masina huunamiseks) omg tead mis sinna bikez.comi võib iga suvakas, kes ei omagi ise mitot, oma arvud panna, ei kajastu objektiivsed tulemused.
Noo aga miks siis aprilia rs 125 oli 125ccm bike klassi aasta parim??? Too mulle kuskilt, siis parem näide.
arvatavasti selle pärast et mito pole kahjuks nii kätte saadav ja ei ole stockina piiratud 11kw (a1 piirangutele vastav) ehksiis on raskendatud saada arvele a1 masinana. vabandust et isiklikel põhjustel nii põikpäiselt rs'i vastu olen, ärge muretsega rs on Väga HEA ratas, aga mito ikkagist parem.